مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

« فراموشت نخواهم کرد تا نفسی در سینه دارم »

وقتیکه نسیم جانبخش صبحگاهان ترانة عشق را در گوش شقایق دل زمزمه می کند ، وقتیکه آفتاب سادگی مهربانی را بر وسعت  اندیشه ام می پراکند.چگونه می توان به خزان اندیشید و از کویر خشک سخن گفت . گوش کن این نغمه دل انگیز بهار است که با گلهای معطر به مهمانی قلبها می آیند می توان پنجرة دل را گشود و به بهار سلام کرد من مدتهاست که به باور آمدنت نشسته ام و تو لطیف تر از شبنم به نگاه شقایقها می آیی . ای پرندة آرزوی من بگو ، بگو تا کی در تمنای وصالت به جادة امید دیده بسپارم  .آمدنت حدیث کهنه ای است که همیشه با من  تازه است و من در کشاکش باورها و دلشوره ها به آمدنت منتظر ماندم دلتنگم و دیدار تو درمان من است . نفرین بر جاده ها اگرمنظورشان جدایی باشد جدا از تو نمی خواهم ببینم روی دنیا را . می دانی پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است

 « فراموشت نخواهم کرد تا نفسی در سینه دارم »

  • ۸۵/۰۳/۲۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۱)

سلام
بهار زیباست .......جاده زیباست .........همه چی زیباست به شرط اینکه ما هم زیبا ببینیمشون
امیدوارم به هر آنچه در زندگیت می خوای برسی

حسرت ببرم به خواب آن مرداب
کارام درون دشت شب خفتست
دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه شب خوابش آشفتست
سلام باز که نظر منو پاک کردی
مسافر خواهش می کنم حذف نکن
مسافر
منو ببخش
وقتیکه نسیم جانبخش صبحگاهان ترانة عشق را در گوش شقایق دل زمزمه می کند ، وقتیکه آفتاب سادگی مهربانی را بر وسعت اندیشه ام می پراکند.چگونه می توان به خزان اندیشید و از کویر خشک سخن گفت . گوش کن این نغمه دل انگیز بهار است که با گلهای معطر به مهمانی قلبها می آیند می توان پنجرة دل را گشود و به بهار سلام کرد من مدتهاست که به باور آمدنت نشسته ام و تو لطیف تر از شبنم به نگاه شقایقها می آیی . ای پرندة آرزوی من بگو ، بگو تا کی در تمنای وصالت به جادة امید دیده بسپارم .آمدنت حدیث کهنه ای است که همیشه با من تازه است و من در کشاکش باورها و دلشوره ها به آمدنت منتظر ماندم دلتنگم و دیدار تو درمان من است . نفرین بر جاده ها اگرمنظورشان جدایی باشد جدا از تو نمی خواهم ببینم روی دنیا را . می دانی پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است

« فراموشت نخواهم کرد تا نفسی در سینه دارم
مسافر خواهش می کنم که همیشه در مقابل مشکلات محکم و استوار باش
مسافر گرامی وقتی که تو یک پارچ آب داشته باشی و من یا هر کس دیگه ای نیازمند یک قطره آن باشد یعنی زندگی اش در گرو همان یک قطره باشد تو چه می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمی دهی دریغ می کنی آن یک قطره را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عشق یعنی لایق مریم شدن عشق یعنی با خدا هم دم شدن عشق یعنی جام لبریز از شراب عشق یعنی تشنگی یعنی سراب عشق یعنی خواستن و له له زدن عشق یعنی سوختن و پرپر زدن عشق یعنی سالهای عمر سخت عشق یعنی زهرشیرین بخت تلخ عشق یعنی با خدایا ساختن عشق یعنی چون همیشه باختن عشق یعنی حسرت شبهای گرم عشق یعنی یاد یک رویای گرم عشق یعنی یک بیابان خاطره عشق یعنی چهار دیوار بدون پنجره عشق یعنی گفتنی با گوش کر عشق یعنی دیدنی با چشم کور عشق یعنی تا ابد بی سرنوشت عشق یعنی آخر خط بهشت
من گفتنی دارم برای تو اما تو که نمی خواهی بشنوی
سلام خوبیید خیلی وبلاگ قشنگی دارین خیلی که کمه خیلی خیلی قشنگه ممنون میشم اگه به کلبه عشق من هم سر بزنید ویادگاری به جا بگذارید
ازانروزی که دادی اشنایی
سر راهت نشستم تا بیایی
برای دیدنت ای ماه کنعان
نشستم تا که شاید دربیایی
خیلی ممنون که اومدی
سلام
دوستان عزیز من نظر هیچ کس را پاک نمی کنم
هرگز و هیچ وقت
شاید موقع ثبت نظر درست ثبت نکرده باشید

سلامممممممممممممممممممممممممممممممم
ممنونم که پاک نکردیییییییییییییییییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی