مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من فراموشت می کنم!!!!!!!!

هروقت تونستی برف روسیاه کنی . هر وقت تونستی پای کلاغ رو سفید کنی . هر وقت تونستی آتش رو ببوسی هر وقت تونستی توی آب یه نفس عمیق بکشی اون موقع من هم می تونم تو رو فراموشت کنم

  • ۸۵/۰۴/۳۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۳)

سلام
خوبی مسافر؟؟؟

گریت بنالم کوه و در ودشت از این جدایی می نالد ... ابن دل دمادم فردا کجایی
سفر بخیر سفر بخیر مسافر من گریه نکن گریه نکن به خاطر من ...باران می بارد امشب دلم غم دارد امشب آرام جان خسته ره می سپارد امشب در نگاهت مانده چشمم که شاید از فکر سفر برگردی امشببسته ای بار سفر را ...........................قطره قطره اشک چشمم می چکد با قطره باران
رنگ چشمت رنگ.... ی من دشت غم هاست یادم آید زیر باران با تو بودم باتوتنهاسینه این کلام آخرین است برده میل زندگی را از سر من گفته ای شاید بیایی از سفر اما نمی شود باورم من...
سلام دوست گرامی!!!

امان ار دل امان===
ناباورانه قدم هاشو نظاره می کردم که آروم آروم ازم دور و دورتر می شد ..
دلم می ‏خواست فریاد بزنم:‌ نرو .....
دلش می خواست فریاد بزنم :‌ بمون ‏‏... ..
ولی بغض راه گلومو بسته بود و مجال نمی داد ،
با چشمام فریاد کشیدم :‌بمون ...
اما ‏افسوس که هیچ وقت به پشت سرش نگاه نکرد
تا فریاد چشمامو بشنوه
دفتر بی خطم با خطهایی پریشان منتظر است دستی اورا ورق بزند...
....................................................................بدرورگرامی...
سلام . ممنونم از اینکه بهم سر زدین . وبلاگ قشنگی دارین .
موفق باشین

هر وقت تونستی نوشته های روی قلبمو بخونی ... اونوقت فراموشت میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی