مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلم برایت تنگ شده است.

دلم برایت تنگ شده است برای قدمهای استوارت ، دلم برای تو در آسمان تیرة شب پر می کشد دلم در هوای تو پر می کشد . وقتی که تو رفتی ، اشکهایم پناهی جزء آغوشت نداشت دلم برای تو برای صدای مهربانت برای دستهایت که سالها تکیه گاه من بودند برای چشمانت که آفتاب عمر خود را در آن نظاره می کردم. برای لحظه های با تو بودن تنگ شده است . ای دریای محبت ، ای آسمان شفقت ای زندگی من، آوازم هر لحظه در گوش ثانیه ها تکراری است . چرا نمی آیی تا باز هم غنچه های نسترن باز شوند . چرا نمی آیی؟ من زیر پای زمان مانده ام . چرا نمی آیی؟ چرا آسمان تو را می بوید . وقتی که خورشید از افق قلب من سر به در می آورد دلم در تکاپوی دیدن توست . قلب کوچک شکوفه ها در انتظار تو می تپد بیا که دستهای من تو را می خواهند بیا که آسمان در هوای تو می گرید . بیا ای سکوت پنجره  همراهت بیا ای سایة پرستوها فریادت . بیا که آشیانة من بی تو خالی است .بیا که آهنگ زمین هر روز تو را می خواند . بیا که جوان های غم در دلم روییده اند ای آسمان وفا ، ای دستهای پاک ، ای خوب من دوستت دارم .

ای مسافر جاده ها برگرد که زندگی بی تو هرگز نخواهم ، بیا که آسمان و زمین و همه وجودم تو را صدا می زنند ای مسافر جاده ها از سرزمین های دور از غربت قلبها به سوی افق خاکستری قلب من بیا ، بیا که این شروع لحظه های دلتنگی من است دلم برایت تنگ شده است یکی از همین روزها بیا

  • ۸۵/۰۳/۱۶
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

سلام گلم
خوبی
متنت خیلی خیلی قشنگ بود راستی از اینکه به من سر زدی خوشحال شدم
بازم بیا
____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________
سلام مثل همیشه زیبا من آّپم بای
  • عاشقان شیاطین سرخ
  • سلام.
    عزیزم.
    وبلاگتون زیباست .من که ازش خیلی خوشم اومده....
    با تبادل لینک هم موافقم.......
    به ما هم سری بزن.........
    موفق باشید
    ((شیاطین سرخ))
    سلام
    خوبی خانزاده
    الان یک ساعتی هست که چشم به وبلاگ دوختم و اشک صورتمو شستشو میده
    این آهنگ واسای من سر شار از خاطرات روزهای بهاریه روزهایی که منم مثل همه دلی در سینه داشتم و فارغ ار هیا هو زندگی می کردم .....
    کاش منم بلد بودم این آهنگ و واسای خودم می گذاشتم

    خانزاده سعی کن هیچ وقت فریب کلمات و حروف و واژه ها را نخوری
    کلمات می تونن پر از دروغ باشن اما دلها نه نه نه نه
    هرگز هیچ دلی نمی تونه پر از دروغ باشد
    پس به کلمه ها نگاه نکن به چشمها نگاه کن ار عمق دل می گویند و راز دلها را بر ملا می کنند
    مسافر گرامی این را هم هرگز فراموش نکن اونی که رفت دیگه رفته
    اونی هم که موند دیگه باخته و سوخته==
    باور کن های های گریه ام همه را به اتاق من کشید== کاش منم جز اونایی بودم که رفتن اما افسوس ... افسوس... افسوس... افسوس
    ... افسوس... افسوس... افسوس... افسوس... افسوس
    خانزاده یادت باشه که ما آدما گاهی خیلی خود خواه و پستیم برای اینکه دیگری را دوست داریم بی آنکه لحظه ای بیاندیشم سعی می کنیم که آن شخص را به خود علاقه مند کنیم یک روزی که اون عاشقمون شد می بینیم مرد میدون نیستم
    و جا خالی می کنیم==اون میمونه و یک غرور خورد شده
    مسافر گرامی مراقب خودت باش من همیشه برای تو دعا می کنم امیدوارم که به آرزوهایی که داری بریسی منو ببخش ببخش ببخش ببخش
    بدرود
    گفتم : دوستت دارم

    گفت : شاید اینطور باشه

    گفتم : دوستت دارم

    گفت : خیلیها مرا دوست دارند

    گفتم : دوستت دارم

    گفت :‌ این راهی بود که تو انتخاب کردی

    گفتم : دوستت دارم

    گفت : همش هوسه

    گفتم : دوستت دارم

    گفت : دروغ میگی

    گفتم : دوستت دارم

    گفت : این سرنوشته

    گفتم : دوستت دارم

    گفت : قسمت اینه

    گفتم : دوستت دارم

    گفت : لایقم نیستی

    گفتم : دوستت دارم

    گفت : واقع بین باش

    گفتم : دوستت دارم

    گفت : واقعا راست میگی؟

    گفتم : چون دوستت دارم

    دیگه هیچی نگفت
    تو که خط رو غصه هام کشیدی
    منو گفتی به یه دنیا نمی دی
    نفهمیدم تو ای آشفته بازار
    چی شد از دل تنگم بریدی
    امیدوارم که از من دلخور نباشید
    سلام دوست گرامی!!!
    مسافر غمگین
    یاس بوی مهربانی می دهد
    عطر دوران جوانی می دهد
    یاس ها یاد آور پروانه اند
    یاس ها پیغمبران خانه اند
    یاس یک شب را گل ایوان ماست
    یاس تنها یک سحر مهمان ماست
    یاس مثل عطر پاک نیّت است
    یاس استنشاق معصومیت است
    وفات بانوی دو عالم
    عزیز محمد مصطفی (ص)
    همسر شیر خدا
    را به شما تسلیت می گویم
    دفتر بی خطم با خطهایی پریشان منتظر است دستی اورا ورق بزند...
    ....................................................................بدرورگرامی
    سلام
    قشنگه
    همین
    دادگاه عشق... قسمم قلبم بود وکیلم دلم حضار جمعی از عاشقان و دلسوختگان. قاضی نامم را بلند خواند. و گناهم را دوست داشتن تو اعلام کرد. محکوم شدم به تنهایی و مرگ. کنار چوبه ی دار از من خواستند تا آخرین خواسته ام را بگویم. و من گفتم : به تو بگویند ... دوستت دارم
    عشق یعنی شرشر آب در کوچه با غ زندگی
    عشق یعنی شرح شراب و لب داغ و تشنگی
    عشق یعنی حس نیاز و فرصت پرواز و بندگی
    عشق یعنی صد خانه و می خانه و بت خانه و درماندگی
    عشق یعنی صد جفا و یار بی وفا و باز دلدادگی
    عشق یعنی آهی بر دل و داغی بر سینه
    عشق یعنی نگاهی پاک قلبی عاری از کینه
    عشق یعنی صدای تیشه فرهاد از بیستون
    عشق یعنی زندگی را تکیه گاه و یکصد پی ستون
    عشق یعنی لحظه های انتظار
    عشق یعنی فرصتی دوباره برای دیدن یا ر
    عشق یعنی در زمستان هم بهار
    عشق یعنی گرمی دستان دلبر بر دست یار
    عشق یعنی خنده های شیرین یار
    عشق یعنی گفتن و شنیدن از بهار
    عشق یعنی رویش لاله ها و آلاله ها
    عشق یعنی شنیدن نغمه قمری ها بر بالای دار
    دل من یه جای قصه انگار
    منتظر شما بود
    پشت در باغ بهار اون همه آه و انتظار
    به خاطر شما بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی