مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ویژه مسافرت

هرکس به طریقی دل ما می شکند ** بیگانه جدا دوست جدا می شکند

بیگانه اگر می شکند حرفی نیست **

از دوست بپرسید چرا می شکند.

سلام

این بار براتون یه ویژه دارم

ویژه مسافرت و اتفاقات مربوط به چند روز گذشته

چند روزی من مسافرت بودم و اتفاق های عجیبی افتاده و شاید مقصر اصلی خودم باشم .

از آنجایی که من به مسائل امنیتی زیاد اهمیت میدم و کامپیوتر محل کارم را نیز چند کاربر گذاشتم تا همکاران بتونن از آن استفاده کنند اما دست بالای دست زیاد بوده و یکی از همین همکاران ما بعد از مرخصی ما با کاربر اینجانب که پسوردش شماره تلفن خونه مون بود به اطلاعات شخصی اینجانب دسترسی پیدا میکنه . که اسم این کارو میشه دزدی بذاری یا سو استفاده بذاری نمی دونم به هر شکل کاش داستان تا اینجا بود اما ایشون دست به کار های بزرگتری هم زده که هر روز قسمتی از آن داره برملا میشه .با توجه به اینکه ایدی شخصی من رمزش توی مسنجر ذخیره بود ایشون با ایدی من کانکت شده و برای تمامی لیست من پیام گذاشتند و با تعداد زیادی از اونها حتی چت کردند ماجرا اینجا هم تمومه نشده ایشون با اسم من برای دوستان وبلاگ نویس کامنت گذاشته و حسابی با آبروی من بازی کرده از آنجایی که من توی مسافرت دسترسی چندانی به اینترنت نداشتم و چند باری که کانکت شدم و چند تا پست جدید گذاشتم متوجه این موضوع نشدم در ضمن پسورد وبلاگمو هم از طریق ایمیل به دست آورده بود و تمامی پیام های خصوصی که از چند مدت پیش داشتم را خونده بود یک روز وقتی می خواستم با یاهو کار کنم متوجه شدم که اجازه نمیده چون همکار محترمه در اون وقت با ایدی من داشته کار میکرده بعد از چند ساعت دوباره یاهو را باز کردم وپسوردشو عوض کردم اما خیالم راحت نشد رفتم پسورد وبلاگمو هم عوض کردم . اما از پیغام های جورواجور دوستان متوجه شدم که اتفاق مهمی افتاده پسر عموم هم زنگ زد و از دستم حسابی ناراحت بود که چرا توی یاهو اذیتش کردم که من اظهار بی اطلاعی کردم و طی تماس تلفنی با چند تا از دوستان دیگر متوجه عمق فاجعه شدم چون همه فک و فامیل از دستم شاکی شده بودند. الان از همه دوستان گرامی که توی این چند روز از طریق ایدی من با اونها چت شده و به اسم من کامنت براشون گذاشته شده واقعا معذرت خواهی می کنم چون تعداد دوستان اونقدر زیاده که نمی تونم براشون پیغام و کامنت بذارم فقط و فقط ازشون معذرت می خوام که خودم بی احتیاطی کردم و از دوستم نارو خوردم  و ایشون هم حس کنجکاویشون گل کرده بوده و حسابی ما را شرمنده دوستان گرامی کردند .و حتی اومده آرشیو مسنجر منو کامل پاک کرده و پیام های خصوصی وبلاگمو هم پاک کرده و من نمی دونم دقیقا با چه آیدی هایی چت کرده و پیغام براشون گذاشته و چه اتفاقهای دیگری افتاده. امیدوارم که ایشون هم تاوان کارهای زشت خود را بدهند و با آبروی دیگران بازی نکنند .

  • ۸۷/۰۴/۱۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۴)

وبلاگ خوبی دارین.....
کاش هیشکی دل کس دیگری را نمیشکست ولی افسوس که در این زمونه همه به مرده ای متحرک شبیه شده اند............افسوس و هزاران بار افسوس......
به زندان من هم سر بزنین....در یکی از زندان های تنهایی در سلولی انفرادی به سر میبرم...جسدی کرخم که به اجبار نفس میکشد تا رهایی...
من گرفتار زندانی هستم که گویا قبل از هر رهایی لازم است.......
  • میثم مدبر
  • وب سایت شما خوب است ولی اگه از فونت های جالب تر استفاده کنید عکس زیاد بزارید صفحه رو خلاصه شلوغ کنید مخصوصآ قالبش خیلی سادست در مورده مسافرت باشه فکر کنم بهتر ولی در کل سایته خوبی هست اینو جدی میگم با آرزوی موفقیت برای شما و همکاراتون راستی بعد کاری کنید که سایتتون هر کی باز کرد خود به خود بشه صفحه خانگیش که هر کی میخواست بره تو سایت اول ماله شوما باز بشه خداحافظ ............
    ___¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
    __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤سلام¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
    _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
    _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
    __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _____________________¤¤¤¤¤¤
    ______________________¤¤¤¤
    _______________________¤¤
  • بیتا(بهار)
  • خوب حلا چرا میزنی
    حرف نداشت خوب وبت منم چیزی نگفتم
    منتظرتم
    سلام
    خوبین.امیدوارم موفق باشین.
    در ضمن تولد بهنام رو تبریک میگم.
    واقعا از صمیم قلب بهتون تبریک میگم.
    خدا رو خیلی شکر کنید.


    این گلا هم برای بهنام.
    امیدوارم زودتر ببینمش.
    سلام واقعاً شرم آوره عجب آدمهای فضولی پیدا میشن باید یه درس عبرت بهش بدین
    سلام
    وبلاگ بسیار پر باری دارین بهتون تبریک میگم که متوجه قضیه شدین و وبلاگتونو نجات دادین چون یه وبلاگ شخصی خیلی با اهمیته برای شخص .
    خیلی جالب بود.
    سلام. خوبید . من شما را لینک کردم. منتظر نظراتتون هستم. موفق باشی.
    واقعا متاسفم برای اون همکارتون
    به نام خدا و سلام
    از شعر اول مطلبتون خیلی خوشم اومد.
    من آپم!
    منتظر قدمهاتون هستم.
    موفق باشید
    به نام خدا و سلام
    چون خودم در حال حاضر در انتظار حرفی از فرد خاصی هستم و میدونم چقدر انتظار کشیدن سخته دوست ندارم باعث انتظار کشیدن دیگران بشم.
    اومدم سر بزنم که از انتظار درتون بیارم.
    ممنون که به بنده سر زدید.
    موفق باشید
    سلام بر بام ایران زمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی