مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلم تنگ است...

  • ۸۵/۰۸/۰۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۶)

  • یا تو یا هیچکس
  • مسافر مرگ هر برگ زرد مرگ یک عشق است مرگ یک زندگی است
  • اشنایی از پس کوچه های خزان
  • در دیار آرزو چه پیشنهادی در ذهن دارید ؟
    (( هیچ وقت خودتان را ارزان نفروشید و همیشه به یاد خدا باشید. ))


    انسانها حرفهای ناگفته فراوانی دارند اما مهم اینه که دیوانه باشند و بیانش بدارند .......
    سربلند باشی دوست من !
  • ارزو(چشمهای بارانی)
  • سلام مسافر دلم از دلتنگی ها خسته است می خواهم عوض شوم شاید می خواهم که پر بگیرم دلم هوای پروزا دارد هوای رفتن هوای پر بستن از این هجوم و تنهای تنها مانده ام
  • باران بهاری
  • سلام ..
    خوبی مسافر دلتنگیها ..
    زود سفرت رو تموم کن و دلتنگیهات رو پشت سر بگذار ..
    دنیا زیباتر از اونی هست که ما فکر می کنیم ..
    ممنون که به من و کلبه بهاریم سرذ زدین ..
    باز هم پیش من بیا ..
    دوستدار شما ..
    بدرووود ..//
    من اینجا بس دلم تنگ است
    و هر سازی که میبینم بد آهنگ است
    بیا ره توشه برداریم
    قدم در راه بی برگشت بگذاریم
    ببینم آسمان هر کجا
    آیا همین رنگ است
    دوست گلم مسافر جاده های تنهایی سلام خستم نباشی . مطلب قشنگی بود .
    خوب خوش باشی
    تا بعد
    یا حق
    سلام مسافر
    غم را همسفر خود کرده ای
    تنهای تنها داری میری سفر
    چشمهایی هستند که برات منتظرند
    میدونم میدونم اونی که دوستت داشت
    اون هم سفر کرده ...
    سلام
    فقط می تونم بگم محشرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی به مولا
    سلام وبلاگ جالبی دارین از خوندنش لذت بردم منتظر حضور سبزتان هستم
    سلام
    شاید من اشتباه کردم
    فکر کردم شما منتظر اونی هستید که من منتظرو دلنگش هستم و این وب ماله اونه ولی فهمیدم که اشتباه کردم
    وبتون روز به روز جالبتر و خوندنی تر می شه
    موفق باشید
    اتفاقا منم دلم تنگه!!!

    و چون دل تنگم هیچی نمی گم!
  • ارزو(چشمهای بارانی)
  • سلام مسافر این بار دلتنگتر از تو هم هست و اون منم منتظرم بای
  • میثم رشیدی مهرآبادی
  • سلام مسافر...
    به ما هم سر بزن...
  • یک دوستی که زندگی با او در حال وداع است
  • تو هم اونقدر دلت تنگ شد که به نالش در اومدی صبر داشته باش هنوز شروعیست تازه
    قاصد روزان ابری , داروگ , کی میرسد باران ........؟
    خراب دوستان هم هستم ممنون از نظرت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی