مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تو دیونه رفتی یه شب بی نشونه

 تو خواستی که قلبم پریشون بمونه

 واست گریه من دیگه بی امونه

 دل از درد عشقت یه دریای خونه

 می خوام با تو باشم می خوام با تو باشم

 هنوز عاشقونه ولی نازنینم چگونه چگونه چگونه

 من از سبزه سبزم ولی خسته خسته

 من از شهر عشقم ولی دل شکسته

 می گفتم یه ابری یه همرنگ بارون

 یه بارون رحمت واسه سبزه زارون

 می خوام با تو باشم می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه

 ولی نازنینم چگونه چگونه چگونه

می خواستم بگم من که عاشق ترینم

 تو فرصت ندادی تو فرصت ندادی تو فرصت ندادی

 حقیقت چه تلخ چه تلخ شکستن

 حقیقت همینه که رفتی تو بی من

 که رفتی تو بی من حقیقت چه تلخ چه تلخ شکستن

 حقیقت همینه که رفتی تو بی من که رفتی تو بی من

  • ۸۶/۱۰/۰۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۶)

  • پســــــر آفـــــــــــــــتاب
  • اووووولللللللللللللللل
  • پســــــر آفـــــــــــــــتاب
  • سلام مسافر
    وب که خیلی گله مثل خودت
    وقت کردی به کلبه تاریک ما هم یه سر بزن که قدامات نورانیش کنی
  • پســــــر آفـــــــــــــــتاب
  • برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده . برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن . برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش . برای عشق خودت باش ولی خوب باش
  • پســــــر آفـــــــــــــــتاب
  • همیشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن...! شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد میزند...! و تو... هیچ وقت او را ندیده ای
  • پســــــر آفـــــــــــــــتاب
  • هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند
    محبت از درخت بیاموز که سایه از سر هیزم شکن هم بر نمی دارد
    سلام خوبین عالی بود مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی