مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دیگه رفتم که راس راسی فدات شم

مگه کم ناز چشماتو کشیدم دسته گلم ؟ که دیگه یه ذره خندتم مال ما نمیشه!!! خوش باشی رویای نازم دیگه نیستم واست شعری بسازم فدای اون چشای بی وفات شم دیگه رفتم که راس راسی فدات شم

  • ۸۶/۱۲/۰۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

××آسوده بخواب مسافر کوچک من هیچ گل سرخی بی خار نیست ××
آهای خبر خبر دارم براتون
منو نینی هام بادنیا گشنگشون آپیدیم
زود زود منتظرتونیم.
ممنونم
  • مانیا ( بی تــــــــــو )
  • برای گفتن اسمی که تو قلبم خونه کرده

    همیشه لبای من تشنگی رو بهونه کرده

    اسمی که از کوچیکی دوسش دارم قدِ یه دنیا

    اسمی که حک گوشه ی دلم ، اسم یه آقا

    .
    .
    .

    با عرض سلام و تسلیتِ اربعین حسینی

    از شما دعوت می کنم که مثل روزهای گذشته

    من رو در روزهای بی توام همراهی کنید ...

    چشم به راه قدمهای پر مهر شما هستم

    در یکی از همین روزهای بی تو

    آرزومند آرزوهایتان - مانیا

    خدا نگهدار . . .

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    از حضورتون ممنون

    حالا منظورتون رو از این جمله که گفتین

    " از مطالبتون استفاده کردم " فهمیدم !

    اما زیاد هم ناراحت نمی شدم

    اگر می گفتین این شعر از کیه !...........
    سلام!
    راست است که بهار می اید ..
    بوی نرگس بوی بهار نیست ... طراوت بده باغ را تا خنده کند از نو نسیم ...
    بگذار باد بیاید بگذار بوران کند باد بگذار بخندد گل!
    موفق باشی
    سلام
    زندگیتان همیشه پر از لحظه های عاشقانه باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مامان آرتا
  • بهار بها یه مهمون قدیمی! یه آشنای ساده و صمیمی ! یه آشنا که دوست بچه ها بود! خواب و خیال همه بچه ها بود! آخ که چه زود قلک عیدی هامون وقتی شکست باهاش شکست دلامون! وای که دلم فصل بهار و دوست داشت نو شدن پنجزه ها رو دوست داشت !
  • مهدی مسافر
  • دلیل این همه سوگند اجباری که از دیگران می‏گیری، چیه؟ بهتر نیست حذفش کنید؟
    توجه توجه
    خبر خبر تازه
    زودی بیایین
    یه آپ تازه جدید جدید سربزنید.
    سلام ببخشید اگه دیر به دیر سر میزنم سرم شلوغه تازه چیزی هم از شعر سرم نمیشه




    وبلاگت زیبا و پربار و جداب بود http://niniegolema.blogfa.com
  • مسافر(مدیر وب سایت)
  • کاربر محترم خانم ((مریم)) لطفا آدرس ایمیل یا وب سایت خود را قید فرمائید تا در صورت نیاز جواب شما را بدهم . ممنون
    ~~*`~´.* .(;@;).`~'´
    ~~. ,~. ,.* . `~ ´ *.*´.,~.,
    ~~(;@;). ,.~. ,´ .*.* .(;@;)
    ~~ `~´..(;@;) *.*,.~. ,`~'´
    ~~~,.~.,`~.´ *..*(;@;) *.. *
    ~~ (;@;)*.. ,.~., .`'~ ´,.~.,
    ~~~`~'.´ *.(;@;)*.*. (;@;)
    ~~~~~*,.~.,`~´,.~,.´`~´
    ~~~~~ (;@;).*.(;@;).**.
    ~~~~~ `~´ * ~ `~'.´~
    ~,____ر*:( ;@;)*(;@;).*;'___,
    ~ \@_\,*`.';:( ;@;),*;,*/_@_/
    ~~~~ ,_@\*:;:;`.'*/@,
    ~~~~ \_@\,\\|//,/@_/
    ~~~~~~,---.\\|,/,---,
    ~~~~~~(*-}.(*){* )
    ~~~~~~.'---' /|\ `---'
    ~.~~~~~ / /|||\ \
    ~~~~~~~-,/ ||| \
    دعا کنیم نزدیک تحویل سال
    هیچ آرزویی نشه هیچ وقت محال

    وقتی می خوای بشینی پای هفت سین
    بخواه که هیچ دلی نباشه غمگین

    سال نو مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی