مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

سهم من از تو دوریه

       سهم من از تو دوریه تو لحظه های بی کسیم

                                                  قشنگی قسمت ماست که ما به هم نمیرسیم

  • ۸۶/۰۷/۰۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

سلام.خسته نباشید.
نماز و روزهاتون قبول باشه و دعا می کنم که تا آخر ماه بتونین روزه بگیرین.در ضمن منو هم دعا کنیدا.
وب جالبی دارین.امیدوارم رور به روز وبتون بهتر بشه.وبتوا متنوع هست.
به وب منم سر بزنین خوشحال میشم.راستی تو وبه من 4 تا نظر سنجی هم هست.شرکت کنید یه دنیا ازتون ممنون میشم.
بعد ازتون یه خواهش دارم: از وبه من اگه انتقادی هست بگین.در هر زمینه مطالب . قالب .یا هر چیزه دیگه
ممنون میشم.می خوام آخه وبم با کمکایه شما بهتر شه
دیگه زیاد حرف زدم
یا حق
  • گمنام عاشق مهسا
  • سلام خوبی فدات شم

    خوش می گذره ما رو نمی بینی

    بابا وبت توپ شده

    اپت زیبا بود فدات شم

    به وب جدیدم سربزنخوشحال می شم

    اینم ادرساش

    http://www.vorojakaye-sheyton.blogfa.com/

    http://www.2-lover-star.blogfa.com/

    اینم اون یکی وبمه

    www.loveblekiss.blogfa.com

    به همه ش سر بزن باشه و نظرم بده

    اگه نیایی به خدا گریه میکنم

    دوست دارم قربونت برم بوس بوس بوس بایوب سایت
    سلام بی وفا.....به ما که سر نمی زنی.................................
    راستی من خیلی وقته که لینکت کردماااااااااا
    خسته نباشی عزیزم
    من تازه آپ کردم بیا به فرشته ی من.
    راستی وبم یه کوچولو تغییر کرده
    بیا ببین
    سلام همین حالا .
    همی دانم که هجران عشق زاید
    همی دانم که هجران عشق زاید
    تا نرسیدن و دوری نباشه وصل بی معنی میشه مثل سکوت و صدا -شب و روز .
    پس قدر هجران و دوری رو خوب بدونین .
    میدونین محشره تو فقدان یکی باهاش حرف زدن .....دیوانه کننده است ....
    امیدوارم خوب از ش استفاده کنین خیلی خوب .
    سبز سبز شاعر شاعر
    راستی روز جهانی کودک هم مبارک مبارک مبارک
    یاعلی
  • مسافر غریب
  • حرف دل ما رو زدی همسفر. اخه غریبی و بی کسی رفیق همیشگی مسافر ها هستند.به امیدیافتن همسفری که تا اخر جاده زندگی همراهت باشه
    سلام دوست گلم من تازه آپیدم زووووووووود زوووووووووووووود بیا که خیلی
    مشتاقم منو ببینی.
    سلام دوستم

    قشنگ احساس زیبای شماست.


    به روزم
    خواهش می کنم اگه به وبم سر زدی انتقاد داره بگو
    خوشحال میشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی