مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبار است.

شاید آن روز که سهراب نوشت : ((تا شقایق هست زندگی باید کرد )) خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینجور نوشت هر گلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبار است.

  • ۸۶/۰۶/۲۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۷)

  • مهرنوش(پاییزصحرا)
  • زمانی
    با تکه ای نان سیر می شدم
    و با لبخندی
    به خانه می رفتم
    اتوبوس های انبوه از مسافر را
    دوست داشتم
    انتظار نداشتم
    کسی به من در آفتاب
    صدندلی تعارف کند
    در انتظار گل سرخی بودم

    احمد رضا احمدی
    سلام .
    یه تقویم یا یه دفتر خاطره .
    شقایق یا یاس یا میخک
    شقایق از داغ میسوخت
    یاس از خاطره ای داغ تر
    پیچک از نبودن پایی برای ایستادن و ماندن و یا تکیه گاهی
    جبر یا اختیار
    قالبتو طرز زندگیتو شکلتو دردهاتو سختی هاتو همه رو خودت انتخاب کردی
    اومدی تا بسازی حالا به اجبار یا به اختیار
    پس آسمونی فکر کن و سعی کن آسمونی شی ...
    سبز سبز شاعر شاعر
    یاعلی
    آینه زندگی را هر کسی خودش می سازد و انعکاس درون هر کسی هست

    پس با توهمات نمی شود زندگی را خراب کرد

    باید زیستن را با داشتن هر چه داریم بسازیم
    سلام
    ولی من هنوز معتقدم که تا شقایق هست زندگی باید کرد.
    تو کلبه ی فقیرانه ی من هم یه مطلبی از زندگی هست شاید دیدت از زندگی عوض بشه!
    راستی مهمونی خدا خوش بگذره !
    التماس دعا
    راستی می بینم از آقای خاتمی خوشت می یاد .
    خیلی عالیه مثل خودمی!!
    راست نوشتی میم مثل مظلومیت!
    وبت واقعا خواستنیه!
    سلامی اشنا به تو که..خیلی خوبی.و زیبا مینویسی.
    سلام مسافر عزیز
    با پیشنهادتون موافقم !!
    تو کلبه ی من همیشه جایی برای یه مسافر دلتنگ هست!!!!
    لینکتون می کنم و منتظرتون هستم!!!
    سلام عزیز دلم...از حضور سبزت ممنونم....
    در مورد پیشنهاد هم:من لینکتون می کنم!!!!!!!!
    سلام
    مطالب جالب و زیبایی داری
    خوشحال میشم بهم سربزنی
    سلام مسافر خوبی؟؟؟؟

    من توی اون یکی وبلاگم لینکت کردم یعنی همون که خودت لینکش کردی

    متوجه شدی چی میگم؟؟؟؟مطمئنم که نشدی چون من خودمم نفهمیدم چی گفتم



    این آدرسی که همین جا واست نوشتم کلیک کن همون جا لینکیدمت

    راستی نماز روزه هات قبول

    تا بعد بای بای
    سلام دوستم

    به روزم خوشحال می شم سر بزنی
  • دخترای شیطون...
  • امروز

    فردایی

    است

    که دیروز

    در انتظارش بودی



    سلام عزیزم خسته نباشی
    من تازه آپیدم بیا پیشم که خیلی دلم برات تنگ شده.
    ممنونم که به آسمون فرشته های من سر می زنی.
    سلام مسافر
    بلاخره موفق شدم بیام بت سر بزنم
    نمی دونم چرا هر چی سعی می کردم نمی شد
    دلم خیلی گرفته
    ولش کن مهم نیست
    خوش باشی
    من آپم...خوشحال می شم بیاای
    سلام شرمنده از این که اینقدر دیر اومدم
    وبلاگ پر از احساستون خیلی جالبه
    من با لینک شما موافقم .
  • بدون یادتم
  • سالها پیش
    از کنار
    دریا
    عبور کردی
    اما
    هنوز امواجش
    برای یوسیدن
    جای پایت
    می آیند و میروند

    خیلی خوشگله
    تورو خدا این ترانه رو برامن بفرست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی