مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

کوچ مسافر

بی تو نخواهم ماند هیچ شبی

چون همه شب را با یاد تو می خوابم

با یاد تو بیدار می شوم

قصه هاتو هزار بار با خود می خونم

لحظه هایم همه سرشار از تو بودنه

غصه هایم با تو به پایان میرسه

دلم تنها با توست و قلبم تو را صدا می زنه

نمی دانستم که راه درازی در پیش دارم

اکنون بی تو باید برگردم

تو منو خوشبخترین مرد دنیا کردی

تو منو عاشق ترین مرد دنیا خوندی

شعرهای منو تو خوندی و افتاد بر سر زبانها

تو نباشی من بی نام نشانم

 شاعر کرد، منو چشمهای سیاه تو

عاشق کرد، منو حرفهای شیرین تو

خدا هم می داند که من عاشقانه تو را می خواهم

من همانند آهوی وحشی هستم که از دیار خویش دور افتاده ام

من تنها به خاطر تو زنده ام

من به خاطر تو مانند شمع سوختم آب شدم

تو خواستی که من غم و غصه بخورم

تو منو زندان قفس خویش کردی

روز به روز غصه هام بیشتر میشه

جدایی لبامو خشک کرده

کاش روزگار دور ها را نزدیک می کرد

خواب هایم همش حقیقت می شد وقتی بیدار می شدم

  • ۸۵/۰۲/۳۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۸)

  • سارا(دختر ناشناس)
  • سلام دوست عزیز آهنگ وبت بسیار زیباست
    من آپم اگه دوست داشتی بیا
    من یو رو لینک کردم
    یو هم زحمتشو بکش
    فعلا...
    و عشق صدای فاصله ها است
    صدای فاصله هایی که غرق ابهامند
    نه صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند
    و با شنیدن یک هیچ میشوند کدر
  • محمد علی نگهداری
  • سلام
    دوست عزیز هنوز برایم توضیح نداده ای که چرا راه ما از هم جداست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بهار اومد
    که تو غصه نخوری
    بهار اومد
    که لبهای تو هیچ وفت
    خشک نشه
    مگه می شه لبای شاعر خشک بشه
    سلام به آنکه از عشق مینویسد تا عاشقان را یاور باشد
    یک نفر میاد که من منتظر دیدنشم
    یک نفر میاد که من تشنه بوئیدنشم
    مثه یه معجزه اسمش تو کتابا اومده
    قلب اون شعرهای عاشقانه گفتن بلده
    خالی سفره هامون رو پر از شقایق میکنه
    واسه موجهای سیاه دستا رو عایق میکنه
    همیشه غایب من زخمها مو مرحم میزاره
    همیشه غایب من گریه هامو دوست نداره
    نکنه یوقت نیاد .صداش به دادم نرسه
    آینه سیاه بشه کور بشه چشم ستاره
    خشم این پنجره خسته همیشه غایب
    کلید صندوق در بسته همیشه غایب
    موفق باشی
    شادباشی
    من آپم
    سلام بر مسافر گرامی

    غم عشق غم غریبیست
    همیشه عاشق باشید و سرفراز

    بدرود
  • سارا(دختر ناشناس)
  • سلام من آپم بیاااا
  • معین و مرجان
  • سلام
    وبلاگت خیلی ساده و قشنگه
    خوشحال میشیم اگه به کلبه ی ما هم سر بزنی
    منتظرت هستیم
    راستی اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرمون کن
    فعلآ بای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی