مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

کسی منتظرم نمونده

کوله بارم رو بستم که برم از این غربت همیشه سرد ... دنیا رو گشته اما میدونم کسی تو یه جاده منتظرم نمونده

  • ۸۶/۱۱/۲۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۵)

زیبا بودو ناراحت کننده
موفق باشید
خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها٬با تو باشد

  • مانیا ( بی تــــــــــو )
  • این روزها که می گذرد، هر روز

    احساس می کنم که کسی در باد

    فریاد می زند

    احساس می کنم که مرا

    از عمق جاده های مه آلود

    یک آشنای دور

    صدا می زند

    .

    .

    .

    دوست عزیز سلام

    من مانیا (بی تو ) هستم . . .

    و این هم یک دعوتنامه ی اینترنتیه

    برای تمام کسانی که حتی یک بار هم که شده

    در وب قبلی من ( حال من بی تو ) حضور داشتند

    این پیام یعنی من هنوز شما رو یادمه

    شما چطور ؟ من رو که فراموش نکردین ؟

    خلاصه اینکه اومدم که بهتون اطلاع بدم

    وبلاگ من از حال من بی تـــــــــو

    www.hale-mane-bi-to.blogfa.com

    به روزهای بی تــــــــــو انتقال پیدا کرده

    www.roozhaye-bi-to.blogfa.com

    و ازتون دعوت کنم قدم روی چشم من بذارید

    و باز هم من رو اینبار در روزهای بی تو همراهی کنید

    این کامنت رو به ودیعه پیش خودتون نگه دارید

    کامنت بعدی رو هم زمانی تحویل می گیرین

    که افتخار حضورتون رو به من و وبلاگم داده باشید ...

    پس چشم به راه قدمهای پر مهر شما هستم

    در یکی از همین روزهای بی تــــــــو

    آرزومند همه ی آرزوهای شما

    مانیا ( بی تـــــــــــو )
    مطالب زیبایی است
    از پایگاه قرآنی کلام رب دیدن کنید و آن رابرای تمامی دوستان بفرستید
    www.kalamerab.persianblog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی