مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلم تنگ است ...

دلم تنگ است ...

دلم چون برگهای پاییزی پر از درد است ...

صدای خش خش برگها به همراه تپیدن های قلبم می شود آغاز ....

و من تنهاتر از تنها به مرگ برگهای سبز می گریم ...

.... ولی تک برگ زردی هم برای مرگ من کافیست ....

  • ۸۵/۱۰/۲۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۰)

  • حمیدرضا قاسمی طهرانی
  • سلام دوست عزیز
    خیلی اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم
    تبریک می گم هم وبتون قشنگه و هم زیبا می نویسید
    خوشحال می شم به من سر بزنید
    وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی دارین خوشحال می شم به منم سر بزنید
    سلام
    من اینجا بس دلم تنگ است
    و هر سازی که می بینم بد آهنگ است
    بیا ره توشه بر داریم
    قدم در ره بی برگشت بگذاریم
    چه شرطی نا قلا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دیگه کمتر از دلتنگی بنویس
    برای شما افت داره
    بازم به من سر می زنیییییییییییی؟؟؟؟
    بای
    تا
    های
  • وروجک غمگین
  • سلام مسافر من
    خیلی دوست دارما
    راستی اگه دوست داشتی شب بیا تو وبم id
    بهت بدم بیشتر با هم اشنا شیم
    زود زود بهم سر بزن
    ای چه خوب که خوابهایمان تعبیر ندارد والا بد به حال ما
    شعرهای خوبی نوشتی
    اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن
  • وروجک غمگین
  • ٍسلام دوستم
    بیمعرفت شدیا !
    چرا دیگه بهم سر نمیزنی ؟
    زودی بیا وبم
    منتظرما
    تا بعد
    سلام.
    مرسی حق با شماست.مسافرا یه روز به هم می رسن.
    بعد از مدتها سلام . بغض تو از چیه دیگه ؟ فکر کنم مشکلاتت حل شده . مگه نشده ؟ مگه حکایت همچنان باقیست ؟ چقدر بغضها زیاد شده. نه ؟ آهنگ وبلاگ رو امروز عوض کردم. مال هایده س . البته هایده ی جدید هنوز نیومده فعلا همین قدیمیشو گذاشتم!!!! نظرت چیه ؟ خوبه آهنگش ؟ بغضتو تبدیل به اشک میکنه ؟
    عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    شما از جملات بسیار زیبای استفاده میکنید اما تصاویری هم کنارش بگذارید مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی