مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

با همهء وجود و با همهء عشــــــــق ، دوستت دارم

با من چه کردی که این گونه در اضطراب با تــــــو بودن پلک بر هم می زنم ... ؟
یادت هست روزی را که قرار گذاشتیم دچارت نشوم ؟
چه شد نمی دانم  ...
جسارت دستان من بود یا مهربانی دستان تــــــو  ...
نمی دانم ! هر چه هست دوستش دارم  ...
تقصیر من نبود که که قرار را گذاشتم بر « بیقراری  » ...
شاید تقصیر « چشمهای تــــــو » بود که دلم را به لرزه در آورد یا شاید هم تقصیر گونه های مهربانت با همان لبخند همیشگی  !
تقصیر هر کدام باشد محکوم نیستند
فقط و فقط بیشتر دوستشان دارم  !
هیچکس از جنس ما نبود ، اینچنین که هستم  !
نمی گویم صمیمی، نمی گویم پاک ، نمی گویم خوب  ...
ولی به خدا قسم ، قسم به نان و نمک، به چشمهای قشنگِ تو  ...
اندازهء هر چه دل ِ تنهایی ات بخواهد

  • ۸۷/۰۷/۰۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۳۰)

  • مجید خادم
  • سلام دوست خوبم
    ضمن تشکر از پیامهای محبت آمیزت، با پست « تصمیم گیری در مدیریت،هنر در هنر » به روزم ...
    خوشحال میشم اگه به وبلاگم بیای ؛
    به امید دیدار ...
  • مامانی عاشق
  • سلام
    ممنون از تقدیم اون ایکنها

    این مطلب هم واقعا زیبا بود
    سلام...منم هستم زیر سقف این آسمون آبی
    پستات جالبن مرسی که بهم سر زدی
    سلام.وبت خیلی قشنگه .به منم سر بزن خوشحال میشم .
    سلام
    وبلاگ جالبی داری
    موفق باشی
    منم موزیک های جدید رو برا دانلود میزارم
    اپ اخرم البوم جدید فرزاد فرزین هست
    خوشحال میشم به منم سر بزنی
    منتظرتم
    بابای
  • دختر بندر
  • عید فطر؛ یعنى بازگشت‏ به فطرت و سرشت

    بر همه مسلمانان مبارک باد

    پیشاپیش عید سعید فطر را به شمادوست خوبم تبریک می گم .

    با امید به قبولی طاعات و عبادات در درگاه احدیت.

    التماس دعا
    سلام وبلاگه جالب و زیبایی داری !
    راستی چرا نمی خوای چن تا فایله تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی مگه وبلاگه تو از بعضی وبلاگای دیگه چی کم داره از خیلی هاشون خیلی هم بهتره! اگه واقعا دوست داری با راحتترین کار پولدار بشی که صددرصد تضمینیه و من خودم درآمد ماهیانه دارم%! بیا وبلاگه من ،انتهای صفحه یه بنرهستش که نوشته( انتخاب اولین وب مستر ایرانی ) میری تو اون عضو می شی(یعنی تو اون سایت از سمت راست عضویت رو میزنی) بعدش برات چن تا کد تبلیغاتی میدن که باید اونو بزاری تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 60تومان اضافه میشه(اگه تعداد کلیکات صفر باشه بعد از 48ساعت عضویتت غیرفعال میشه پس بهتره خودت همون اولش یه کلیکی بکنی!) و در کل به حسابت واریز میشه (که البته حسابت باید سیبای ملی یا سپهر صادرات باشه) . راستی اگه حساب نداشتی مشکلی نداره فقط هنگام عضویت جای شماره حساب ده تا 1 و سه تا صفر وارد کن تا هر وقت حساب باز کردی از بخش ویرایش حساب ، شماره حسابتو عوض کنی ! "بهتره قبل از عضویت قوانین و راهنمایی های سایت رو بخونی"
    یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!!!
    راستی یه سری به فایلای تبلیغاتی من هم بزن چیزای جالبی داره
    ((در ضمن این سایت کاملا فارسی است))
    با سلام
    از اینکه به بنده لطف داشتید بسیار ممنونم
    هدیه ایست تحفه درویش به همه هم ایلانم شما هم موفق باشید
    شمارو لینک دادم
    موفق وپیروز باشید
    سلام
    زیبا بود.
    خیلی با حالی به من هم سر بزن.
    دیگه برم
    بای
    سلام
    وبلاگ زیبایی دارید
    بهترین آرزووووووووووووو های دنیا رو براتون آرزووووو می کنم
    اگه تونسید به من هم سری بزنید
    سلام عالی بود
    سلام مسافر
    خوبی؟
    راستش از کلمه مسافر خیلی خوشم میاد ولی موضوع وبلاگم مجال همچین کلمه رو از من گرفته ولی اگه مایل باشی می خوام قالب مسافر رو طراحی کنم شاید پسندیدی و ازش استفاده کردی .
    من شما رو لینک می کنم .
    عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
    صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

    من آپ کردم منتظر حضور سبزتون هستم.

    عیدتون مبارک
    __000000___00000
    _0000000000000000
    _00000سلام0000000
    __00000000000000
    ____00000من0000
    _______00000
    _________0 آپم
    ________*__000000___00000
    _______*__0000000000000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    _______*_____00000000000
    ________*_______00000
    _________?________0 نمیخوای ی
    _000000___00000___*
    0000000000000000___*سری بزنی
    0000000000000000____*
    _00000000000000_____*مهربون همیشگی
    ___00000000000_____*
    ______00000_______*
    ________0________*
    ________*__000000___00000
    _______*__0000000000000000
    ______*___0000000000000000
    ______*____00000000000000
    ______*______00000000000
    _______*________00000
    ________*_________0
    _________*________*منتظرتم
    _________*_______*
    __________*______*
    ___________*____*__تو انتظار نزاری منو
    سلام گلـــــــــم...عیدت مبارک
    من آپم
    سلام گلـــــــم...
    درست شد...
  • درآمد - وبمسترها - هر کلیک 600 ریال
  • با سلام
    درآمد از طریق سایت یا وبلاگ خود
    یه پیشنهادی واقعا توپ
    شما میتونید با قرار دادن تبلیغات در سایت خود پول درآورید
    چطوری؟ وقتی کسی روی تبلیغاتی که در سایت
    یا وبلاگ خود قرار داده اید کلیک کند مبلغ 600 ریال به شما پورسانت داده میشود.
    حتما ثبت نام کنید . 100% مطمئن . سایت ایرونی است.
    ثبت نامش هم مجانیه .پس حتما امتحان کنید .
    داخل سایت راهنمایی شده . اگه بازم راهنمایی خواستید این آیدی من : padide_1
    خیلی زیبا بود...
    این وبلاگ شما نیست.....مال خدا هم هست:
    www.mahdiyeh.blogfa.com
    خبر خبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببر
    نی نی گلها بازم اومدن منتظر شمان
    ممنونم.
    بابای
    سلام
    عید فطر مبارک
    شاد و سلامت باشید
    بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است
  • سعید چوبینه
  • سلام دوست
    خوشحال شدم .
    شاد باشی
    سلام وبلاگ خوبتو دیدم
    یه سر هم بما بزنید
    قشنگ ولی این قسمت شو بیشتر دوس دارم
    با من چه کردی که این گونه در اضطراب با تــــــو بودن پلک بر هم می زنم ... ؟
    یادت هست روزی را که قرار گذاشتیم دچارت نشوم ؟
    چه شد نمی دانم ...
    می خواستم ببینم این آقا این طوری روی زمین ولو شده شکست عشقی خوردند ؟
    در صحنه عشق بازی معشوق آن را تنها گذاشته و رفته .

    خدا صبر بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی