مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مسافر کیست؟

مسافر

کسی که از خار و خاشاک راههای دور و دراز می گوید کسی که از ظلمت شب های سرد زمستانِ زندگی می گوید کسی که از بی رحمی و ظلم های فروان سخن می گوید

آری مسافر

چه راه هایی که نرفته چه  ظلم هایی که ندیده چه بی رحمی هایی که نکشیده از دست روزگار ظالم. همه را خوب می شناسد از دوستان و اطرافیان گرفته تا آنهایی که در انتهای این کره خاکی قرار گرفته اند .

او مسافر لحظه به لحظه زندگی بوده است او از خطر راه و سرمای طوفان و طغیان  زندگی می گوید او یکه و تنها تمامی راههای دشوار زندگی می پیماید او هرگز از شکست نهراسیده و شکست را مقدمه ای بر پیروزیها دانسته است او هرگز دست از سفر زندگی نکشیده و راه خود را ادامه داده است .

او تنها خدا را می شناسد و از او اطاعت می کند و به قوانین او پایبند است و هرگز  در مقابل بنده گان (ظالم) او تعظیم  نکرده و تسلیم نشده است .

آری مسافر به زندگی اش عشق می ورزد  چون می داند که با چه سختی  و مشقت آن را به دست آورده است او می داند که بهای گزافی پرداخته است تا این آزادی و آزادگی را به دست آورد.

  • ۸۴/۱۰/۰۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۷)

سلام
زیبا بود ولی خدای این ژاین مثل خونه مورچه میمونه
سلام مرسی چقدر زود جواب دادیین من دخترم دیگه لیدا اسم دتره نه پسر
سلام زیبا بود به تصویر کشیدن درد یک مسافرعزیزم من به روزم و مثل همیشه منتظر رد پای احساس قشنگت در وبلاگم ...لیلا..
پاسش بدار و بدان که انچه بدستش اوردی همانی است که هر روز به دنبالش میگردی و اگر چنین است هنوز نداری
شاد باشید نازنین
سلام
وبلاگ زیبا و قلم شیوایی داری و پراز احساس
مرسی که به من سر زدی
آوای زندگی ام به گوش زندگی ات نتواند رسید، ولی بیا با هم سخن گوییم،باشذ که هراس تنهایی را احساس نکنیم...!قشنگ می نویسی...خوشحال میشم به منم سر بزنی
  • فریبا شش بلوکی
  • سلام مسافر
    پست جدیدت هم خوب بود
    ...
    ممنونم ازت
    منم لینکت رو به نام مسافر ثبت می کنم
    موفق باشی
    سلام وبلاگ زیبایی دارید به من هم سر بزنید
    سلام به تو دوست گلم این بار فاصله آپدیتم کوتاه شده و دلیل آن این است که از تو دوست گلم یه خواهشی دارم
    که می خوام برام انجام بدی اگه بیای تو وبلاگم متوجه خواهشم خواهی شد و من از همین جا
    کمال تشکر را ازت دارم که وقت با ارزشت را در اختیار من میگذاری فقط می تونم برات دعا کنم که دعاهایت مستجاب شود
    منتظرتم ....لیلا............
  • فریبا شش بلوکی
  • سلام خیلی خوب بود
    من خیلی لذت بردم
    ..
    ممنونم
    موفق باشی
    سلام دوست عزیز از بابت تذکر ممنون. موفق باشی
    سلام مهندس
    جالبه.موفق باشید
    یا علی
    خوبه
    موفق باشید
    سلام بر قلم زیبایت امده ام تو را مثل همیشه به شبهای تنهایی من و ماه دعوت کنم
    نمی دانم شاید به حضورت عادت کرده ام و برای همین به اینجا آمده ام تا بگویم
    در این شبها به جزء من و ماه تو هم دیگر با مایی... من به روزم و منتظرت خواهم ماند ...لیلا
    سلام بر مسافری که بی خبر میاد و بی خبرم میره
    ممنون از اینکه به من سر زدی
    وبلاگ زیبایی داری امیدوارم پر بار تر از پیش باشی
    منم یه مسافر دارم ...دعا کن زودتر برگرده
    ممنونم زویا اسیر سرنوشت
  • باز منم شبنم
  • سلام
    خوبید خسته نباشید
    پر محتواست نوشته هاتون خان زاده
    بازم ادامه بده

    موفق باشید

    در میان من و تو فرق بسیار است / مـن /تمام احساسم را در یک ”دوستت دارم“ می ریزم /و تـو /تمام / انعکاست را در غلظت یک ”مرسی
    لینک شما را اضافه کردم و مطالب زیبایتان لذت بردم
    موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی