مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

NOD32

 

                                                   

سلام - از این که پس از مدت ها تونستم بیام و وبلاگ رو آپدیت کنم خوشحالم و منتظر نظرات و پیشنهادات و درخواست های نرم افزاری شما هستم .

با توجه به این که مدت زیادی بود از اینترنت دور بودم و فقط برای انجام کار های جزئی فرصت پیدا می کردم به اینترنت رجوع کنم به همین دلیل نرم افزاری که در پایین همین پست قرار داده ام رو نمی دونم به کارتون می آد یا نه  و اصلا همین رو یا مشابه اش رو توی سایت های نرم افزاری فارسی زبان قرار داده اند یا نه  - در صورتی که این نرم افزار رو جایی دیگه دیدی و دانلود کردید و یا به هر دلیل جدید نبود پیشاپیش عذر می خوام - ضمنا اون یکی وبلاگم رو هم آپدیت کردم لطف کنید اگه تونستی اونم بازدید کنید - ممونم http://bestprogram.blogfa.com

Eset Login Viewer v1.2 این نرم افزار به شما یوزر و پسورد لازم برای آپدیت آنتی ویروس ساده ولی قدرتمند Eset NOD32 V3 را در اختیارتان می گذارد - فقط کافی است که شما به اینترنت وصل شوید و بعد این نرم افزار را اجرا کرده و حداکثر به مدت ۱ دقیقه صبر کنید تا یوزر و پسورد سالم که به رنگ سبز هست به شما نشان داده شود ( نکته : از یوزر و پسورد قرمز استفاده نکنید چون سوخته اند و غیر قابل استفاده )

لینک دانلود   حجم :۲۴۰ کیلوبایت

  • ۸۷/۰۴/۱۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۱)

سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی