مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مگو با ما چه خواهد کرد این تقدیر

سلامم را تو پاسخ گوی با آنچه تو را دادم
که اینجا آدمک بسیار اما باز
تویی در شهر خاموشی
همه معنای فریادم
سلامم را تو پاسخ گوی با لبخند بی تزویر
بپرس احوال تنهایی من را
حال اینجایم
مپرس از اتفاق یاُس فرداها
مگو با ما چه خواهد کرد این تقدیر
سلامم را تو پاسخ گوی ای دنیای پکی ها
غبارم من ، تو باران باش
جدایم کن ز این و آن
رها از منت بی مهر خکی ها
سلام من صدای وسعت تنهایی ام
از انتهای غربتم در شب
سلام من همان امید تا صبح است
سلامم را تو پاسخ گوی
گر دست تمنای مرا خواهی که نگذاری
اگر خواهی که ننشینم تک و تنها
در این اندوه و حسرت های تکراری
سلامم را تو پاسخ گوی ...
  • ۸۷/۰۵/۲۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۸)

سلام وبلاگ من فیلتر شد منتظر باشید
به در خواست دوستان روش هک کردن وبلاگ هم میگم

ما باید سیستم امنیتیشو از کار بنداریم یعنی همون جایی که ما پسوردمون یادمون می ره میریم از اونجا می گیریم (منظور همان forgot password است)

برای این کار ابتدا وارد ایمیل خودتان شوید و سپس مراحل زیر را به طور کامل انجام دهید :

۱-برید به Compose همون جایی که میل می فرستید

در قسمت Toبزنید m.yamahdi@yahoo.com (فقط همین)

۲- در قسمت Subject ویلاگ طرف رو بزنید

۳- و در قسمت سوم همون جایی که میل می زنید باید این رو بزنید تا بلاگفا هنگ کند:

k1s%%@^@#LDMCA-23a_112~!!233#()$392(@)#)$(%s

###your weblog###!*^$@

###Your password###@@#!

*!%$%!@_)!#&$%@$@_#) """

::her or his weblog::



به جای your weblog وبلاگ خودتون و به جای Your password پسورد خودتون و به جای Her or his weblog وبلاگ کسی که می خواهید هکش کنید را بنویسید

بعد از انجام درست مراحل بالا پسورد وبلاگ کسی که می خواستید هکش کنید برای شما ایمیل میشه.

۱۰۰٪ کار میکنه من خودم تست کردم ... اگه مشکلی داشتید تو نظرات بگذارید تا جواب بدم.

نکته : این روش برای وبلاگ هایی که از سایت بلوگفا ساخته شده باشند ۱۰۰٪ کار میکنه ولی در مورد وبلاگ هایی که از سایت های دیگر ساخته شده باشند احتمال جواب دادن ۵۰ ٪ می باشد.

نکته بسیار مهم : حتما باید وبلاگ خودتان که در ایجا وارد میکنید حداقل ۱ ماه از ساختش گذشته باشه و حدود ۱۰ پست در وبلاگتان داده باشید ... در غیر این صورت نمی توانید از این ترفند استفاده کنید ...

توجه: اگر در هر جا چنین مطلبی با چنین عنوانی دیدید باور نکنیدُ فقط در صورتی که در قسمت To این آدرس ایمیل باشد: m.yamahdi@yahoo.com چون فقط این ایمیل پسورد وبلاگها ر ا ارسال میکند.
ازدیروز قسمت بلاگفارمزکه میدم واسه دوتاسایتم اشتباه میزنه چیکارکنم
خوب و عالی بود
من کوچولو هام منتظر شماییم
تا ما رو خوشحال کنید
چون من و نی نی ها بعد از مدتیه که اومدیم.
بابای
ممنونم.
  • چشمه مهتاب
  • سلام
    ممنون از لطف شما
    شرمنده می فرمایید
    با هر اسمی که دوست دارید لینکم کنید
    باز هم ممنون
    همه کاراروکردم اماجواب ندادهیچکدومشون راه حل چیه؟
    __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
    ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
    ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
    ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
    __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
    _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
    ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
    ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
    _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
    *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
    ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
    ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
    _______ _ ____ '**,,,,
    *.°

    سلام مهربون
    وبلاگ قشنگی داری
    جالب بود
    خسته نباشی
    اگه وقت کردی به ما هم یه سر بزن
    اگه خواستی با هم تبادل لینک کنیم خبرم کن
    بای گلم
    منتظرتــــــــم ....................
    Pasokhe salamat toye cheshashe na roye labash
    سلام خسته نباشی
    فقط می خوستم بدونی کارت خیلی درسته ...
    ایول . همیشه موفق باشی
    منتظرم .. پیش من بیای
    ........
    www.hack.it2.ir
    اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن.
    سلام عزیزم خوبی مسافر من وبلگت عالیه و خیلی قشنگه اگه دوست داشتی منو لینک و خبر بده تا لینک بشی...
    اینم یک وبسایت دیگمه گلم
    لذت بردم
    لذت بردم.
  • دنیا برای تو
  • سلام گلم ...
    وبلاگت خیلی باحاله ...
    اگه موافق با تبادله لینک هستی منو با عنوانه:"هر چی بخوای...عکس.کلیپ.موزیک..."
    لینک کن ... بعد خبرم کن تا تورو با هر عنوانی که خواستی لینک کنم ...
    فعلا باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ...
    سلام وبلاگ جالب و زیبایی داری ! راستی چرا نمی خوای چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی اگه واقعا دوست داری با راحت ترین کار پولدار بشی بیا وبلاگ من ،سمت چپ صفحه یه بنرکوچولوهستش که نوشته(جشنواره وبمسترها هرکلیک 600 ریال) میری تو اون عضو می شی(یعنی تو اون سایت از سمت راست بالاعضویت رو میزنی) بعدش کدهای تبلیغاتی رو ازش می گیری و اونو بزار تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 60تومان اضافه میشه(اگه تعداد کلیکات صفر باشه بعد از 48ساعت عضویتت غیرفعال میشه پس بهتره خودت همون اولش یه کلیکی بکنی!) و در کل به حسابت واریز میشه (که البته حسابت باید سیبای ملی یا سپهر صادرات باشه) . راستی اگه حساب نداشتی مشکلی نداره فقط هنگام عضویت جای شماره حساب ده تا 1 و سه تا صفر وارد کن تا هر وقت حساب باز کردی از بخش ویرایش حساب ، شماره حسابتو عوض کنی ! "بهتره قبل از عضویت قوانین و راهنمایی های سایت رو بخونی"
    برای کسب اطلاعات بیشتر ای دی من رو توی وبلاگ ادد کن.
    یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!
  • من سعید خراب یه نفر
  • سلام
    وبت عالی بود ...تبریک میگم...درصورت تمایل خیلی خوشحال میشم که تبادل لینک کنیم...به وب من هم یه سری بزن ...شاید چیزی بدردت بخوره.........[چشمک
    اگه مایل بودی با عنوان قندون لینکم کن و بفرمایید من شمارو با چه اسمی لینک کنم
    یا حق
    بازارگرمی میکنی
    Salam_yani chi manzoor

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی