مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلم تنگه برادر جان

  دلم تنگه از این روز های بی امید

       

               از این شب گردیهای خسته مایوس

            

                       از این تکرار بیهوده

                

                             همیشه یک ، غم ، یک درد ، یک کابوس

                       

                                    دلم تنگه برادر جان

                        

                                          برادر جان دلم تنگه.....

 

 

 

        دلم خوش نیست غمگینم برادر جان

    

                 از این تکرار بی رویا ، بی لبخند

       

                         چه تنهای غمگینی که غیر از من

 

                                 همه خوشبخت عاشق

 

                                            عاشق خرسند

 

 

      به فردا دل خوشم

 

              شاید که با فردا

 

                    طلوع خوب خشبختی من باشه

 

                           شب با رنج تنهای من سر کن

 

                                  شاید  فردا روز عاشق شدن باشه

 

                                

                                   دلم تنگه برادر جان

                               

                                   برادر جان دلم تنگه.....

 

  • ۸۷/۰۱/۳۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

سلام!!
خوشحالم که بالاخره باز شد!
موفق باشی...
و فارغ از همه ی دل تنگی ها...
به امید دیدار
  • پدر آرین و مزدا باقری
  • سلام
    می خواهم باز هم خواهش کنم که موضوع اشتراکمان را مشخص تر بیان کنید. متاسفانه حدس می زنم که سوگوار عزیزی هستید اما نمی دانم این عزیز با شما چه نسبتی داشته است. ما عید سال گذشته در یک حادثه رانندگی فرزند 11 ساله مان را از دست دادیم و انگیزه اصلی مان از ورود به دنیای وبلاگ نویسی، زنده نگه داشتن یاد او بود. بعد ها نیز برای پسر سه ساله مان مزدا هم وبلاگی راه اندازی کردیم.
  • پدر آرین و مزدا باقری
  • باز هم سلام
    فراموش کردم برایتان بنویسم مطالب وبلاگ مزدا را عموما من می نویسم و مطالب وبلاگ آرین را عموما همسرم می نویسد.
  • پدر آرین و مزدا باقری
  • راستی شما فرصت نکردید به وبلاگ آرین سر بزنید. آدرسش:
    www.arianbagheri.blogfa.com
  • اینجاش دیگه بماند
  • اطلاع ثانوی شما همین قدر طول کشید.
    جواب مدیر وب سایت
    فکر نمی کنم به شما ربطی داشته باشد.
  • اینجاش بماند
  • پس کجاش نماند.
  • جواب برای غریبه
  • ممنون که راهنمایی کردین منو
  • دیگه اینجاش بماند
  • به شیطان گفتم: « لعنت بر شیطان»! لبخند زد. پرسیدم: « چرا می خندی؟» پاسخ داد:«از حماقت تو خنده ام می گیرد» پرسیدم: « مگر چه کرده ام؟» گفت: « مرا لعنت می کنی در حالی که هیچ بدی در حق تو نکرده ام» با تعجب سوال کردم: « پس چرا زمین می خورم؟!» جواب داد: « نفس تو مانند اسبی است که آن را رام نکرده ای. نفس تو هنوز وحشی است؛ تو را زمین می زند.» پرسیدم: « پس تو چه کاره ای؟» پاسخ داد: « هر وقت سواری آموختی، برای رم دادن اسب تو خواهم آمد فعلاً برو سواری بیاموز
  • دیگه اینجاش بماند
  • خیلی ممنون که من متوجه اشتباهاتم شدم
    سلام مسافر عزیز
    بالاخره بعدازمدتها وبلاگم روبه روز کردم
    راستی اسم وبم الهه مهربانی هست نه ملیح!
    اینقدردلتنگ نباش خدا بزرگه
    سلام


    دلت گرفته؟

    میفهمم...

    بد جوری دلم گرفته...



    باور کن منم مثل توام

    ولی می دونی؟
    نباید نا امید بشیم..

    نه!

    باور کن بدتر غرق میشیم...

    این اجازه رو به خودت نده...

    نباید بزاری...بزاری که گله و گره تو دل تو بره....




    اینا حرفای من نیست حرفای یاسه...ولی فکر کردم بد نیست واسه ی شمام بنویسمشون...


    دل همه تنگه...


    منتها هر کسی به نوعی...





    موفق باشین...
    هیچ وقت از خدا نخواه که دنیا رو بهت بده ،

    فقط بخواه کسی رو بهت بده که ....

    تو رو به تمام دنیا نده .!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی