مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مسافر

کسی را که خیلی دوست داری، زود از دست می دهی پیش از آنکه خوب نگاهش کنی.   پیش از آنکه  تمام حرفهایت را به او بگویی ، پیش از آنکه همه لبخندهایت را به او نشان بدهی  مثل پروانه ای زیبا، بال میگیرد و دور می شود ، فکر می کردی میتوانی تا آخرین روزی که زمین به دور خود می چرخدو خورشید از پشت کو ه ها سرک می کشد در کنارش باشی  

  • ۸۴/۱۰/۳۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۴)

  • محمد ابوالفتحی
  • سلام... وبلاگ جالبی داری ..ولی قالبت زیاد جالب نیست...
    به اینجا یه سری بزن و یه قالب جدید بزار برا وبلاگت عزیز..

    http://roozii.mihanblog.com/?cat=4
    تو بخش قالب بلاگفای وبلاگ بالا قالبهای زیبایی هست
    اینم آدرسش www.roozii.myblog.ir

    امیدوارم دفعه بعد که میام قالب زیبایی گذاشته باشی
    در ضمن برای تبادل لوگو و لینک هم حاظرم...
    برای اینکار یه سر به وبلاک من بزن و اگه موافق بودی
    لوگوی من را بردار و در وبلاگت بزار و یا لینک منرا با
    نام > روزی شما اینجاست تا شما را اظافه کنم عزیز....
  • مسافر(مدیریت وبلاگ )
  • محمد عزیزم خسته نباشید
    این قالبو من خیلی دوست دارم و بهش در طول ماهای گذشته عادت کردم و اونو بخشی از زندگی خودم میدونم اما انتقاد شما را هم می پذیرم اگه قالبی پیدا کردم که شایسته وبلاگم بود و خودم هم خوش اومد عوض می کنم
    در مورد تبادل لینک هم اشکالی نداره وبلاگ منو اضافه کن من هم اضافه می کنم
    سلام
    در پشت حصار حسرت باید ماندو آنسوی حصار را با سوزی
    جان سوز نگریست
    ....
    ................................بدرود
    سلام چوخ خوشحال اولدوم
    هر یرده که وارانگ ارزو وارم ساق اولان
    سلام یتیرد
    تاپشوردوم تاره یا سنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی