مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

می خوام برم شاید بتونم تو خاطره تنها بمونم

پس بده عشقمو تا برم

  من واسه جدایی حاضرم

  که من تنها تو بی دردی

  چرا خون به دلم کردی

    یه زندگی فدای تو شد

    فدای  لحظه های تو شد

بزار برم فراموشت کنم عزیزیم

   دل من دیگه تو رو لایقش نمی دونه

  دل من خسته شده نمیکشه نمی تونه

  تو یه خوابی تموشش کن بزار باشه چشای من

   از این راه پر از چاله دیگه بریده پاهای من

   می خوام برم شاید بتونم تو خاطره تنها بمونم

   تا بتونم ترک آغوشت کنم عزیزم

  • ۸۶/۰۶/۰۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۷)

  • محمد دهدار -دبی
  • سلام___________(((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))
    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم، بسم الله الرحمن الرحیم،

    امروز روزی بس زیبا و دوست داشتنیست روز تولدست و روز تبریک گفتن

    و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین و نمکن لهم فی الارض و نری فرعون و هامان و جنودهما منهم ما کانوا یحذرون

    ما اراده کردیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم و حکومتشان را درزمین پا برجا سازیم؛ و به فرعون و هامان و لشکریانشان؛ آنچه را از آنها (بنی اسرائیل) بیم داشتند، نشان دهیم. سوره قصص/ آیه ٥


    این روز زیبا و این عید بزرگ بر همه شما عاشقان حضرت دوست مبارک و میمون باد

    تبریکات صمیمانه مرا پذیرا باشید

    همواره دلاتون شاد و لباتون خندون باشد تا ابد

    یا مهدی
    نیمه شعبان است
    وصدای سبز پای بهار می آید
    زمزمه روشن عندلیبان وصل می وزد
    نبض حضور منتشر شقایق در رگه های خشک غیرت زمین می تپد
    و از مجمع اهل بیت گل سرخ

    رایحه دلاویز دیگریجاده های خاکی زمان را خوشبو می سازد

    عالیههه ژیش منم بیا منتظرتم
    Salam khofi merc omadi
    Webe bahal va ziba va dar eyn hal ghamgini dari
    Movafagh bashi bazam biya bazam miyam
    Felan ba bye
    سلام دوست عزیز
    از اینکه به وبلاگم سری زدی ازت متشکرم
    حتما حتما الان لینکت میکنم عزیز
    موفق و پیروز باشی
    درود بر شما نثر زیبایی بود عاشق باشید و عاشق بمانید که لحظه ها در گذرند بی هیچ تمنایی از ما و تنها چیزی که از ما میماند زمزمه های عاشقانه ایست که تا همیشه در گوش دل زندگی طنین انداز است در پناه مهر باشید بدرود
  • دختر بن آسیاب
  • سلام به دوست قدیمی و عزیز و م.
    هر چند کمی دیر . ولی منم فرا رسیدن نیمه شعبان رو تبریک میگم .
    به امید اینکه به همین زودیها همه منتظران ظهور حضرت مهدی (عج ا...) از انتظار بدر آیند.
    شعر زیبای نوشتی ولی نیاز به کار داره تا بهتر بشه .
    موفق وشاد
    بدرود
    سلام مسافر عزیز وبت خوبه مخصوصاَ آهنگی که گذاشتیwww.barane-sharg

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی