مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من به تو خواهم رسید؟

از غنچه های خشکیده می نویسم از گلهای پرپر شده می نویسم از غبار حزن انگیز و باد سرد جدایی می نویسم از آفتاب سوزان می نویسم از بهار دل انگیز می نویسم تا شاید به تو برسم تو ای همدم من و تو ای مونس من  .

من به تو ، به چشمان سیاهت نیازمندم من به دستهای

 

سخاوتمند و مهربان تو نیازمندم من به نگاههای عاشقانه

 

و  لبخند های صمیمانه تو نیازمندم من با یک دنیا

 

امید و آرزو به سوی تو می آیم   تا زیر نگاه لبریز از

 

عشق تو شکسته شوم .

 

  • ۸۵/۰۱/۰۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۳)

دوست نازنین سال نو و روزی نو را به شما تبریک میگم
نوشته های زیبای شما را من همیشه دنبال میکنم
شما شایسته . و زیبا نثر مینویسید
موفق باشید
سلام
ما زنده از آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست.
امیدوارم تو سال جدید این مسیرهای کوچک ابتدای راه سریعتر به مقصد ختم بشه تا سفر بزرگتری را تجربه کنیم.
سال نو مبارک.
تا بعد...
salam doste aziz
webloge ghashangi dari
be manm sar bezani khoshhal misham

babye

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی