مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

برادر جان نمی دانی...

برای برادر عزیزم مرحوم  بهنام

 

برادر جان نمی دانی چه دلتنگم

نمی دانی برادر جان چه غمگینم

نمی دانی برادر جان

گرفتار کدام طلسم و نفرینم

***

نمی دانی چه سخته در به در بودن

مثل طوفان همیشه در سفر بودن

برادر جان نمی دانی

چه تلخه وارث درد پدر بودن

***

دلم تنگه برادر جان،برادر جان دلم تنگه

دلم تنگه از این روزای بی امید

از این شبگردهای خسته و مایوس

از این تکرار بیهوده دلم تنگه

همیشه یک غم و یک درد ویک کابوس

***

دلم خوش نیست غمگینم، برادر جان

از این تکرار بی رویا و بی لبخند

چه تنهایی غمگینی که غیر از من

همه خوشبخت و عاشق، عاشق وخرسند

***

به فردا دلخوشم، شاید که با فردا

طلوع خوب خوشبختی من باشه

شبو با رنج تنهایی من سر کن

شاید فردا روز عاشق شدن باشه

  • ۸۶/۰۱/۲۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۶)

  • مسافر ( یک سایت پر از دلتنگی)
  • سلام
    دوستان عزیز با قرار دادن کد زیر در قسمت آرشیو و یا تنظیمات وبلاگ قسمت اسکریپتها و کدهای اختصاصی کاربر برای درج در وبلاگ ( مانند کدهای سیستمهای آمار بازدیدکنندگان یا پخش آهنگ) پیوند مسافر را به صورت تصویری در وبلاگ خود مشاهده کنید.




    سلام.خسته نباشی........آپما.......... به داداش کوچولو موچلوت یه سری نمیزنی
    بنگ....... بنگ...... من آپیدم بدو بیا.......یادت نره....داداش آرش تو تنها نذاریا.....!!!!!!...قلبش میشکنه......میخوای بشکنه........!!!!!!!
    سلام عزیز

    تو برای برادر مرحومت نوشتی و من میخوام برای عزیز از دست رفته ام مصطفی بنویسم

    خدا میدونه چقدر دوستش داشتم

    فقط یک ماه مونده بود به روز نامزدیمون

    همیشه میگفت نسرین من بدون تو زنده نمیمونم خدایا من چطور بدون اون زندگی کنم

    خدایا چقدر بی عار شدم من

    خدایا چرا من باید زندگی کنم
    من بدون مصطفی میمیرم

    خدایا منو هم بکش

    سلام

    اومدم اینجا واسای بهنام جوان بنویسم

    اون همیشه توی ذهنم هست

    بهنام گرامی روحت شاد و یادت گرامی
    عکس .... رو میذاری ببینم؟



    شرمنده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی