مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مسافر غریب جاده

www.kheradmand.org

  • ۸۷/۰۶/۰۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

invisible های یاهو را شناسایی کنید

www.inviz.ir

اسکریپت شناسایی مخفی های یاهو !
invisible های یاهو را شناسایی کنید

www.inviz.ir

اسکریپت شناسایی مخفی های یاهو !
.
سلام مسافر عزیز
خیلی وقته بت سر نزدم خوبی؟
من منتظرتم
حتمابرای بخشش بیا
سلام دوست عزیز . وب جالبی داری .برات آرزوی موفقیت دارم . به نظرم اگه از تصویر هم برای مطالبت استفاده کنی بهتر باشه . راستی اگه خواستی یه سر به ما بزن .....
سلام[
سلام
سلام وب جالبی داری اگه بهم سر بزنی خوشحال میشم

من آپ کردم بیا
سلام ازاسم مسافرخیلی خیلی خوشم اومد.چون اسم منم مسافره.به هرحال وبلاگ قشنگی داری وازاینکه به من سربزنی خوشحال میشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی