مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

آخرین یادگاری مسافر

سفر داره تموم میشه اما روزها سخت تر از هر روز و شبها سیاه تر از هر شب می شوند

  • ۸۵/۰۷/۲۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۰)

روزها سخت تر از هر روز و شبها سیاه تر از هر شب می شوند
life it seems will fade away...
زندگی هر روز کم رنگ و کم رنگ تر میشه...

به وبلاگ منم بیا..
منتظرتم
سلام !
مرسی که اومدی !
خوشحالم کردی !
با اجازت لینکتو گذاشتم تو وبلاگم
بازم بیا خوشحالم میکنی..
  • یک دوستی که زندگی با او در حال وداع است
  • مسافر من خواهش می کنم
    بیشتر فکر کن دوست من یادت باشد پدر و مادر خواهرو برادر حتی نامهربانترین هم اگر باشد اما دیوار پشت سرت هستند که تو بی آنکه متوجه شوی به آنها تکیه کرده ای حتی در حالی که استقلال کامل داری افسوس که وضعیت جسمانی ام این اجازه رو بهم نمی دهد که باز تر برایت توضیح دهم

    دعایم کن دوست من
  • مسافر ((یک سایت پر از دلتنگی))
  • من الان هستم بیشتر توضیح بده
    یک دوستی که زندگی با او در حال وداع است
  • ارزو(_چشمهای بارانی)
  • سلام رفیق نبیم حرف اخر بزنی حالا حالا ها من باهات کار دارم مسافر خسته ام به جرم زندگی کردن بد جوری رنج می بینم به جرم ادم بود و به جرم تنهایی روزی دوستی برایم نوشت که چرا همیشه تنها در جوابش تنها گفتم ای دوست ای کاش میدانستی چه رنجی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن ان وقت نمیپرسیدی چرا تنهایی من منتظرمکه خبرای خوش بهم بدی
  • فریبا رضایی
  • در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد
    مسافر شهر غمی
    غریبی مثل خودمی
    رو صورتت پر از غمه
    غصه داری یه عالمه
    سلام رفیق اپیمک بیا
  • ارزو(چشمهای بارانی)
  • سلام رفیق نبینم ناراحت باشی
    salam veblage shoma kheyli aliye age khasty be manam sary bezan

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی