مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

آیا قلب کوچک من سزاوار این همه زخم توست؟

من و تو آهسته و بی صدا در کماکان زندگی فراق رااز هم ربودیم بی آنکه هر دویمان بخواهیم غریبه بودن را از هم باز ستانیم باز هم سالی دگر طی شد بدون ذره ای احساس ، احساسی که چاشنی غرور و خودخواهی حیاتی است به نام سردر گمی ،در تنگنای عشق همیشه با تو بودن برایم با مصما بود اما بدان که ناغافل نبودم گهگاهی از غرورت سر شاد می شدم چونکه از خودخواهیت عشق را تجربه کردم اما زمانیکه غبار تکبربر شانه احساست سایه می اندازد لگد مال آن برایت به شیرین ترین کار بدل می شود بی صدا میگذری بدان ندیدنت بیشتر از نگاهت مرا دلتنگت می کند در صحرای بی تو بودن دلم عزادار توست می نالم از نبودن از باتوبودن چیزی برایم تکرار نمی شود بجز شروع کاووسی دگر اما بدان اینک در تنگنای این هستم که آیا قلب کوچک من سزاوار این همه زخم توست یک عشق با دوسو بودن معنا می بابد من همچون پرنده ای بی بال پر در دام تو ..................................

  • ۸۵/۱۲/۲۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۷)

  • حمیدرضا طهرانی
  • سلام دوست عزیز
    در آخرین روز سال 85 با وبلاگتون به صورت اتفاقی آشنا شدم
    به شما دوست مهربون تبریک می گم
    هم بابت وبلاگ زیباتون و هم سال جدید
    امیدوارم سالی پر بار توام با سربلندی داشته باشد
    از این به بعد حتما" بهتون سر می زنم
    در پناه اهورامزدای پاک شاد باشی
    وبلاگ قشنگی داری
    سال خوبی داشته باشی
    پیش منم بیاین خوشحال میشم
    سلام مسافر خوب
    آرزو میکنم این سال این بهار و این مجدد روز دیگر طراوت و شادی در شما باشد و بماند و با ارزوی عشق و زیبایی ها برای شما و عزیزان شما
    سال نو بر شما مبارک باشد
    سلام
    سال نو مبارک
    داشتم در یه وب دیگه نظر میدادم با آدرس شما آشنا شدم.یه کدی میخواستم که اول وبلاگ بیاد و یه رمز از بیننده بخواد!!
    میخوام افراد بازدیدکننده رو محدود کنم.
    آیا همچین امکانی هست؟
    ممنون
  • ارزو(چشمهای بارانی)
  • سلام رفیق من اپم و منتظر بای
    سلام
    می گشاییم درها را
    می بندیم درها را
    از میان درها می گذریم
    و به انتهای سفر می رسیم
    نه شهری
    نه بندری.
    قطار از ریل خارج می شود
    کشتی به گل می نشیند
    هوا پیما سقوط می کند
    و نقشه بر روی یخ رسم می شود
    با این همه اگر می توانستم یک بار دیگر این سفر را اغاز کنم
    می کردم.
    20 20 کارت خیلی درسته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی