مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من تو را به کسی هدیه می دهم که از من عاشق تر باشد و از من برای تو مهربان تر.
من تو را به کسی هدیه می دهم که صدای تو را از دور، در خشم، در مهربانی،
در دلتنگی، در خستگی، در هزار همهمه ی دنیا، یکه و تنها بشناسد.
من تو را به کسی هدیه می دهم که راز معصومیت گل مریم و تمام سخاوت های
عاشقانه این دل معصوم دریایی را بداند؛ و ترنم دلپذیر هر آهنگ، هر نجوای
کوچک، برایش یک خاطره باشد.
او باید از نگاه  تو تشخیص بدهد که امروز هوای دلت آفتابی است؛ یا آن
دلی که من برایش می میرم، سرد و بارانی است.
ای.... ،ای بهانه ی زنده بودنم؛ من تو را به کسی هدیه می دهم که قلبش بعد
از هزار بار دیدن تو، باز هم به دیوانگی و بی پروایی اولین نگاه من بتپد.
همان طور عاشق، همان طور مبهوت و مبهم...
تو را با دنیایی حسرت به او خواهم بخشید؛
ولی آیا او از من عاشق تر و از من برای تو مهربان تر است؟آیا او بیشتر از
من برای تو گریسته است؟؟ نه... هرگز...هرگز
می دانم... من دیر رسیدم...خیلی دیر...خیلی...
یک بار دیگر بگذار بی ادعا اقرار کنم که هر روز دلم برایت تنگ می شود.
روزهایی که تو را نمی بینم، به آرزوهای خفته ام می اندیشم، به فاصله بین
من و تو،...

  • ۸۷/۰۶/۲۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۴)

سلام مهربون
متن زیبایی بود....یک بار دیگر بگذار بی ادعا اقرار کنم که هر روز دلم برایت تنگ می شود.

زندگی درک همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده که امروز دریغم کردی ، آخرین فرصت همراهی ماست.
آنچه که هستی هدیه خداوند به توست و آنچه خواهی شد هدیه تو به خداوند است ، پس بی نظیر باش . . .
سلام ممنون و کجای مطلبم برایتان زیبا بود مطالب من جز غم و درد چیزی نداره اما تو عالی نوشتی و ممنون بهم سر زدی بازم بیا
سلام

نماز و روزه های شما قبول درگاه احدیت

خیلی متن زیبا و قابل تاملی بود.


هر لحظه ای که صرف عشق ورزیدن نشود به هدر می رود
سلام عزیزم متن بسیار زیبایی بود در ضمن من لینکیندمت
منم آپم زود بیا بدو.
  • مامانی عاشق
  • سلام
    صبحتون بخیر

    مطلبتون واقعا زیبا بود آفرین
    سلام صبح به خیر مطالب را خوندم. ممنونم .
    ::::::::::::::::::::::::::::: ذهنیت بد رو از خودتون دور کنید :::::::::::::::::::::::::::::::
    :::::::::::::::::::::::::::::::::: حقوق ماهیانه مادام العمر :::::::::::::::::::::::::::::::::
    کاملا" واقعی و متفاوت با اونچه که تا حالا دیده اید و شنیده اید. اینکه شما در این شرکت (گرین هورس) ثبت نام کنید به این معنیه که استخدام شدید و حقوق ماهیانه دریافت میکنید. ( از ماهی 1 دلار تا ماهی 100 هزار دلار ) این نکته رو بهتون بگم که پولتون با چک میاد در خونتون ( عکس چند نمونه چک دریافتی تو وبلاگ هست )و اصن نیازی به حساب ارزی و از این چیزا ندارید و به راحتی تو بانک ملی و رفاه وصول میشه. توضیحات کامل رو میتونی توی وبلاگ من بخونید .


    فقط خواهشی که دارم اینه که " نخـــــــــونده ، وبلاگ رو نبندید " !
    مطمئن باشید انقد نحوه کار ساده و آشکارا و صادقانست که هیچ شک و شبهه ای براتون باقی نمیمونه . خودتون که بخونید متوجه میشید.

    در یک کلام ؛ چرا گرین هورس برتر است؟
    _ عضویت کاملاً رایگان
    _ ارسال پورسانت ها به آدرس منزل شما
    _ عدم خروج ارز از کشور
    _ چکها متعلق به CHASE MANHATTAN BANK طرف قرار داد بانکهای ملی و رفاه
    _ عدم نیاز به تعادلسازی یا توازن سازی یا تناسب سازی در زیر مجموعه گیری (به این معنی که در زیرمجموعه گیری طرف چپ یا راست نداریم بلکه زیرمجموعه مرحله ای میباشد)
    سلام سلام سلام سلام سلام.
    باز هم و بازهم و باز هم .........
    سبز سبز شاعر شاعر
    یاعلی
    سلام سلامی
    به گرمی اون دست های مهربونی که به من و نی نی هام سر زد
    مسافر مهربونم
    خیلی ممنونم که اومدی
    متن زیبایی بود
    اما چرا اول و آخر همه چی عشقه ؟
  • *مریم دختره شبای پاییـــز*
  • همیشه فاصله سخت بوده ...

    و شاید هم شکننده!
    عاشق عاشق تر


    نبود در تار و پودش دیدی گفت عاشقه عاشق


    @@@@@@@ نبودش @@@@@@@


    امشب همه جا حرف از آسمون و مهتابه ، تموم خونه دیدار این خونه


    فقط خوابه ، تو که رفتی هوای خونه تب داره ، داره از درو دیوارش غم


    عشق تو می باره ، دارم می میرم از بس غصه خوردم ، بیا بر گرد تا ازعشقت


    نمردم، همون که فکر نمی کردی نمونده پیشت، دیدی رفت ودل ما رو سوزوندش


    حیات خونه دل می گه درخت ها همه خاموشن، به جای کفتر و گنجشک کلاغای


    سیاه پوشن ، چراغ خونه خوابیده توی دنیای خاموشی ، دیگه ساعت رو


    طاقچه شده کارش فراموشی ، شده کارش فراموشی ، دیگه بارون نمی


    باره اگر چه ابر سیاه ، تو که نیستی توی این خونه ، دیگه آشفته


    بازاریست ، تموم گل ها خشکیدن مثل خار بیابون ها ، دیگه از


    رنگ و رو رفته ، کوچه و خیابون ها ،،، من گفتم و یارم گفت


    گفتیم و سفر کردیم،از دشت شقایق ها،با عشق گذرکردیم


    گفتم اگه من مردم ، چقدر به من وفاداری، عشقو


    به فراموشی ،چند روزه تو می سپاری


    گفتم که تو می دونی،سرخاک


    تو می میرم ، ولی


    تا لحظه مردن


    نمی گیرم
  • مامان پرنیا و پریناز
  • سلام. مطالبتون خیلی جالب بود و به دلم نشست. بازم به ما سر بزنید . خوشحال می شیم.
    علیک سلام
  • پسران تر شیده
  • ممنونم اومدی پیشم
  • مامانی عاشق
  • سلام صبح بخیر
    سلام ممنون از لطفت. راستی تودختری؟اهل کدوم شهرجنوب هستی؟
  • شرکت پرشین سکور
  • فراخوان تبدیل وبلاگ شما به وب سایت

    با سلام خدمت وبلاگ نویس محترم .با توجه به نظر کارشناسان شرکت پرشین سکور وبلاگ شما گزینه مناسبی جهت تبدیل به سایت میباشد .این فرصت طلائی را از دست ندهید آیا نمیخواهید وبلاگ خود را یک سایت رسمی .com تبدیل نمائید.شما با تبدیل وبلاگ خود به یک سایت ضمن رسمیت بخشیدن به کار خود باعث افزایش رکورد ایران در سایت داری در جهان خواهید شد .با تبدیل وبلاگ به سایت شما مستقل از همه سرویس های موجود در اینترنت با یک نام مستقیم www.site.com می توانید فایل ها و عکس های خود را در سایت شخصی خود قرار داده و با استفاده از محیط کاملا فارسی اقدام به بروز رسانی سایت خود نمائید.سایت شما دارای امکانات بسیار وسیع وپیشرفته ای خواهد بود که نمونه ای از این امکانات را در اینجا ببینید = http://weblog.persiansecure.net/ .
    فقط با 15000 تومان کل این امکانات را به شما خواهیم داد .جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها و نوع سرویس ها به = http://persiansecure.net/index.php?id=11 مراجعه نمائید.
    نگران چیزی نباشید شما سایت آماده را تحویل گرفته و مطالب خود را با محیطی بسیار راحت تر از وبلاگ در سایت قرار دهید .
    جهت داشتن طراحی اختصاصی با ما تماس بگیرید
    تلفن های جوابگویی به سوالات :02188314422و02188314423
    پشتیبانی 24 ساعته و طلائی : 09126942536و09360274285و09125992393
    پست الکترونیکی :support@persiansecure.net
    آدرس :تهران-خیابان سمیه پلاک 30 طبقه دوم شرکت فن آوری اطلاعات پرشین سکور
    پایگاه اینترنتی کمپانی =http://opk.co.ir
    سایت خدماتی =http://persiansecure.net
  • لیلا محمدی از شیراز
  • من همیشه مطالب شما را می خوانم ولی تا به حال در مورد انها نظر نداده ام خیلی مطالب زیبا وقشنگی می نویسی و قدر این همه خلاقیت را که خداوند به تو داده را بدان .
    بدان که خداوند شما را خیلی دوست دارد .
    کاش من انازه شما اعتماد به نفس داشته باشم .
    برایم دعا کن
  • لیلا محمدی از شیراز
  • عشق الوچه نیست که بهش نمک بزنی,غذا نیست که بهش ناخونک بزنی ,دخترهمسایه نیسن که بهش چشمک بزنی,رفیق نیست که بهش کلک بزنی,
    پس بدان که عشق مقدسه باید جلوش زانو بزنی.
    مدیر وبلاگ:
    سلام خانم لیلا محمدی
    کاش آدرس وب سایت یا ایمیل داشتین تا از شما تشکر کنم
    اما مجبورم از همین جا از شما تشکر کنم
    شما لطف دارین
    ظاهرا هم استانی هم هستیم خوشحالم
  • لیلا محمدی از شیراز
  • من بابت این همه نوشته این همه را به تو هدیه می کنم.
    مدیر:
    شما وبلاگ ندارین یا ایمیل؟
    من تو را به کسی هدیه می دهم که از من عاشق تر باشد و از من برای تو مهربان تر.
    من تو را به کسی هدیه می دهم که صدای تو را از دور، در خشم، در مهربانی،
    در دلتنگی، در خستگی، در هزار همهمه ی دنیا، یکه و تنها بشناسد.
    من تو را به کسی هدیه می دهم که راز معصومیت گل مریم و تمام سخاوت های
    عاشقانه این دل معصوم دریایی را بداند؛ و ترنم دلپذیر هر آهنگ، هر نجوای
    کوچک، برایش یک خاطره باشد.
    او باید از نگاه تو تشخیص بدهد که امروز هوای دلت آفتابی است؛ یا آن
    دلی که من برایش می میرم، سرد و بارانی است.
    ای.... ،ای بهانه ی زنده بودنم؛ من تو را به کسی هدیه می دهم که قلبش بعد
    از هزار بار دیدن تو، باز هم به دیوانگی و بی پروایی اولین نگاه من بتپد.
    همان طور عاشق، همان طور مبهوت و مبهم...
    تو را با دنیایی حسرت به او خواهم بخشید؛
    ولی آیا او از من عاشق تر و از من برای تو مهربان تر است؟آیا او بیشتر از
    من برای تو گریسته است؟؟ نه... هرگز...هرگز
    می دانم... من دیر رسیدم...خیلی دیر...خیلی...
    یک بار دیگر بگذار بی ادعا اقرار کنم که هر روز دلم برایت تنگ می شود.
    روزهایی که تو را نمی بینم، به آرزوهای خفته ام می اندیشم، به فاصله بین
    من و تو،...

    توی عزیز من.............................

    باید اعتراف کنم که اینها همه ی حرفهای دل من بودن البته از زبان شما.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی