مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

عشق است با تو بودن

  • ۸۶/۰۶/۲۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۰)

سلام مسافر
وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم بم سر بزنی
وبلاگ خیلی قشنگی داری تا اونجایی که تونستم مطالبتو خوندم.امیدوارم موفق باشی .............................................................به من هم یه سری بزن
سلام دوست عزیز
من آپم خوشحال میشم بهم سری بزنی ...
سلام
قبلتم
منظورم اینه که با لینک کردن ولینک شدن موافقم
عزیزم سلام
من هم شما را لینک کردم
مرسی که به من سر میزنی
خیلی باحالی .


سلام چطوری؟؟؟؟

وبلاگ خوشگلی داریمنم لینکت کردم

خیلی خوشحال شدم از این که اومدی پیشم

تا بعد بای بای
نمی دونم چی برات بنویسم تا خوشحال بشی.
تند تند نو به نو می شوی.
موفق باشی
وای بر امشب و دیدار دو چشم نگرانت

دو چشمت نگران است و دو صد نغمهء عشق دگران است

من که در چشم سیاهت دگر اهنگ ندارم

من دگر ساز ندارم که زنم نغمهء دریا و شود موج نگاهت

بودنت رفته چو پیکان به دل کهنه اسیرم

کو نرگس مستت که شرر زد به دو دیده
...
سلام
من در مورد مودم مشکل دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی