مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

آن که با آغاز من مانوس بود... لحظه پایانیم را حس نکرد .

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

                                    وسعت تنهائیم را حس نکرد

 در میان خنده های تلخ من

                                       گریه پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

                             درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

                                     لحظه پایانیم را حس نکرد

  • ۸۶/۱۰/۳۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

  • یه عاشق تنها
  • سلام واقعا وبلاگ زیبا و خوبی داری بهتون تبریک میگم


    شاید یه کسی شب ها برای اینکه خواب تورو ببینه به خدا التماس می کنه شاید یه کسی به محض دیدن تو دستش یخ می زنه و تپش قلبش مرتب بیشتر میشه مطمئن باش یه کسی شب ها به خاطر تو توی دریای اشک می خوابه ولی تو اون رو نمی شناسی


    به منم یه سری بزن منتظرتم اگه میشه یکمی زود بیا تا بیشتر از این تنها نمونم

    امیدوارم در کارتون موفق باشی به امید دیدار
    اسم حسین و خدا تو دل نوشته ای قرار من ای دارو نداره من گلزار من ثار الاه سالار زینب حسین غریب مادر
    سلام و خدا قوت
    ضمن آرزوی موفقیت در شغل و کار و کسب خود،به سروده ها و دست نوشته های خود بیفزایید.
    پاینده و مستدام باشید.ضمنا به ما هم سر بزنید.
  • ائلداش (هم ایلی
  • سلام همسفر. وبلاگ زیبایی داری. به من هم سری بزن......
  • مجتبی نیکنام
  • قالب خیلی قشنگی دارین
    موسیقی وبلاگ هم قشنگه
    مطالب رو کامل نخوندم ولی این آخریه که خوندم......
    مثل قالب قشنگ بود!!!!

    www.REPUBLIC.parsiblog.com
    www.NAN.parsiblog.com
  • محمدرضا-سایه لبخندتو
  • بسیار عالی بود دوست من


    موفق باشی و به امید دیدار




  • دختر پاییزی
  • سلام
    وبلاگ دختر پاییزی بعد از یه سال و چهار ماه به روز شد...
    زندونی که اسمش اتاقه...

    حضور گرمتون دلگرمی دلیه که ....
    (سونیا)
    وبلاگ جالبی دارین
    به وبلاگ من هم سری بزنید
    موفق باشید
    سلام!
    حس و حالت را می فهمم... شعر ها در همین حس و حال فوران می کنند ... میتوانست این حس و حال به شیوه ی ارزنده تری رخ بنماید و بگوید هران چه را باید!
    فقط یک اشکال کوچک دیدم که متاسفانه نمی توانم نگویم (مثل خیلی ها نمی توانم بیایم و گاه حتا بی که بخوانمش افرین بگویم و ...)
    "در هجوم لحظه های بی کسی درد بی کس ماندنم را حس نکرد" این بیت متاسفانه قافیه ندارد و با قالب شعرتان جور در نمی اید...
    موفق باشی و شادکام! و البته فارغ و عاری از تنهایی های بد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی