مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

نمی دانی چه دلتنگم

نمی دانی چه دلتنگم

چه بی تابم چه غمگینم

چه تنهایم

 تو را هر شب صدا کردم

 نمی بینی

 نمی خوابم

 بیا تا باورت گردد

که بی تو کمتر از خاکم

 ولی با تو به افلاکم

 بیا با آرزوهایم بسازم خانه ای در دل

سراغم را نمی گیری مگر بیگانه ای با من؟

  • ۸۷/۰۵/۰۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۹)

  • نفیســــه و رضــــا
  • سلام
    ^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
    ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
    ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
    ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
    ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
    ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
    ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
    ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
    ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
    ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
    ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
    ^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
    ^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
    ^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
    ^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
    ^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
    ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
    ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
    ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
    ^^^^^^#########################^^^^^^^^
    ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^

    من آپم نمیایی سر بزنی ؟!
  • غمگین ترین دختر دنیا
  • سلام
    ممنون که به کلبه ی تنهایی من سر زدی
    منو با نام غمگین ترین دختر دنیا لینک کنید
    و بگید با چه اسمی لینکتون کنم
    سلام
    وب قشنگی داری
  • غمگین ترین دختر دنیا
  • سلام
    یه مشکلی برام پیش آمده
    وبلاگم بالا نمیاد برام
    می خواستم بدونم برای شما هم همین طوره
    چرا اینجوری شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگر آمدی دیدی وبلاگم برای شما هم بالا نمیاد همین جا اگر میشه بگید جوابو
  • غمگین ترین دختر دنیا
  • درست شد
    سلام عزیزم
    ممنون مه بهم سر زدی
    خیلی گلی
    لینکت کردم
    سلاااااااام
    خوبی ؟
    وبت خیلی نانازه . . .
    این شعرت خیلی قشنگ بود . . . لذت بردم . . .
    خسته نباشی
    پیش منم بیا
    خوشحال می شم
    فعلا بای بای
  • لیلــی _______________ !
  • سلام سلام خوبی؟

    من آپم خوشحال میشم سر بزنی ...

    موفق باشی ...
    اشک من را دیدیو ، خندیدیو ، خونسرد تو رفتی
    سوختن ها را تماشا کردیو پرپر زدن ها را
    ولی باور نکردی

    اشک من را دیدیو ، خندیدیو ، خونسرد تو رفتی
    سوختن ها را تماشا کردیو پرپر زدن ها را
    ولی باور نکردی
    باور نکردی

    من به تو خوبی نمودم ، تو بدی کردی به من
    گفتم ای غافل ندارد ارزشی دنیا
    ولی باور نکردی
    باور نکردی

    گفتم ای خوبم به فریادم برس
    افتادم از پا ، ولی باور نکردی
    گفتم از نامهربان بودن ، پشیمان میشوی فردا
    ولی باور نکردی
    باور نکردی

    گفتم از ناباوری ، مردم بیاو باورم کن
    کم کن آزارم که می مانی تک وتنها
    ولی باور نکردی
    باور نکردی
    سلام
    شعر خیلی قشنگیه
    شاد باشیدو ایام به کام
    امام على(علیه السلام):

    مؤمن شادمانى اش در صورت و اندوهش در دل است ... سینه اى گشاده و نفسى

    فروتن دارد ... بالانشینى را کراهت دارد ...

    سکوتش طولانى و اوقاتش مشغول است، شاکر و شکیبا است ...

    ............................................................................................

    سلام دوست من ...

    وبلاگ قشنگی داری ...

    پست متن انگلیسیت جالب بود ...

    خوشحالم میکنی به غروب عشق منم بیای و نظرتو در مورد وبلاگم بگی ...

    علی علی ...
    سلام خیلی نوشته هاتون جالبه و زیباست
    امیدوارم که همیشه موفق و موئید باشید.
    سلام
    عالی بود
    سلام شعر زیبایی بود.
    خوبی ؟ وبلاگت خیلی قشنگه
    سلام
    خیلی مهربونی مسافرتقدیم به مسافر عزیز
    شعرات هم زیباست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی