مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من با تو خو گرفتم از خنده ات شکفتم

                                             آسیمه سر رسیدی از غربت بیابان
                                             دل خسته دیدمت از آوار خیس باران

                                          وامانده در تبی گنگ ناگه به من رسیدی
                                         من خود شکسته از خود در فصل نا امیدی

                                          در برکه ی دو چشمت نه گریه و نه خنده
                                          گم کرده راه شب را سرگشته چون پرنده

                                          من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم 
                                          پیدا نمی شدی تو شاید که مرده بودم

                                         من با تو خو گرفتم از خنده ات شکفتم
                                         چشم تو شاعرم بود تا این ترانه گفتم

                                            در خلوت سرایم یک باره پر کشیدی
                                                 آنگاه ای پرنده بار دگر پریدی

 

  • ۸۷/۰۷/۲۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۶۲)

  • زادمهرمهرآفرین(حسن توکلی رودسری )
  • بانام خداوند مهر آفرین...

    به نام نامی مهر ایران بزرگ...

    ای گوهرپارسی تو از خورشیدی.

    ازپشت و نژاد گوهری جاویدی.

    دررشته ی زرچه بی کران می تابی !

    ارزنده ترین دانه مرواریدی.

    ...سروده از:زادمهر( حسن توکلی رودسری )

    دراین پایگاه:
    www.mehrafrin.blogfa.com

    پایگاه دل تپنده ایران بزرگ:
    سلام ممکنه بگین کدوم عکسا نشون نمیده
    سلام
    وبلاگ جالبی دارین وامیدوارم در کارتون موفق باشین
    خوشحال میشم یک سری هم به وبلاگ من بندازین و نظرتون رو بگین
    یا علی
    سلام وبلاگ خوبی دارید امیدوارم موفق باشید ...... خوشحال میشم یه سر هم به من بزنید و نظرتونو در مورد وبلاگ خودم بدونم ....منتظرم
    سلام تبریک میگم وب زیبایی دارییی
    اگه مایل هستید اگه افتخار میدی با هم تبادل لینک کنیم
    سلام
    خوبی؟؟؟؟
    صبح روز یه شنبه خوش می گذره؟؟؟؟
    شعره خیلی زیبا بود
    از عکسه هم ممنون
    دانلو د کردم
    اگه قابل دونستین به سرزمین ابی و صورتی ما سر بزنی و از نظرای خوشگلتون ما رو بی نصیب نزارین خوشحال می شیم
    سلام
    سلام
    عکست خیلی قشنگه راستشو بگو از کجا کش رفتی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    اینو هم بگم شاید در آینده ای نه چندان دور من همین کار شما رو تکرار کنم!!!!!!!!!
    بای
    راستی با کلاس شدی و تحویل نمی گیری و به وب من سر نمزنی قضیه چیه؟!
    وبلاگتون بسیار زیبا و قشنگه موفق باشید
    اگه بعنوان یه رهگذرسربزنی بدنیست.
  • الفاسلیمانی
  • زندگی دفتری از خاطرهاست ... یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ... یک نفر همدم خوشبختی هاست


    با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی
    وب جالبی دارید از خونش لذت بردم امید وارم در نوشتن ادامه این وب موفق باشید
    اگر وقت داشتید به من هم سری بزنید خوشحال میشم
    با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما
    الفا
  • زن بیقرار
  • ممنونم
    سلام دوست عزیز. اون پستمو اون روز ون خیلی دلتنگ همسرم شده بودم گذاشتم.
    ولی بعدش دوباره اومم سر منطقو برش داشتم تا همسرم نبینه تا درسشو بهتر بتونه بخونه ..........
    وبلاگت خیلی قشنگه
    سلام گلم بلاگم اپ شد بخون نظر هم بده دیر نکنیا منتظرم
  • خسروانیان
  • دوست عزیز ممنون از حضور شما به وبلاگ من و نظرات شیوای شما
    با تبادل لینک موافقم من شما را با نام مسافر قریب لینک کردم شما نیز مرا با نام سرزمین مادری (خسروانیان) لینک کنید.
    بخدا غنچه ی شادی بودم

    دست عشق آمد و از شاخم چید

    شعله ی آه شدم صد افسوس

    که لبم باز بر آن لب نرسید

    mer30 ghashang bod
  • دختری از هیچ جا
  • سلام ...
    منتظر بودین ؟؟؟ خب اومدم ... شما هم خوش اومدین ... بازم بیاین خوشحال می شیم ...
    شعره قشنگ بود ...
  • حنظله اکبری نودهی
  • به نام حضرت دوست که هر چه دارم از اوست
    اللهم عجل لولیک الفرج
    ( "مهدی" امید قلب زار شیعیان است )
    ( او خواهد آمد ؛ این حقیقت ؛ بس عیان است )
    -----------------------------------------------------
    سلام و عرض ادب به محضر شریف شما

    -----------------------------------------------------
    چند نکته قابل تأمل :
    زنگ تفریح دنیا ؛ گذرا می باشد . زنگ بعد ؛ حساب داریم !!
    در طوفان حوادث ؛ با خدا بودن کارگشاست نه (ناخدا بودن)
    امروز اولین روز از باقیمانده عمر ماست ...
    "حرف خوب زدن" مهم تر است از ( خوب حرف زدن )
    با هر نفس ؛ یک گام به لحظه مرگ نزدیکتر می شویم !!
    هرگز" امید"را از کسی سلب نکن ؛ شاید این تنها چیزی است که دارد !
    قاضی روز جزا ؛ خود ؛ شاهد اعمال ماست .
    و .......
    بکوشیم همواره فقط در راه ترویج " اندیشه های ناب" گام برداریم .
    -----------------------------------------------------------------------
    به فرهنگسرای مجازی ام بیائید و با نظرات ارزشمندتان راهگشایم باشید .
    http://hanzalehan.blogfa.com/page/modir.aspx
    یاعلی ... و همواره با علی
    بدرود تا درودی دیگر
    --------------------------------------------
    مرسی که همیشه به وب من سر می زنی
    بای
    سلام دوست عزیز خوبی؟؟؟؟

    وبلاگ زیبایی داری با شعرای زیباتر

    موفق باشی

    پیش منم بیا خوشحال میشم
  • مامان مریم
  • سلام
    حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پارمیس و پریا
  • سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری ما تو رو با اسم مسافر لینک کردیم تو هم دوست داشتی ما رو با اسم رویاهای ما لینک کن راستی اپیم بدوبیا
    سلام باز هم سلامی دیگر
    وبلاگتون خیلی قشنگه جا داره یه خسته نباشید جانانه نثارتون کنم اگه وقت کردی یه سر هم به من بزن
    منتظرتم
    درود بر تو دوست عزیز ....

    من یه جورایی دیگه زیادی داره احساس تنهاییم میشه !!!!
    دلم یه لینکدونی شلوغ میخواد یه لینکدونی از اینجا تا اون دور دورا
    با کلی دوست مهربون و با صفا ....

    وبلاگم عددی نیست روش لینک کردنمم یه چیزی تو این مایه هاست ؟؟؟S
    یعنی اوله اسم شما بقیه اش چهارتا علامت سوال !

    اوج شادی رو بهم هدیه میدی اگه منو لینک کنی و خبرم کنی
    تا با کمال میل من هم شما رو لینک قرار بدم ....

    یا حق .
    دورد بر تو و مهربونیت ....

    دوست عزیز ممنونم و سپاسگذار از بابت قبول دعوتم ....

    امید وارم بتونم لایق این بزرگواری شما باشم ...

    شما رو با اسم M???? لیک کردم

    به امید دوباره دیدارهای زیبا ...

    یا حق .
  • خسروانیان
  • سلام
    بسیار عالی
    خدا قوت
    سلام_تاستون دنیااستواراست دلتنکی ها ادامه دارند... دل رادریاکن.خوکرفتن وشکفتن سختی دنیاست
    ازداستانت .....................نفهمیدم.

    دنیاسرای گذراست.
    salam... merc ke be man sar zadi...
    ba tabadole link moafegham
    سلامی به لطافت و تازگی باران
    دوستم. شعر زیبا
    و مخصوصاً عکس زیبایی داری.
    بازم بیا
  • مامانی عاشق



  • سلام
    شعرزیبایی بود
  • الهه جعفری
  • سلام دوست وبم
    شما با افتخار لینک شدید
  • خسروانیان
  • عالی بود به ما هم سر بزن بی معرفت
    salam.. merc az tabadole linket....
    porside boodin ahle kojam.... man ahle tehranam... ama alan 3 sale ke az vatan dooram.... va albate.... baz havaye vatanam arezoost....
    baz be man sar bezan
    merc
  • مامان مریم
  • سلام

    ممنون از لطفت
    سلام وبلاگت رو دیدم خیلی قشنگه می دونستی..!!!!!!!
    حتما می دونستی.......
    عزیزم از وبلاگت خوشم اومد یه سری هم به من بزنی ها........
    اگه وبلاگ ما رو هم قابل دونستی اون وقت من رو با نام ...:::مثل هیچکس:::...لینک کن بعدش بهم خبر بده که دوست داری با چه اسمی لینکت کنم تا من هم اطاعت امر کنم........
    در ضمن یه پیشنهاد توپ برا پول در آوردن از طریق وبلاگ خوبت برات دارم بهم سر بزن می فهمی
    سلام ؟
    خوبی ؟
    وب لاگ زیبایی داری و قشنگ نوشتی

    به وب لاگ منم سر بزن و خاطرات باهالم را توش نوشتم و خیلی دوست دارم بیشتر با شما آشنا بشم و دوست دارم بدونم چندد سالته و بچه کجایی ؟

    اگه لایق دونستی منتظرتم

    از خودت بگو ؟
    تا با هم بیشتر آشنا بشیم

    به امید آشنایی بیشتر با شما

    یا حق

    مهربانی را وقتی دیدم که کودکی خورشید را
    در دفتر نقاشیش سیاه کشید
    تا پدر کارگرش زیر نور آفتاب نسوزد
  • بچه های سه راه
  • سلام و خسته نباشید / وبلاگ زیبایی داری

    آپ قشنگی بود / ما هم آپیم / خوشحال می شیم یه سری هم به ما بزنی

    منتظریم......

    راستی تالار گفتگوی وبلاگ ما راه اندازی شد حتما یه سری بزنید

    این آدرسش :www.3rah.parsboard.com

    موفق باشید
    سلام سلام سلام
    __________#####_____##___آپم___##
    _________#____##_____##________##
    ________#_____##_____##___بدو___##
    ________#_____##_____##________##
    _________#____##_____##___بیا___##
    __________#####______##_______##
    ______________##_______#######__
    ______________##_________####____

    ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردیم *•~-.¸,.-~*...........
    حتما بیاید هااااااااااااااااااااا....
    سلام ...
    بسیار زیبا بود . وبلاگ خوبی دارید . موفق باشید .
    در پناه خدا . یا علی
    سلام مهربون
    خوبم ممنون... چه عجب یادی از ما کردی ...
  • آراس مشرقی
  • همچنین شما دوست گلم.اینم آهنگ محمد اصفهانیه نه؟

    یا علی
    salam aghaye mosafer
    omidvaram khoob bashid
    weblage shomaham zibast
    ba kamale meyl hazer be tabadole link hastam
    feghat begin be che nami bashe
    سلام. وب جالب و خوبی دارید.موفق باشید. اگه قابل دونستید به منم یه سر بزنید. خوشحال میشم.
    bazam salam
    linkidam
    behamoon nami ke goftin
    albate parantez dare
    biyayn bebinin
    doost dashtin weblage mano ham be name bahare man link konid
  • مامان مریم
  • سلام

    خوبین

    نمی دونم چرا وبلاگم این شکلی شده. شما میدونین؟؟؟
  • پارمیس و پریا







  • [قلب


    سلام
    وبلاگت عالیه
  • مامان مریم
  • سلام دوست خوبم

    ممنون از راهنمایی. درست شد

    موفق باشی







    www.baharkojayi.blogfa.com






    من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم
    پیدا نمی شدی تو شاید که مرده بودم
    مرسی که این شعر و نوشتی این بیت و من اون موقع ها برای آقای همسر اس ام اس میکردم .ممنون که به من سرزدی و عکسی که گذاشتی معرکه بود.
  • دکی بارونی
  • سلام
    با تبادل لینک موافقم به شرطی که فقط لینکامون تو وب هم نباشه و هرازگاهی مطالب همدیگه رو بخونیم و نظر بدیم.اکی؟
    سلام مهربونم
    من آپم
  • الهه جعفری
  • اهل گرمسارم ولی در حال حاضر دانشجوی بیرجندم
    salaaaaaaaaaaaam
    man 2bare oomadam
    khoofi
    ?








    www.baharkojayi.blogfa.com















    www.baharkojayi.blogfa.com















    www.baharkojayi.blogfa.com







    shad bashi
    ta bad bye
    ســــــــلام بعد از یه دوره غیبت صغرا دوباره این بلاگ اپ شد
    تشریف بیارید
    منتظر کلیک های گرمتون هستیم
    در حقیقت منتظر راهنمایی های راه گشای شماییم ( یعنی بعد خوندن نظر یادت نره )
    دیر نکنیا منتظرم
    راستی بلاک فوق العاده ایی داری تبریک میگم
    عزیزمی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی