مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلتنگم... دلم برای خودم تنگ است... برای آن پرستوی مهاجری که مسیر بازگشت خود را گم کرده است... برای دخترک معصومی که ارمغان زمستان است
خسته ام... ذهنم از هجوم افکار خسته است... از آن دلتنگی ها و منتظر بودن ها و دل به امید بستن ها...شکسته ام... دلم به زیر فشار غم شکسته است... دیر زمانی است دخترک غمگین درون آیینه را نمی شناسم...

دخترک غمگین درون آیینه مدتی است مرا نگاه نمی کند... نگاهش منتظر است... چشمهایش خیس و نجواهایش بوی غریب تنهایی دارد...

دلتنگم... برای آن پرستوی مهاجری که زمستان سرد بی کسی را رها کرد و پا به سرزمین زندگی نهاد و سهمش از آن، دلتنگی های بی شمار و حسرت بود...

دخترک درون آیینه در انتظار بهار است... زمستانی که او را به ارمغان آورد، گویی بهاری در پی نداشت... گرچه پرستوی مهاجر وجودش مسیر بهار را گم کرده است اما دخترک درون آیینه در انتظار بهار است...

  • ۸۷/۰۴/۱۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۴)

سلام عزیزم
فکرکردم خودمی
دخترک درون آیینه در انتظار بهار است...

عمری همه در انتظار بهاریم ...

بهاری باشی و شاد
خیلی خوشگل بود مسافر مهربون
"چه بنویسم و چطور بنویسم که آنجا کجاست، به چه زبانی توصیف کنم

که آنجا ‏چه دنیائی است و کدام کلام و کدام عبارت قادر است بیان کند

که من با چشم‌های ناچیز خاکیم چه دیده‌ام؟

چشمهایم را ‏برهم می‌زنم تا ببینم آنچه دیده‌ام بخواب است یا بیداری ؟

یک رویای شیرین است و یا یک واقعیت تلخ؟

من امشب از ‏عادل‌آباد می‌آیم ......"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی