مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

بهنام عزیزم ،داداشی جونم

 پر پرواز منی

دوستت دارم اندازه ی تمام  ستاره های دنیا

 اندازه ی تمام اشک های بی صدا 

تمام بغض های نشکسته و شکسته

 تمام گل های پرپر شده  و پر پر نشده

و همه ی پروانه های رنگارنگ و تمام زیبا یی های دنیا

و زیبایی دریا و جنگل هایی که بدون من می ری

عزیز دلم با تو زندگی رنگارنگ و زیباست

 مهتاب از چشم هایت نور می گیرد

 و خورشید با وجود تو جایی در آسمان قلبم ندارد

حالا دیگه غیر از تو من کسی را ندارم

بهار داره سفر می کنه

و تلخ تر از آن دردی که تا حالا به کسی نگفتم

دادشی جونم هرگز آسمان  چشمان سیاهت ابری  نشه

من تا تو را دارم غمی ندارم

فقط نگرانم که چرا دیر کردم

همین روزها میام پیشت

شاید لیاقت اینو نداشتم که مهمونت بشم

اما تو برادر کوچک  من هستی

و حالا خیلی بزرگ شدی...

  • ۸۵/۰۶/۱۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۴)

گلکم خیلی ازت خوشم اومده...
دوست دارم باهم درارتباط باشیم پس یه سری بهم بزن...
قربانت : (یک دوست ) مونا
پرستو را با گرما عهدی است که هر بهار تازه می شود. وطن پرستو بهار است و اگر بهار مهاجر است، از پرستو مخواه که بماند.
دوست گلم به من اطمینان داشته باش . بدون که هیچ وقت تنهات نمی ذارم.

بازم با من در ارتباط باش وحرف دل وصحبتای قشنگت رو برام بنویس.خوشحال می شم .
قربون دوست گلم برم...(مونا)
  • احسان شاقاسمی
  • سلام مسافر!
    من واقعاَ از تو که قشقایی هستی تعجب می کنم. تو در ایران برادر من هستی و قرنهاست که در کنار یکدیگر زندگی می کنیم و زبان فارسی هم به این دلیل مقدس است که من و تو را با هم آشنا می کند.ما هر دو آریایی هستیم و اگر هم نباشیم یکی هستیم چون تا زمانی که حرف نزده ایم معلوم نیست ترک هستیم , لر هستیم یا فارس. چطور به این همه فداکاری قشقایی ها برای ایران پشت پا می زنی و با دیگران همسویی می کنی؟
    لرها از همه ایرانی ها ایرانی ترند و جک گویی علیه اقوام هم عامل نزدیکی است و در همه جوامع وجود دارد.فرهنگ و گویش ما هم نیرومند است و با چهار جک نابود نمی شود.
    در روز های گذشته مطلبی در مورد کورش نوشتم که با سیل توهین و حتی فحشهای ناموسی پان ترک ها مواجه شدم.هر روز کارم این شده که فحشها را از روی وبلاگم پاک کنم. اینها چگونه ادعای تمدن می کنند؟
    اگر زمانی سری به آذربایجان زدی تبریز را با شیراز مقایسه کن تا ببینی که تبعیض علیه پان ایرانیست ها بیشتر است یا پان ترکیستها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی