مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

آموزش طراحی وب سایت

سلام کاربر گرامی

وبلاگ مسافر خدمات زیر را ارائه می دهد :

آموزش  طراحی وب سایت با تمام امکانات دلخواه برای شما

1-    تهیه کد انواع قالب وبلاگ بلاگفا با عکس و طرح های دلخواه شما

2-     تهیه کد انواع قالب های پخش فایلهای صوتی

3-     تهیه و آپلود آهنگ درخواستی شما

4-    تهیه و آپلود تصویر درخواستی شما

5-    طراحی و تنظیم قالب وبلاگ شما

6-    آموزش ایجاد وبلاگ در سایت بلاگفا به صورت حرفه ای

7-    تهیه انواع کد های جاوا

8-    آموزش استفاده از انواع کدهای جاوا 

 جهت  استفاده از آموزشهای گفته شده به وبلاگ مسافر مراجعه نموده و در قسمت نظرات درخواست خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ دهم .

لطفا آدرس ایمیل و وبلاگ خود را قید نموده تا با شما در تماس  باشیم .

مدیریت وبلاگ مسافر  منتظر حضور شماست

  • ۸۵/۰۶/۲۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۸)

سلام
هیچ وقت امید را از کسی نگیرید چون این تنها دارایی هر انسان است.
سلام بهارجون از اینکه بامن درارتباطی واقعا"ممنون.میخواستم ازت بپرسم این همه دلتنگی تو واسه کیه؟
ساده است ستایش گلی؛
چیدنش،
وازیادبردنش،که آبش باید داد...
قربانت:مونا
برایت آرزوی موفقیت میکنم شایسته از شما به خاطر محبتی که در حق من دارید سپاسگذارم
سلام دوست خوبم ...بی اغراق خیلی قشنگ بود...امیدوارم در اینده شاهد نوشته های زیباتری از شما باشم...(سیا هستم از ایران .)...خوشحال میشم اگر افتخار بدید و به دیدنم بیایید ... وبلاگ من به زیبایی مال شما نیست اما گرم و صمیمیه
به امید دیدار
متفاوت با همه . ..
واقعا قشنگه ولی یکم شلوغه
به بلاگ من هم بیا اگه میشه آدرس بلاگ من رو هم لینک کن ممنونم
سلام
خیلی اتفاقی شد که به وب شما سر زدم ولی خیلی خوب بود موفق باشی
انگار یه چیزی میخوای بگی
شاید من بدونم
دلت تنگ کیست!در ارزوی دیدن کیست!
غففعغففغعفغففغ
یعنی تو همه ی کارای آموزشی در مورد ساخت وب و بلدی؟
خوش به حالت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی