مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

Unknown

  • ۸۵/۰۷/۲۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۰)



سلام دوست عزیز ...

وبلاگ زیبایی دارید ...

به من هم سر بزنید خوشحال میشم ...

موفق باشی ...

  • یک دوستی که زندگی با او در حال وداع است
  • سلام
    سعی کن شکوفه کنی و شکوفا بشی چرا که توی پژمردن هیچی جز خشکیدن وجود ندارد من اکنون خشکیده ای بیش نیستم
    سلم دوست خوبم
    قالب جدید مبارک مطالب خیلی قشنگی داری
    از اینکه وبت رو آپ می کنی متشکرم
    انشاالله موفق باشی
    قربانت
    احسان


    سلام ...

    ممنون که اومدی ...

    منم اومدم تا بگم بی وفا نیستم ...

    مرسی .... موفق باشی ...

    عاشقت خواهم ماند..............................بی آنکه بدانی. دوستت خواهم داشت............................بی آنکه بگویم. درد دل خواهم گفت.................................بی هیچ کلامی. گوش خواهم داد..................................بی هیچ سخنی. در آغوشت خواهم گریست.......................بی آنکه حس کنی. در تو ذوب خواهم شد..............................بی هیچ حرارتی. اینگونه شاید احساسم نمیرد
    خدایــــــــا! عید فطر را بر ما مبارک کن و در این عید بزرگ ما را ببخش و درهای رحمت و مهربانی ات را بیش از پیش به رویمان باز نگه دار

    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما
    منتظر حضورتان هستم
    سلام
    وبلاگ جالبی دارین
    نوشته هاتون جالب بودند
    سری به ما هم بزن
  • احسان شاقاسمی
  • جناب مسافر من یادم نمی آید جایی ترکها را وحشی خوانده باشم.تازه به دلیل حقی که آذربایجان به خاطر مشروطه به گردن ایران دارد همیشه از آن ستایش کرده ام. در ضمن به شما بگویم که خیلی هم سنگ صولت الدوله و امثالهم را به سینه نزنید چون در زمانی که مردم تبریز هفت ماه در محاصره بودند تا در مقابل دیکتاتوری سر خم نکنند , خانهای قشقایی ولر در جنوب به غارت عشایر از همه جا بی خبر مشغول بودند. برای ایران از لر , ترک یا هر چیز دیگر برتر است. من وقتی می خواهم لر باشم که ایرانی باشم. من هرگز فارس نیستم و نمی خواهم هم که فارس ها مرا قبول کنند چون من یک ایرانی هستم نه فارس. مشکل من هم با تجزیه طلبی است نه هویت طلبی.
    مسافر جان فراموش نکن ما همه ایرانی هستیم. چندین هزار سال تاریخ و تا دلتان بخواهد همسایه نامهربان داریم پس بر طبل تفرقه نکوبیم
    درضمن ممنون می شوم اگر بگویی کجا گفته ام ترکها وحشی هستند.
    سلام.....
    من برگ خشکیده ام پس دگر آزارم مده
    از درخت آفتاده ام مشکل در کارم مده
    یا بخواهی یا نخواهی من دگر می روم از پیش تو
    بیش از این با طعنه هایت مزده دارم مده

    همیشه سبز باشی
    من هنوز در انتظار توام ...
    و تا ابد به انتظار تو خواهم نشست
    ...........................................
    ...........................................
    چشم به راهم نذار...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی