مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مسافر تورا خدا غصه نخور

مسافر

تو را  خدا غصه نخور

سفر داره تموم میشه

بهاری که تو می خواستی

خدا داره هدیه میده

مسافر

بهار که سفر نمی کنه

عشق که نمی میره

فرشته که خسته نمیشه

مسافر

دل بهار تنگ میشه

چشم به را می مونه

اماهیچ وقت خسته نمیشه

مسافر

هدیة که خدا به آدم میده

باید اونو تو قلبش جا بده

فقط توی قلبش ،

که هرگز از یادش نره

مسافر

هیچ وقت از زندگی خسته نشی

لبات هیچ وقت خشک نشه

اگه دنیا را هم بهت بدن

بهار هیچ وقت از یادت نره

مسافر

امیدوارم که چشمه هایت همیشه جوشان باشه

لبات همیشه خندان باشه

 دستانت پر قدرت اما مهربان باشه

رود زندگیت همیشه خروشان باشه

مسافر

هیچ وقت خورشید زندگیت غروب نکنه

دلت هیچ وقت نگیره

اشکات هیچ وقت جاری نشه

و هیچ وقت تنها نمونی...

  • ۸۵/۰۷/۱۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۳)

  • ارزو(_چشمهای بارانی)
  • عالی است موفق باشی مرا در شبهای بارانی دلت از یاد مبر
    وبلاگ زیبایی دارید اگر لطف بفرمایید و به سوال من در وبلاگم پاسخ دهید ممنون میشم
    سلام نازنین
    خوبی منم تنهاترین تنها یادت اومد ازت خواهش کردم و خواستم از شعرات در وبلاگم استفاده کنم که منت سر این حقیر گذاشتی لطف کردی و اجازه دادی می خواستم بدونم این اهنگی رو که روی وبت گذاشتی چطور می تونم رو وبم قرار دهم
    راستی حالا من باهات یه وجه مشترک دارم حالا منم یه مسافر دارم همونی که برات نوشتم هر سال تنهام می ذاره و در انتظارش می سوزونتم
    متشکرم از وبلاگ قشنگت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی