مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

زندگی ...

زندگی قصه مرد یخ فروشی است که ازاو پرسیدند:فروختی؟ گفت:نخریدند،تمام شد...!

  • ۸۷/۰۳/۲۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۶)

  • امیر آنلاین
  • سلام عزیز
    خوبین؟
    وبلاگ زیبایی دارید ...
    بهتون تبریک میگم
    با اجازتون من شما رو لینک می کنم ...
    خوشحال میشم شما هم ن رو لینک کنید ...
    به کلبه ی کوچیک بارونی من هم سر بزنید ...
    امیدورام بتونم دوستان خوبی برای هم باشیم ...
    منتظر حضور گرمتون هستمممممممممممم....
    قربان شما
    بای
    من شما رو لینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنید
    شعر پست قبل رو خودتون گفته بودید خیلی قشنگ بود
    سلام....
    از این که بهم سر زدید کمال تشکر بازم پیشم بیا
  • اوریجینالی
  • سلام و ممنون که به وبلاگم سر زدی ! شما برای استفاده از اون قالب ها می تونی روی کد قالب کلیک کنی و بعد که صفحه جدید که خوده قالب است اومد کلیک راست و سپس گزینه view source را بزنی و کد قالب برایتان میاد که باید در ویرایش وبلاگتان کپی کنید ! هر چند بنا به در خواست شما اگر یکم صبر کنید قالب های حرفه ای تر را تقدیمتان می کنم ....

    www.originally.blogfa.com
  • اوریجینالی
  • سلام دوباره ... امروز قالب فوق تخصصی و کم حجم با سرعت لود بالای آسان دانلود رو ترجمه کردم می تونین بیاین دانلود کنین و استفاده کنین هر چند موضوع شما دانلود نیست اما خیلی زیباست
    سلام
    مطالب وبلاگ فقط دو خط اولشو خوندم به قول جمله معروف تو نظر خواهی ها

    وبلاگ قشنگی دارین

    می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند

    ستایش کردم ، گفتند خرافات است

    عاشق شدم ، گفتند دروغ است

    گریستم ، گفتند بهانه است

    خندیدم ، گفتند دیوانه است

    دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !

    « دکتر علی شریعتی »

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی