مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من می مانم و یاد تو و دلی پر درد.

وقتی شب آرام آرام به خلوت خاموش من پا می گذارد
ومن در ستاره باران خدا ستاره تو راندارم....
لبخند شیرین ترا ندارم....
حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست
وقتی دلتنگ تو ام اما چشمانت نیست تابی قراری مرا در خود گم کند
وقتی ماه رویت در تاریکی این شبها بی فروغ است
وقتی رقص گیسوانت را در سر انگشتانم ندارم
وقتی نوازش دستان مهربان وگرمت را ندارم
وقتی نگاه معصو مانه ات را برای همیشه به خاطره ها سپرده ام
وقتی تنهای تنهایم و یاد تو تنها مهمان شبهای بی صبح من است.....
من میمانم و یاد تو و دلی پر درد
سفره ای از عشق و غزل....
و شمعی که به یاد چشمان روشنت تا صبح می درخشد در خیالم ....
برایت کلبه ای در سبزترین خلوت دنج خدا می سازم ...
و با خواهش نگاهم تو را به این ضیافت عاشقانه می خوانم
به دستان لطیف و کوچکت هزاران بوسه می زنم
نیاز دلم را با ناز نگاهت پیوند می زنم هزاران گلبرک شقایق را نثار لبخند نگاهت می کنم
و با تو تا اوج آبی عشق پرمی کشم
با ز هم هوا پر از شعرو غزل و قاصدک است
تو را می خوانم
غزلهای خاموش دلم را بی دغدغه تا بلندای وجود فریاد می زنم
دوستت دارم...
دوست دارم....
دوستت دارم

  • ۸۷/۰۷/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۶)

دوست داشتن ادعای سختیه نه؟
اگه راحتی اسمتو بگو
من اخر هوش و ذکاوتم
پیش منم بیاید خوشحال می شم
سلام

شعر جالب و قشنگی

از آپتون ممنونم
بیاید حتما
منتظرم
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|...با این بیا مسیرشه ..|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''

رانندشم آشناست

منتظر حضور گرمت هستم
  • مامانی عاشق
  • سلام
    زیبا بود

    نیاز دلم را با ناز نگاهت پیوند می زنم هزاران گلبرک شقایق را نثار لبخند نگاهت می کنم

    باد ماید
    انگار درختی کهنسال می لرزد
    اشک هایش دانه دانه می ریزد
    یکه وتنها
    در گوشه باغ
    نور امیدی در قلب چوبی
    باید کمک کرد تا قلبی تنها
    به قلب های دیگر
    برسد
    با سلام وخسته نباشی .ممنونم از اینکه به وبلاکم سر زدی .امیدوارم که همیشه موفق وپیروز باشی
    یا علی
  • مامان منتظر
  • سلام عزیزم

    کلا یه اتنظار غریبیه باشه من لینک میکنم
    سلام
    حالا نمی گی بهم که آپی...
  • فریبا عباسی
  • Hi.I enjoy your weblog.waite u
    اگه نظرت در مورد مشهور بودنت عوض نشده خبرم کن
    سلام
    یه سرهم به مسافرایی که راه گم کردن بزنین
    به امید دیدار
    زیبا بود
    موفق باشی و سبز
    چرا از مرگ بهراسم

    چرا از مرگ بهراسم وقتی نوازش دستان مهربان و گرمت را ندارم

    چرا از مرگ بهراسم وقتی تنهای تنهایم

    چرا از مرگ بهراسم وقتی حضور آرامت مدت هاست در کنارم نیست

    ببخشید وقتی شعر شما را خواندم به یاد زمان های از دست رفته این جملات در ذهنم نقش بست. البته با استفاده از اشعار زیبای شما
    من آپم بدو بیا.
    سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

    www.glseek.com/box.html

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی