مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

آنها انسان نیستند و چیزی ندارند.

آنهایی که با مکیدن خون یک مشت آدم بیچاره سفره شان رنگین می شود،

آنهایی که خانه شان را روی خرابه های دل بیوه زنها و یتیم ها  بنا می کنند

 انسان نیستند و هیچ چیز ندارند.

  • ۸۷/۰۶/۲۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۵)

  • حمیدرضا قاسمی طهرانی
  • سلام عزیزم
    ممنون که همیشه به من لطف می کنی
    به نظر من تیتر این مطلب رو بذار بی شرافت
    من دوباره آپ کردم
    زود بیا که منتظرم
    در پناه خدا
  • دختر نقاش
  • سلام همسایه عزیز...

    از اینکه با دفتر دلتنگی هایت در بلاگفا آشنا شدم بسیار خرسندم...

    نوشته های زیبایی دارید...

    همین سری ای که در صفحه اول داشتید جذب کننده بود...


    در مورد قالب بلاگ خواستم سوالاتی بپرسم...در تدارک یک قالب جدید هستم برای دفتر نقاشی ام...

    ایام به کام...

    سلام
    قلمتان گرم
    قلبتان همیشه سرشار
    یا حق
  • ارزو_چشمهای بارانی)
  • سلام مهربانم مسافرم مرا ببخش شاید کمی زود قضاوت کردم اما مرا ببخش
    عزیزم عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی
    مینویسی
    اگه به هم سر بزنی خوشحال می شم اگه دوست داری همدیگرو لینک کنیم
    تو قسمت نظرات بگو

    خوششششششششششششششششششششششششششششحال
    میشم
    سلام
    بسیار زیبا توصیف کردین .
    ممنونم
    سلام ... وبلاگ قشنگی داری... موفق باشی وقت کردی به منم یه سری بزن...... خوشحال میشم....نظر یادت نره.......
    سلام.خسته نباشید.اسم من سحر.وبلاگ جالبی دارید.پر از مطالب باحال بود.منم مثل شما یه وبلاگ دارم که اگه بهش سر بزنید خوشحال می شم.در ضمن اگه اومدی نظر یادت نره!!!!!
    صفحه اول که باز میشه بنر های تبلیغاتی هست. یه نگاهی بهشون بنداز اگه به دردت می خوردن روشون یه نیمچه کلیکی بکن
    . یه کلیک کردن که دیگه کاری نداره وقتی هم ازت نمی گیره ! البته اگه دوست داشتی و دیدی که به کارت میاد کلیک کن . من مجبورت نمی کنم

    . Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click.

    از تبلیغایی که تو وبلاگم گذشتم هم ساده نگذر راستی اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو.خوشحال می شم. بازم بهت سر می زنم.بهم سر بزن
    آدرس وبلاگ من : www.merlin.ir
    .بای.....
    سلام
    وبلاگ پر باری دارین
    بهنتون تبریک میگم .
    احسنت به این شجاعت و دلیری .
    مسافر تو همیشه در دل ما جای داری.
    سلام وب بسیار خوبی داری.
    به من هم سر بزن .
    جا پای قدم های شما گل میزارم .

    درخبر نامه پایین وبم عضو میشی؟
    متشکرم به خاطر مطالب
    سلام . از اینکه به من سر زدی ممنونم.
    با تبادل لینک موافقم پس منو با اسم سکوت سرشار از ناگفته هاست بلینک و بگو با چه اسمی بلینکمت.
    منتظرتم.
    سلام...
    منتظرتم
  • مامانی عاشق

  • سلام
    احوال شما ؟
    اول بگم موزیک وبلاگ خیلی قشنگه
    جکله های کوتاه و زیبایی گذاشتید
    سلام.خسته نباشید.اسم من سحر.وبلاگ جالبی دارید.پر از مطالب باحال بود.منم مثل شما یه وبلاگ دارم که اگه بهش سر بزنید خوشحال می شم.در ضمن اگه اومدی نظر یادت نره!!!!!
    صفحه اول که باز میشه بنر های تبلیغاتی هست. یه نگاهی بهشون بنداز اگه به دردت می خوردن روشون یه نیمچه کلیکی بکن
    . یه کلیک کردن که دیگه کاری نداره وقتی هم ازت نمی گیره ! البته اگه دوست داشتی و دیدی که به کارت میاد کلیک کن . من مجبورت نمی کنم

    . Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click. Click.
    اگه دوست داشتیم تو نظر سنجی وبلاگه شرکت کن تا وبلاگه بهتر بشه ...
    از تبلیغایی که تو وبلاگم گذشتم هم ساده نگذر راستی اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو.خوشحال می شم. بازم بهت سر می زنم.بهم سر بزن
    آدرس وبلاگ من : www.merlin.ir
    .بای.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی