مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۸۷ ثبت شده است

عشق یعنی با افق یک دل شدن

  عشق یعنی با افق یک دل شدن        

یا لباسی از شقایق دوختن

بر سر پروانه ی دل سوختن

عشق یعنی داستانی نا تمام

عشق یعنی کلمه ای بی انتها

عشق یعنی گفتن از احساس موج

در کنار حسرت پروانه ها

عشق یعنی آه سرخ لاله ها

عشق یعنی حرف پنهان در نگاه

عشق یعنی ترجمان یک نفس

عمق سایه روشن دشت پگاه

عشق یعنی قصه ی یک آرزو

عشق یعنی ابتدای یک غروب

عشق یعنی تکه ای از آسمان

                                      عشق یعنی وصف یک انسان خوب   

خوشبختی

گاهی وقتها دلم خیلی میگیره.وقتی میبینم آرزوهام جلوی چشمام دارن مثل برگهای درخت توی پاییز زرد میشن.خشک میشن و از رو درخت میریزن.درختی که نهالش زودتر از بقیه درختها کاشته شد اما دیرتر از همه تو صف خوشبختی قرار میگیره.معلوم نیست تا وقتی نوبت به آخر صف برسه خوشبختی هنوز وجود داره یا تموم شده.

پدر جان روزت مبارک

پدر جان تو آیتی از مهری

تو چشمه روشنی هستی که

زندگی مرا غرق نور می کنی

من از تو یاد گرفتم

که چگونه از زمین نردبانی بسازم

برای رسیدن به آسمان

............

روزت مبارک

 

 

ویژه مسافرت

هرکس به طریقی دل ما می شکند ** بیگانه جدا دوست جدا می شکند

بیگانه اگر می شکند حرفی نیست **

از دوست بپرسید چرا می شکند.

سلام

این بار براتون یه ویژه دارم

ویژه مسافرت و اتفاقات مربوط به چند روز گذشته

چند روزی من مسافرت بودم و اتفاق های عجیبی افتاده و شاید مقصر اصلی خودم باشم .

از آنجایی که من به مسائل امنیتی زیاد اهمیت میدم و کامپیوتر محل کارم را نیز چند کاربر گذاشتم تا همکاران بتونن از آن استفاده کنند اما دست بالای دست زیاد بوده و یکی از همین همکاران ما بعد از مرخصی ما با کاربر اینجانب که پسوردش شماره تلفن خونه مون بود به اطلاعات شخصی اینجانب دسترسی پیدا میکنه . که اسم این کارو میشه دزدی بذاری یا سو استفاده بذاری نمی دونم به هر شکل کاش داستان تا اینجا بود اما ایشون دست به کار های بزرگتری هم زده که هر روز قسمتی از آن داره برملا میشه .با توجه به اینکه ایدی شخصی من رمزش توی مسنجر ذخیره بود ایشون با ایدی من کانکت شده و برای تمامی لیست من پیام گذاشتند و با تعداد زیادی از اونها حتی چت کردند ماجرا اینجا هم تمومه نشده ایشون با اسم من برای دوستان وبلاگ نویس کامنت گذاشته و حسابی با آبروی من بازی کرده از آنجایی که من توی مسافرت دسترسی چندانی به اینترنت نداشتم و چند باری که کانکت شدم و چند تا پست جدید گذاشتم متوجه این موضوع نشدم در ضمن پسورد وبلاگمو هم از طریق ایمیل به دست آورده بود و تمامی پیام های خصوصی که از چند مدت پیش داشتم را خونده بود یک روز وقتی می خواستم با یاهو کار کنم متوجه شدم که اجازه نمیده چون همکار محترمه در اون وقت با ایدی من داشته کار میکرده بعد از چند ساعت دوباره یاهو را باز کردم وپسوردشو عوض کردم اما خیالم راحت نشد رفتم پسورد وبلاگمو هم عوض کردم . اما از پیغام های جورواجور دوستان متوجه شدم که اتفاق مهمی افتاده پسر عموم هم زنگ زد و از دستم حسابی ناراحت بود که چرا توی یاهو اذیتش کردم که من اظهار بی اطلاعی کردم و طی تماس تلفنی با چند تا از دوستان دیگر متوجه عمق فاجعه شدم چون همه فک و فامیل از دستم شاکی شده بودند. الان از همه دوستان گرامی که توی این چند روز از طریق ایدی من با اونها چت شده و به اسم من کامنت براشون گذاشته شده واقعا معذرت خواهی می کنم چون تعداد دوستان اونقدر زیاده که نمی تونم براشون پیغام و کامنت بذارم فقط و فقط ازشون معذرت می خوام که خودم بی احتیاطی کردم و از دوستم نارو خوردم  و ایشون هم حس کنجکاویشون گل کرده بوده و حسابی ما را شرمنده دوستان گرامی کردند .و حتی اومده آرشیو مسنجر منو کامل پاک کرده و پیام های خصوصی وبلاگمو هم پاک کرده و من نمی دونم دقیقا با چه آیدی هایی چت کرده و پیغام براشون گذاشته و چه اتفاقهای دیگری افتاده. امیدوارم که ایشون هم تاوان کارهای زشت خود را بدهند و با آبروی دیگران بازی نکنند .

نرم افزار عالی و کم حجم برای بالا بردن سرعت اینترنت DSL Speed v4.4

اگر از کاربران قدیمی اینترنت و مشتری مدوام کارتهای اینترنت و اتصال به روش دیال آپ باشید . حتما روش های مختلفی را دیده اید که با بهینه کردن تنظیمات مختلف ویندوز سعی بر بالا بردن سرعت اتصال شما می باشند . نرم افزار DSL Speed نیز با کمی تفاوت چنین کاری را برای شما انجام می دهد . تفاوت این نرم افزار در این است که برای افزایش سرعت اینترنت های پر سرعت و یا اتصالاتی از نوع SDSL , IDSL , G.lite , ADSL و ... به کار می رود . اگر شما از کاربران اینترنت ADSL هستید و از سرعت خود راضی نیستید . و یا می خواهید سرعت بیشتری را بدون پرداخت هزینه بیشتر در اختیار داشته باشید. می توانید از نرم افزار DSL Speed استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار :

- بالا بردن و بهینه کردن سرعت ADSL شما به طرز باور نکردنی بصورت آنلاین
- بهینه سازی سرعت اینترنت با منطقه جغرافیایی شما
- بارگذاری صفحات اینترنت با سرعت بالا
- بالا بردن سرعت اینترنت با یک کلیک
- محیطی ساده و کاربر پسند
- نصب آسان و سریع
- و ...

دانلود با حجم 1.6 مگابایت از راپید شیر

NOD32

 

                                                   

سلام - از این که پس از مدت ها تونستم بیام و وبلاگ رو آپدیت کنم خوشحالم و منتظر نظرات و پیشنهادات و درخواست های نرم افزاری شما هستم .

با توجه به این که مدت زیادی بود از اینترنت دور بودم و فقط برای انجام کار های جزئی فرصت پیدا می کردم به اینترنت رجوع کنم به همین دلیل نرم افزاری که در پایین همین پست قرار داده ام رو نمی دونم به کارتون می آد یا نه  و اصلا همین رو یا مشابه اش رو توی سایت های نرم افزاری فارسی زبان قرار داده اند یا نه  - در صورتی که این نرم افزار رو جایی دیگه دیدی و دانلود کردید و یا به هر دلیل جدید نبود پیشاپیش عذر می خوام - ضمنا اون یکی وبلاگم رو هم آپدیت کردم لطف کنید اگه تونستی اونم بازدید کنید - ممونم http://bestprogram.blogfa.com

Eset Login Viewer v1.2 این نرم افزار به شما یوزر و پسورد لازم برای آپدیت آنتی ویروس ساده ولی قدرتمند Eset NOD32 V3 را در اختیارتان می گذارد - فقط کافی است که شما به اینترنت وصل شوید و بعد این نرم افزار را اجرا کرده و حداکثر به مدت ۱ دقیقه صبر کنید تا یوزر و پسورد سالم که به رنگ سبز هست به شما نشان داده شود ( نکته : از یوزر و پسورد قرمز استفاده نکنید چون سوخته اند و غیر قابل استفاده )

لینک دانلود   حجم :۲۴۰ کیلوبایت

کجا گریزم از اینجا به پای بسته کجا

کنار من کجا ، کشتی شکسته کجا
 کجا گریزم از اینجا به پای بسته کجا
 ز بام و در.. همه جا سنگ فتنه می بارد
 کجا به در برمت ای دل شکسته کجا
 فرو گذاشت دل آن بادبان که می افراشت
 خیال بحر کجا این به گل نشسته کجا
چنین که هر قدمی همرهی فروافتاد
 به منزلی رسد این کاروان خسته کجا
 دلا حکایت خاکستر و شراره مپرس
 به بادرفته کجا و چو برق جسته کجا
 خوش آن زمان که سرم در پناه بال تو بود
 کجا بجویمت ای طایر خجسته کجا
چه عیش خوش ز دل پاره پاره می طلبی
نشاط نغمه کجا چنگ زه گسسته کجا
 بپرس سایه ز مرغان آشیان بر باد
 که می روند ازین باغ دسته دسته کجا

افشین امپراطور باز هم به پرسپولیس باز می گردد

گوگل

گوگل هم برای جستجو در وب ، شگردها و ترفندهای خاصی را در نظر گرفته است. شاید شما فکر کنید که تنها راه رسیدن به نتیجه جستجو تایپ متن مورد نظر است اما این جستجوی شما میتواند دور از دسترس ترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورد. با بهره گیری از این ترفندها که در واقع دستورات خاصی هستند میتوانید بهترین نتیجه جستجو را از گوگل طلب کنید.

Google

دستورات به این شرح هستند:

cache:www.mysite.com
با استفاده از این دستور، سایت مورد نظر ما اگر توسط گوگل ذخیره شده باشه، آخرین ورژن ذخیره شده در سرورهای گوگل رو برای ما نشون میده.البته معمولا ورژن ذخیره شده مربوط به روزهای گذشته میباشد.با این روش میتوانید ببینید سایت مورد نظر آخرین بار چه زمانی توسط گوگل ذخیره شده.

link:www.mysite.com
با این دستور گوگل کلیه سایت هایی که به سایت مورد نظر ما (در اینجا mysite.com) لینک داده اند را لیست میکند.

related:www.mysite.com
اگر میخواهید سایت های هم خانواده و شبیه به سایت مورد نظر خود را پیدا کنید از این دستور استفاده کنید.تا اونجایی که من دیدم این دستور بیشتر برای سایت های معروف جواب میده.

info:www.mysite.com
اطلاعاتی در مورد سایت مورد نظر، که گوگل میتواند ارایه کند.

site:www.mysite.com myword
با استفاده از این روش کلمه مورد نظر خودمون رو میتونیم در یک سایت جستجو کنیم. به جای myword کلمه یا کلمات مورد نظر و به جای mysite سایتی که میخواهیم در آن جستجو کنیم قرار میدهیم.

allintitle:word1 word2 word3
;در این روش نتایج جستجو محدود میشود به کلماتی که در عنوان (title) سایت ها بکار رفته.در این مثال کلیه سایت هایی که کلمات word1 word2 word3 در قسمت عنوان آنها بکار رفته لیست میشوند.

intitle:word1 word2 word3
جستجوی word1 در قسمت عنوان و word2 و word3 در عنوان و متن سایت ها.

allinurl:word1 word2 word3
گوگل در این روش کلیه سایت هایی که در آدرس آنها (URL) کلمات مورد نظر ما به کار رفته را لیست میکند.

inurl:word1 word2 word3
جستجوی word1 در آدرس سایت ها و بقیه کلمات در قسمت آدرس و متن سایت ها.

filetype:myfiletype
اگر به دنبال فایل هستید با این روش میتونید فایل هایی که پسوند خاصی دارند را جستجو کنید.مثلا filetype:doc به دنبال فایل های doc میگردد.
intext:word1 word2
با این روش گوگل تنها در متن سایت ها به دنبال کلمات میگردد و از سرچ در عنوان و آدرس سایت ها صرف نظر میکند.

دلتنگم... دلم برای خودم تنگ است... برای آن پرستوی مهاجری که مسیر بازگشت خود را گم کرده است... برای دخترک معصومی که ارمغان زمستان است
خسته ام... ذهنم از هجوم افکار خسته است... از آن دلتنگی ها و منتظر بودن ها و دل به امید بستن ها...شکسته ام... دلم به زیر فشار غم شکسته است... دیر زمانی است دخترک غمگین درون آیینه را نمی شناسم...

دخترک غمگین درون آیینه مدتی است مرا نگاه نمی کند... نگاهش منتظر است... چشمهایش خیس و نجواهایش بوی غریب تنهایی دارد...

دلتنگم... برای آن پرستوی مهاجری که زمستان سرد بی کسی را رها کرد و پا به سرزمین زندگی نهاد و سهمش از آن، دلتنگی های بی شمار و حسرت بود...

دخترک درون آیینه در انتظار بهار است... زمستانی که او را به ارمغان آورد، گویی بهاری در پی نداشت... گرچه پرستوی مهاجر وجودش مسیر بهار را گم کرده است اما دخترک درون آیینه در انتظار بهار است...