مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

به وبلاگ دادشی گلم هم سر بزنید

منتظرم، که پس بده،اون که ستاره مو برد
یکی نیاد،یه وقت بگه،آهای ستاره تون ﻤۥﺭد
ابر سیاه به من بگو ستاره مو کی دزدید
ستاره مو به من بدید،نه ماه می خوام نه خورشید
ستاره جون،تنگه دلم،به من بگو کجایی؟
خوب میدونی،من می میرم،اگه دیگه نیایی
....
خوب میدونی
من می میرم
اگه دیگه نیایی
............
.......
....
..

به وبلاگ دادشی گلم هم سر بزنید

  • ۸۷/۰۳/۰۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۳)

سلام به به مسافر پرسپولیسی

تبریک می گم

اون دانلودا ویروس نیست


اخه منیه بار به این وسیله وبلاگ شوهرم رو به گند کشیدم. با اپلود فایله اونی که می خواسته پس به دست بیاره اورده و باعث شد وبلاگ همسرم حذف شه.


حالا اگه وبلاگش کمپلت حذف میشه بگین تا کلیک کنم

مسافر جان خوبی؟
این شعر ستاره رو ازکجا اوردی؟
ازش اجازه گرفتی؟
این شعر مربوط به یکی ازدوستان من تو فیس بوک هست
این شعر رو برای مادرش گفته
کاشکی بهش میگفتی
اسم شاعر پرهام مانا هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی