مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

پرستوی خوش خبر بیزیم اللن نه خبر

پرستو را با گرما عهدی است که هر بهار تازه می شود.وطن پرستو بهار است و اگر بهارمهاجر است از پرستو مخواه که بماند.

  • ۸۴/۱۰/۲۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۴)

سلام دوست عزیز مطالب اخیر شمارا خواندم گویای احساس وروان پاک شماست امید وارم روزگار یار شما باشد، تا همچنان پاک بمانید.. راستی حسین که بود؟ سالهاست در سرزمین ما نامش برزبانها جاریست چه کسانی از نامش سود بردند ؟ ایا انهاٍی که بنام حسین حکومت ملت مارا به چنگ آوردند تاچه اندازه آورا قبول داشته و دارند؟ نتیچه کارشان چی شده؟ دوست عزیز منهم روزی براین باور بودم که گنهکار دیگرانند ! اما امروز به این نتیج رسیده ام که گنهکار اصلی خودم بودم خودم که شعار متظاهران وتمامیت خوهان را باورکردم . دوست عزیز ملت های دیگر ، ادیان دیگر دشمن ما نبوده ونیستند . دشمن در درون خودما خفته ،دشمن را باید درخود گشت موفق باشی....
دوست عزیز سلام.منتظر تبادل لینک با شما هستم.
سلام خانزاده
خوبی
آنچنان خوب قلم می زنید
در کوچ کردن پرستو رمزیست چون رمز سوختن پروانه
و آب شدن شمع...
و انتطار کشیدن من و تو ...
گفت مجنون به لیلی که ای معشوق بی همتا
تو را عاشق شودپیدا ولی مجنون نخواهد شد
موهق باشیدو موید
آرزو مند آرزوهای خانزاده ناشناس :شبنم از دنیایی مبهم...
سلام
خیلی خوب می نویسی منتظر متن های جدیدت هستم.
دوستدارشما SH
سلااااااااااااام
خوبی ؟
خوشگل بود
به من و دوستم هم سر بزنی خوشحال میشیم
بای بای
سلام
خیلی قشنگ بود مثل همیشه
من آپم و با حضور سبزتون خوشحالم می کنی
به امید دیدار
نازنین زیبا بود ولی در مورد قوم بنی اسراییل کمی بیشتر مطالعه کنید !!!چون همین انبیا یهودی بودند و اب رانی و نه عرب !!!!
  • لیلا و امین
  • سلام
    عیدتون مبارک
    امروز ظهر امین مطلب نو میذاره
    حتما بیا
    باشه ؟
    قربونت
    بای بای
    سلام
    خوبی
    ممنون که به من سر زده بودین
    خو شحالم کردین
    منتظرم که آپ کنید
    و بازم یک مطلب زیبا و پر محتوا بنویسید...
    با آرزوی موفقیت برای شما
    سلام
    عیدتون مبارک باشه ایشالله همه روزهای زندگیتون عید باشه
    سلام
    سلامی به بلندای قامت مردان ایل تو
    سلامی به گرمای دستان پر از مهر مادارانی که چون تویی پروردند
    سلامی به زلالی چشمانتان
    سلامی به رسایی قلم تو
    ...
    خوبی
    خسته نباشی
    ممنونم که به من سر زدی
    چرا بیکاری
    شبنم ها همه منتظرن
    به پا خیز .........................
    عید بر تو و تمامی قشقایی های سلحشور مبارک باشد
    امید که هر روز برای شما عید باشد
    یا حق
    سلام

    چقدر سخت است
    منتظر کسی باشی
    که هیچوقت فکر آمدن نیست
    منتظر مهمان عزیزی باشی!!
    که فانوس خانه اش روشن نیست.
    چقدر سخت است
    آدم را از آرزوهایش دور کنند.
    او را به مسیر ناخواسته ای مجبور کنند
    چقدر سخت است
    دست نوشته هایت را نخوانده خاک کنند
    اسمت را از خاطره ها پاک کنند
    بای
    سلام به همگان.. ببخشید که پا برهنه وارد شدم... خیلی مزاحمتون نمی شم... وقتی می بینم همتون خیلی ادعا دارین خنده ام می گیره....

    دریا دلیم و منت دریا نمیکشیم....
    خمخانهایم و منت مینا نمیکشیم...
    تا قطرههای اشک به دامن روانه است..
    ما ناز شبنم سحری را نمیکشیم....
    سلام دوست عزیز
    وب خوبی دارید
    نوشته هاتونم خوبه
    خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظر بدی و روی تبلیغات کلیک کنی

    فعلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی