مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

امشب فقط برای تو دعا خواهم کرد.

سلام مهربانم

نمی دانم الان کجایی و در چه فکر هستی اما من همیشه در کلبه تاریک خویش برای تو دعا می کنم و از خداوند مهربان می خواهم که تو هر صبح را با نشاط شروع کنی و در زندگی روزمره خود همیشه موفق و موئید باشی .

می دانم که امشب (19 رمضان)  هر کس به در خانه او برود دست خالی بر نمی گردد من هم فقط به خاطر تو به خاطر روح پاک و معصوم تو امشب مهمان او هستم به خاطر تو امشب در خانه ای را زده ام که هیچکس ناامید از آن خانه برنگشته با یک دنیا امید و آرزوی قشنگ به مهمانی او رفته ام .

امشب می خواهم  از تو برای او بگوییم از مهربانیهایت از صداقتت از پاکیت از معصومیتت و از آنچه خوبی که از تو دیده ام .

امشب می خواهم تمامی  اشکهایم را   نثار تو کنم. امشب می خواهم فقط از تو از خود خودت برای او بگویم و مطمئن هستم که هیچ نیازمندی را تنها رها نخواهد کرد

امشب یکی از بهترین شبهای زندگیم خواهد بود شبی که تا صبح به انتظار او خواهم نشت ، خواهم نشست تا زمانی که خود او بیاید و با او امشب درد و دل خواهم کرد و از تو برای او خواهم گفت .

   امشب تا سحر فقط برای تو دعا خواهم کرد فقط برای تو برای اینکه تو بهترین هستی تو برترین هستی و تو همیشگی و ابدی خواهی بود .

می دانی که دردهای زیادی دارم می دانی که غصه هایم اندازه یک عالم است می دانی که دلم چقدر تنگ است اما من امشب را فقط برای تو بیدارم و امشب را فقط برای تو دعا خواهم کرد چون من از طریق تو به خود باوری رسیدم و از طریق تو من خودم را خوب شناختم  تو آن مرواریدی هستی که من یک عمر به خاطر آن سرگردان و آواره بودم تو تنها کسی هستی که هیچ وقت تنهام نخواهی گذاشت .

  • ۸۵/۰۷/۲۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۱)

  • اشکان ID: yah3l.enet
  • سلام ! وبلاگ باحالی دارین دمت گرم خوشم اوومد ! وقت کردین به ما هم یه سری بزنین ! موفق باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی