مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

سرنوشت

در آستانه کوچه زندگی ،‌ دفتر تقدیرم را نظاره می کنم

که دستان قدرتمند سرنوشت آن را ورق می زند

و نوشته هایش را قلم قسمت تغییر می دهد

آرزوی این را داشتم که روزی بتوانم بوته سرنوشت را

از ریشه بخشکانم

تا هیچ وقت نتواند دفترم را با دستان بی مهرش ورق زند

و آنان را که دوستشان دارم هیچ گاه با تکرار واژه

 قسمت از من نگیرد 

  • ۸۷/۰۶/۱۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۷)

کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت
سلام مهربون
آپ قشنگی بود...
انسان عزیزانش رو فراموش نمی‌کنه بلکه تنها به ندیدنشون عادت میکنه. تقدیم به تو، به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیرممکنه
از او که رفته نباید رنجشی به دل گرفت

آنکه دوستش داریم همه گونه حقی بر ما دارد

حتی حق آنکه دیگر دوستمان نداشته باشد

نمی توان از او رنجشی به دل گرفت

بلکه باید تنها از خود رنجید

که چرا باید آنقدر شایسته ی محبت نباشیم که دوست ما را ترک کند ...

و این خود دردی کشنده است
عابدی در حال نماز بود، مجنون از کنارش گذشت



و او نمازش را شکست و گفت:



مگر ندیدی که من در حال نمازم، باعث شدی نمازم بشکند.



مجنون گفت: من که عاشق لیلی‌ام متوجه تو نشدم



تو که عاشق خدای لیلی هستی چطور متوجه من شدی!

سلام در پیوندها آوردمتون
سلام
بایک معامله جالب چطورید معامله ازاین قراره که:شما هر روز به وب ما بیایید و روی
تبلیغات های بنر دونی وبم کلیک کنید البته روی همه انها منم هروز همین کار رو میکنم.
تازه اگر این روش را به دها تا صدها وب دیگر بگویید دیگر درامدتان .....
خودتان بهتر میدونید چه میشود
تا حالا 34 نفر با این روش موافقت کردند اگر مایلیید به من خبر بدید
از طریق نظر وبم
سلام. خیلی عالی بود.
سلام من هم با شما موافقم و الان روی یکی از بنر های تبلیغاتی کلیک کردم
و شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنید و هر روز روی یکی از تبلیغات وبلاگ ما کلیک کنید منم همین کار رو میکنم
اول سلام!
رفتیم به سه گام بعدی! حواست جمع باشه و دلت آماده! حال و هواش بدجوری آدمو هوایی آسمون میکنه!
همراه و راهنما که باهات باشن از سفر لذت می بری و قفل سقف کوچیک دلتو با کلید نور باز می کنی!!!!!
منتظرتمممممممممممممممم!
سلام...
سلام . به وبلاگ فرهنگی ادبی من هم سری بزنید
فعالیت قابل تقدیری دارید
_____& __________
___&&& &&&___
____&&&&&&___
___&&&*&&**__
______**&&**__
_______**&&**__________**&&**____!
_______ __$$&$$$_______________$&$$$
______$$&&1111$$$&&_________ &&1111$$&&
___$$&&111111111$$$&&____&&1111111111$$&&
___$&1111111111111$$&&__&&111111111111$$$&
__$&1111111111111111$$&&111111111111111$$$&
__$&111111111$$$$1111$$1111$$$$111111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$1111$$$$$$$$$1111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$1$$$$$$$$$$$11111111$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$&
__$111111111$$$$$پــــــــــــــــرویـــــــــزا11111111$$&
__$&1111111111$$$$$$$$$$$$$$$$11111111111$&
___$111111111111$$$$$$$$$$$$111111111111$&
____&11111111111111$$$$$$111111111111111&
_ ____&11111111111111$$11111111&&111$$&&
____ __&&1111111111111111111111&&11$&&
______ __&&111111111111111111111&&1&
_________ _&&11111111111111111$&_&&
__________ ___&&111111111111$$&___&&
__________ ______&&&1111111$&______&&&_&*
____________________&&&111& _____&&&&*
______________________&&&&&$ _______ &*
سلام
وب زیبایی دارید اگر قابل دونستی یک سری هم به ما بزن
موفق و موید باشید
سلام
وبلاگتون را در پیوند های وبلاگم قرار دادم . موفق باشید
  • ترشیده ترین دختر دنیا
  • سلام عزیزم

    یک روز دوباره بلند بلند می خندم
    یک روز که خورشید خودش را به من نشان می دهد
    دوباره می خندم
    و آن روز،
    زودتر از چشم های توست
    من از خش خش برگ ها فهمیدم
    رفتن ،همان آمدن است
    که در جایی دیگر
    اتفاق می افتد !
    وبلاگ خیلی قشنگی داری واسه همین لینکتو تو وبلاگم گذاشتم.خوشحال میشم لینک منو تو وبلاگت بذاری.
    بهم سر بزن.
    مرسی گلم
    دوست عزیز با عرض سلام .
    با پیشنهادی خدا پسندانه منتظر شمائیم.
    قدمی رنجه کنید و ما را از حضور سبزتان بی نصیب مگذارید.
    ویژه ماه مبارک رمضان ( لطفا پست آخر را حتما مطالعه کنید )
    با تشکر
    بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
    همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم
    شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
    شدم آن عاشق دیوانه که بودم
    در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید
    باغ صد خاطره خندید
    عطر صد خاطره پیچید
    یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم
    پر گشودیم و درآن خلوت دلخواسته گشتیم
    ساعتی بر لب آن جوی نشستیم
    تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت
    من همه محو تماشای نگاهت
    آسمان صاف و شب آرام
    بخت خندان و زمان رام
    خوشه ماه فرو ریخته در آب
    شاخه ها دست بر آورده به مهتاب
    شب و صحرا و گل و سنگ
    همه دل داده به آواز شباهنگ
    یادم اید تو به من گفتی از این عشق حذر کن
    لحظه ای چند بر این آب نظر کن
    آب ایینه عشق گذران است
    تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است
    باش فردا که دلت با دگران است
    تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن
    با تو گفتم حذر از عشق ؟ ندانم
    سفر از پیش تو ؟ هرگز نتوانم
    روز اول که دل من به تمنای تو پر زد
    چون کبوتر لب بام تو نشستم
    تو به من سنگ زدی من نه رمیدم نه گسستم
    بازگفتم که تو صیادی و من آهوی دشتم
    تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم
    حذر از عشق ندانم
    سفر از پیش تو هرگز نتوانم نتوانم
    اشکی از شاخه فرو ریخت
    مرغ شب ناله تلخی زد و بگریخت
    اشک در چشم تو لرزید
    ماه بر عشق تو خندید
    یادم اید که دگر از تو جوابی نشنیدم
    پای دردامن اندوه کشیدم
    نگسستم نرمیدم
    رفت در ظلمت غم آن شب و شبهای دگر هم
    نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم
    نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم
    بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم
  • محمد حسین فخرایی
  • سلام
    وبلاگ خوبی داری
    به منم سر بزن
    خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
    اگه موافقی خبرم کن
    میتونی منو با عنوان وبگاه تفریحی کرج لینک کنی ... http://www.karajclub.ir
    بای
    سلام خیلی مطلب جالبی بود
    امیدوارم همیشه پاینده باشی
    خیلی قشنگ(زیبا!!!)بود.واقعا به دل نشست
    تا کی میخوای خودت و گول بزنی و مطالب دیگران را کپی کنی بیچاره






    مدیریت وب سایت:
    جواب ابلهان تازه از نوع حسود و عقدهایاش خاموشیست.
    یادم اید تو به من گفتی از این عشق حذر کن
    لحظه ای چند بر این آب نظر کن
    آب ایینه عشق گذران است
    تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است
    باش فردا که دلت با دگران است
    تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن
    با تو گفتم حذر از عشق ؟ ندانم
    سفر از پیش تو ؟ هرگز نتوانم
    روز اول که دل من به تمنای تو پر زد
    چون کبوتر لب بام تو نشستم
    تو به من سنگ زدی من نه رمیدم نه گسستم
    بازگفتم که تو صیادی و من آهوی دشتم
    تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم
    حذر از عشق ندانم
    سفر از پیش تو هرگز نتوانم نتوانم
    اشکی از شاخه فرو ریخت
    مرغ شب ناله تلخی زد و بگریخت
    اشک در چشم تو لرزید
    ماه بر عشق تو خندید
    یادم اید که دگر از تو جوابی نشنیدم
    پای دردامن اندوه کشیدم
    نگسستم نرمیدم
    رفت در ظلمت غم آن شب و شبهای دگر هم
    نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم
    نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم
    بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم
    سلامی به گرمای دستان پر مهرت دوست عزیز!
    امیدوارم که سرچشمه ی ذوقت همیشه به همین گرما باشد!
    دلم نیومد نظری ندم در باره ی نوشته ی زیبات!
    امید وارم که همین طور به کارت ادامه بدی!
    سلام آپت قشنگ بود موفق باشی.
    خسته نباشی مطالب جدید بذار متشکرم به خاطر همه چیز
    فردا بهت سر میزنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی