مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

عشق یعنی با افق یک دل شدن

  عشق یعنی با افق یک دل شدن        

یا لباسی از شقایق دوختن

بر سر پروانه ی دل سوختن

عشق یعنی داستانی نا تمام

عشق یعنی کلمه ای بی انتها

عشق یعنی گفتن از احساس موج

در کنار حسرت پروانه ها

عشق یعنی آه سرخ لاله ها

عشق یعنی حرف پنهان در نگاه

عشق یعنی ترجمان یک نفس

عمق سایه روشن دشت پگاه

عشق یعنی قصه ی یک آرزو

عشق یعنی ابتدای یک غروب

عشق یعنی تکه ای از آسمان

                                      عشق یعنی وصف یک انسان خوب   

  • ۸۷/۰۴/۳۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ جن وارواح ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم .
سلام
شنیدم وبلاگتو می خوای جمع کنی اومدم بهت بگم که این کارو هیچ وقت نکن
قول بهم بده که این وبلاگو جمع نمی کنی .
ای مسافر ! ای جدا ناشدنی ! گامت را آرام تر بردار ! از برم آرام تر اما نمی دانی ... نمی دانی که بی تو به جای خون اشک در رگهایم جاریست ...
از خود تهی شده ام ... نمی دانم تا باز گردی مرا خواهی دید ؟؟؟
دستانم تشنه ی دستان توست شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم با تو می مانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم زیرا می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
سلام خسته نباشید
واقعا جمله اخرتون قشنگ بود.
عشق یعنی تکه از اسمان.................. .
سلام پس اگه واقعا سفر کرده ای داری میتونی درکم کنی سحر رفت اما من همیشه میبینمش همیشه تو بالاترین ارتفاعات من دلم هر روز براش بیشتر تنگ میشه و به قول خودش اون میگفت تو بیت اخر یکی از شعراش برای همیشه میرم تا شاید اروم بگیرم
منم لینکت کردم
سلام ممنونم که نظری بر صفحه قلبم انداختی .

شما هم سلیقه خوبی دارید.

موفق باشید.

باز هم منتظر قدم رنجه های شما هستم.


اگر دلم باشی
اگر محبتت خانه نداشت

آنگاه دلم را جایگاه
محبتت خواهم کرد
با کمال میل موافقم و شما رو هم لینک کردم.

شاد باشید یا حق.
چطوری شیطونکم خوبی؟
راستش من یه شیطونک کوچولو ام که تازگی ها یه وبلاگ درست کردم
عاشق عکسا و مطالب با نمکم
عاشق دوستای مهربون و شادم
به نظر من اگه تو این دنیا دنبال شادی نباشی، همهء روزات با غم و غصه همراه می شه
پس بیا وبلاگ یه شیطون بلا که می خواد کلّی دوستاش رو بخندونه و اونا رو شاد شاد ببینه
راستی اگه من رو در سطح خودت بدونیJ من دوست دارم که با هم تبادل لینک داشته باشیمJ
اگه از شیطون بازی خوشت می یاد، منو با اسم " شیطووووووووونک" لینک کن و بهم بگو که دوست داری با چه اسمی افتخار بدی بهم تا همیشه تو وبلاگم باشی J

پس منتظرتم دوست گلم Www.SheytoOoOonak.Blogfa.Com

و اما نکتهء آخر( چون اهل دروغ نیستم و برای اینکه این رو خودت هم متوجه شوی، موضوع را ساده و صادقانه خدمت دوست گلم عرض می کنم)
دوست خوبم اگر بر روی تبلیغات وبلاگ که برای وبمسترها می باشد کلیک نمائی و از طریق آن در سایت اکسی ادز ثبت نام کنی، هم مقدارناچیزی(10 تومان) پورسانت به بنده می رسد و هم می توانی تبلیغات مناسب این سایت را در وبلاگت قرار داده و با پیشنهاد آن به سایر دوستانت برای خود یک شغل دوم و یا سوم ایجاد نمائی.
فقط لطفا در این سایت به دنبال رقم های نجومی نباش، این ها تنها فریب دادن دیگران است اما می توانی با یک برنامه ریزی مناسب و محدود، به پول نسبتا قابل ملاحظه ای نیز دست یابی
فدای تو....
شیطون بلایی که عاشق شیطون بازی بود....
بهار چو بهار ببیند خوشش آید


عشق گاهی راز پروانه است پیرامون شمع
گاه حس اوج تنهائیست در انبوه جمع
  • زادمهرمهرآفرین ( حسن توکلی رودسری )
  • بانام خداوند مهرآفرین...

    به نام نامی مهرایران بزرگ...

    درود بر شما...

    چو ایران نباشد ، تن من مباد...

    ای گوهر پارسی تو از خورشیدی.

    ازپشت و نژاد گوهری جاویدی.

    دررشته زر چه بی کران می تابی!

    ...ارزنده ترین دانه مرواریدی.

    سروده از: زادمهر( حسن توکلی رودسری ) دراین پایگاه :


    www.mehrafrin.blogfa.com

    به پایگاه دل تپنده ایران بزرگ سر بزنید:
  • .ღミ★ミღسید سبحان عبدالهی ღミ★ミღ
  • سلام دوست عزیز خوب بود موفق باشی
    منتظر حضور گرم شما هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی