مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

گل من باغچه نو مبارک

چقدر سخته تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت

دزدیده و به جاش یک زخم همیشه گی ، رو قلبت هدیه

 داده زل بزنی به جای اینکه لبریز کینه و نفرت شی

 حس کنی که هنوز هم دوسش داری

چقدر سخته دلت بخواد سر تو باز به دیواری تکیه بدی

 که یک بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده

چقدر سخته تو خیالت ساعت ها با هاش حرف بزنی اما

وقتی دیدیش هیچی جز سلام نتونی بگی

چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه ها

 تو خیس کنه اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که

هنوز هم دوسش داری

چقدر سخته گل آرزو هاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار

بار تو خودت بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی

 گل من باغچه نو مبارک

  • ۸۷/۰۶/۱۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۷)

ماه مبارزه با نفس بر شما مبارک باد.

ماه دست دوست را گرفتن و با او تا اوج آسمان رفتن

قدم قدم راه بردن ما با قدرت دستهای او

و عاقبت چی می شود ما را


آه ای رفیق دلتنگی هایم یا رب


التماس دعا
سلام منتظر قدم هام بودی ولی نگاه نکردی که من در دریای غم غوطه ور بودم

وبتون قشنگه به منم سر بزن خوشحال میشم.
اینو یه نفر که نمی دونم کی بود توی یه مهمونی پشت کتاب شیمی ام نوشته بود
خیلی دوسش دارم
  • مامانی عاشق
  • سلام

    فقط تویی که می‌شوی پس از خدا، خدای من
    و عشق ضجّه می‌زند میان گریه‌های من

    این تکه خیلی قشنگه

    الان همه چی درست شد
    درود
    وب جالبی داری به ماهم سری بزن اگه موافق به تبادل لینک هستب منو با نام """"ایران شکوه از یاد رفته""""" لینک کن و بعد منو خبر کن با چه نامی لینکت کنم
    و البته تو نظر سنجی وبلاگم شرکت کن
    منتظرم

    اینم کد لوگوی منه لطفآ بذار اگه که توهم داری بده منم بذارم:


    اهورا مزدا نگهدارت
    سلام عزیزم خیلی زیباست خوشحال میشم به منم سری بزن
  • سحر(خلوتگاه یه عاشق)
  • بیــــــــــــــــــــــــــــــــا دنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــم

    سلام دوست عزیزم وب خوشملی داری به منم سرب زن خوشحال میشم




    بای تا های







    .......*I♥U*..............*I♥U*.......
    ...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
    .*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
    .*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
    ..*I♥U*...................... ....*I♥U*..
    ...*I♥U*.........................*I♥U*...
    ......*I♥U*...منتظـــــرم......*I♥U*......
    ........*I♥U*...............*I♥U*........
    ...........*I♥U*.......*I♥U*...........
    ..............*I♥U**I♥U*..............
    ..................*I♥U*..................
    سلام
    خوبید ؟
    وبلاگ جالبی دارید
    اگه یه سذ هم به من بزنید خوشحال میشم

    موفق باشید
    یا علی
    سلام!

    میگویند در تنهایی زیباترینها را برای او بگو!

    خوشحال باش که گل پژمرده نشد


    خوشحال میشم به غمکده من هم سر بزنی

    با تبادل لینک موافقی؟

    منتظرم با "برداشت آزاد"

    در پناه حق شاد و پیروز باشی

    یا علی
    سلام_دکلمه نیروانا!!!
    سلام.خیلی خیلی ممنونم ازاینکه به کلبه ی درویشی من اومدید.امیدوارم که همیشه بیاییدومنو خوشحال کنید.راستی من لینکت می کنم.توهم اگه خواستی میتونی منوبانام انتظارلینک کنی.بازم ممنون...محمد(مسافر)
    مسافر خسته نباشی
    سلام مهربونم
    نماز و روزت قبول
    دوست عزیز با عرض سلام .
    با پیشنهادی خدا پسندانه منتظر شمائیم.
    قدمی رنجه کنید و ما را از حضور سبزتان بی نصیب مگذارید.
    ویژه ماه مبارک رمضان ( لطفا پست آخر را حتما مطالعه کنید )
    با تشکر
    سلام وبلاگه جالب و زیبایی داری !
    راستی چرا نمی خوای چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی مگه وبلاگه تو از بعضی وبلاگای دیگه چی کم داره از خیلی هاشون خیلی هم بهتره! اگه واقعا دوست داری با راحتترین کار پولدار بشی که صددرصد تضمینیه و من خودم درآمد ماهیانه دارم! بیا وبلاگه من ،بالای صفحه یه لینکه متحرک با عنوان انتخاب اول وبمسترهاهست روش کلیلک کن بعد هم دیگه کامل اونجا توضیح داده شده. یه سایته ایرانیه میری عضوش می شی بعدش برات چن تا کد تبلیغاتی میدن که باید اونو بزاری تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 60تومان اضافه میشه(اگه تعداد کلیکات صفر باشه بعد از 48ساعت عضویتت غیرفعال میشه پس بهتره خودت همون اولش یه کلیکی بکنی!) و در کل به حسابت واریز میشه (که البته حسابت باید سیبای ملی یا سپهر صادرات باشه) . راستی اگه حساب نداشتی مشکلی نداره فقط هنگام عضویت جای شماره حساب ده تا 1 و سه تا صفر وارد کن تا هر وقت حساب باز کردی از بخش ویرایش حساب ، شماره حسابتو عوض کنی ! "بهتره قبل از عضویت قوانین و راهنمایی های سایت رو بخونی"
    یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!!!
    راستی یه سری به فایلای تبلیغاتی من هم بزن چیزای جالبی داره
    ((در ضمن این سایت کاملا فارسی است))
    با سلام
    از اینکه به وبلاگ من سرزدید و پیام گذاشتید بسیار متشکرم . اینهمه احساس و اینهمه دیدگاه شاعرانه تان قابل تقدیر است .انسانهایی چون شما در شرایط کنونی کم یافت می شوند . چندسال پیش که اندکی طبع شعرگویی داشتم شعرکی گفته بودم که یکی از بیت های ان این بود
    تو راز نگاهم به پشیزی نخریدی
    من از عشق به جز یاوه نشنیدم
    موفق وسربلند باشید
    همیشه کسائی که دیگری راازدست میدن یاراه دوست داشتنوودوست نگه داشتنونمی دانند یاازمحبت کردن دریغ می ورزندبایدیادبگیریم یامغرورباشیم یاعاشق چون هردودرکنارهم معنی نمی دهند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی