مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلتنگی

دلم تنگ است این شبها یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی

شدم از درد و تنهایی گلی پژمرده و غمگین

ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی

  میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم

چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته می رانی

تپش های دل خستم چه بی تاب و هراسانند

به من آخر بگو ای دل چرا امشب پریشانی

دلم دریای خون است و پر از امواج بی ساحل

درون سینه ام آری تو آن موج هراسانی

همواره قلب بیمارم به یاد تو شود روشن

چه فرقی می کند اما تو که این را نمی دانی

پی نوشت : دوستان عزیز  جهت مشاهده فروشگاه وب سایت به پایین صفحه مراجعه فرمائید  و با کلیک کردن بر روی تبلیغات مربوطه شاید چیزی که دنبالش می گردین اینجا بتونین پیداش کنین.همه چیز از همه جا .

  • ۸۷/۰۶/۱۶
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۸)

سلام مسافرم...
خوبی ؟
زیبا و غمناک بود...
خسته نباشی مسافر وبتون خیلی با حاله متشکرم
اول سلام!
چند تا جوونیم که دور هم جمع شدیم و داریم یه برنامه ی رادیویی واسه جوونا می سازیم.... گرچه اهل استان فارسیم اما قلبمون واسه همه ی جوونای ایران می تپه... چند لحظه ای رو به ما اختصاص بده... یه محیط دوستانه و صمیمیه!
منتظرتم چون میدونم مرام داری!
پیروز باش جووون!!!!!!!!!
سلام ممنونم که نظر دادی بازم بهم سر بزن
خصوصی...
  • درمانده عشق
  • به منم سربزن هنوزنفس میکشم.

    azin62.blogfa.com)
    soha61.blogfa.com)
  • سید سعید شاهچراغی
  • سلام دلتنگی شما را خواندم . موفق باشی
    شعرتون عالی بود مسافر
    قبول باشه منم دعا کنیا
    سلام

    خیلی خیلی ممنون از اظهار محبت شما

    مریم
    سلام همشهری
    هیچ کس تنها نیست همراه اول
    منظورم همراه اول موبایل نیستا
    منظورم همراه اول خداست
    سلام

    موافقم
    چشماتون قشنگ می بینه
    کدشم براتون گذاشتم
    سلام.
    مرسی که به من سر زدید از نوشته های زیباتون خیلی لذت بردم... به امید موفقیت در همه ی امور زندیگی ... امیدوارم هر چه زودتر خواننده ی نوشته های شاد شاد شاد شما باشم. به امید روز نزدیکی که همه نوشته هاتون بوی شادی بده....
    سلام وقت نداشتم برات چیز خاصی بنویسم .ولی میگم که خیلی باحالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی