مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

پیروزی و قطبی به حقشان رسیدند.

افشین قطبى گفت: دیروز رویایى ترین روز عمرم بود. سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت : بازیکنان من نمایش بسیار خوبى داشتند و من بسیار خوشحالم. امروز رویایى ترین روز دوران مربیگرى من بود. پرسپولیس از ابتداى فصل تا انتها بهترین تیم بود و با ۶۵ امتیاز قهرمان شد! قطبى خاطرنشان کرد: بازیکنان ما براى پیروزى تمام احساس و توان شان را گذاشتند. از تمام مجموعه پرسپولیس که اگر بخواهم نام تمامى آنها را ببرم ساعت ها طول مى کشد، تشکر مى کنم اما فراموش نکنید حبیب کاشانى و محمود خوردبین قلب خود را براى این تیم دادند. وى درباره بازى تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: ما حدس مى زدیم در لحظات پایانى بازى تیم ها دچار خستگى شوند و همین اتفاق درباره سپاهان افتاد و آنها چون تمرکز نداشتند گل خوردند. قطبى درباره احتمال تمدید قراردادش با پرسپولیس افزود : فعلا مى خواهم از این احساس لذت ببرم و بعداً در این مورد صحبت مى کنم. سرمربى تیم پرسپولیس درباره ابراز احساسات تماشاگران گفت: چنین صحنه هایى را در تمام عمرم ندیده بودم با پرش هایم توانستم از میان تماشاگران عبور کنم اما به هیچ عنوان از این موضوع ناراحت نیستم و بسیار خوشحالم که این احساسات تماشاگران را شاهد بودم. من این قهرمانى را به هواداران تیم تقدیم مى کنم. قطبى درباره مسایل فنى بازى تصریح کرد: ما پس از گل تا اندازه اى تمرکزمان را از دست دادیم اما در نیمه دوم روى ضعف بازیکنان سپاهان حساب مى کردیم و توانستیم با برخى تدابیر این تیم را شکست دهیم. در هر صورت این قهرمانى حق پرسپولیس بود چرا که فرصت هاى بسیارى را از دست داد و یک پنالتى صد درصد نیز براى تیم ما گرفته نشد.


  • ۸۷/۰۲/۲۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۲)

وقتی از غرت ایام دلم میگیرد مرغ امید من از شدت غم میمیرد دل به رویای خوش خاطره ها میبندم باز هم خاطره ها دست مرا میگیرد
  • هاله مامان ارشیا
  • سلام ممنون که به وبلاگ پسر من سر زدید.امیدوارم همیشه شاد باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی