مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

روزگار مرا (مسافر) لحظه های خویش کرده بود

من مسافرم و تو همچنان می مانی

بمان که روزگار سرنوشت ما را اینگونه رقم زده است

از تلخی روزهای گذشته و شیرینی خاطراتش

چیزهای زیادی ذهنم را پر کرده است

از شبهای تاریکش و  از تند بادهای مهیبش

بس خاطراتی تلخ و شیرین دارم

آری من کودکی عصیانگر بودم

روزگار به من آموخت که چه کنم

مهربان و دوست داشتنی اما ...

بودنم را کسی نفهمید و نبودنم را هم کسی ندانست

همیشه برای سفر آماده بودم

 و روزگار مرا (مسافر) لحظه های خویش کرده بود

آموختم آنچه به درد امروز فردایم می خورد

کشیدم همه درد ، دردی که مال فرداهایم بود

خندیدم ...

 اما روزگار تاب دیدن خنده هایم را نداشت

بی امان  دست به کار شد

خشکاند ریشه ی هرچه شادی بود

برید هر چه بهانه برای خندیدن بود

اما گریستم...

چون روزگار بدجوری بهانه گریستن به من داد

سوختم در آتش غمی که روزگار افروخت

اکنون من بهانه ای برای گریستن دارم

 

  • ۸۷/۰۸/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۵۰)

  • حمید اسدپور
  • سلام دوست من خسته نباشی
    وبلاگ خوبی داری و امیدوارم همیشه تو این راه موفق باشی و هر روز بهتر از دیروز باشه واست .
    خوشحال میشم به منم سری بزنی
    منتظرت هستم
    یا حق
    سلام مسافر عزیز
    زیبا بود
    موفق باشی عزیز
    اگه شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید از طریق سایت یا وبلاگ خود درآمد داشته باشید
    باید بگم من یک روش را برای شما معرفی میکنم که کارش خیلی درسته. حتما امتحان کنید .
    این سایتی که من معرفی میکنم وقتی شما در آن عضو شوید به شما تعدادی کد تبلیغات میدهد که
    شما با گذاشتن تبلیغات در سایت یا وبلاگ خود میتوانید درآمد داشته باشید. یعنی
    وقتی کسی از بازدیدکنندگان روی تبلیغاتی که شما در سایت خود قرار داده اید
    کلیک کند مبلغ 700 ریال به شما پورسانت داده می شود. یعنی با هر
    کلیک بازدیدکننتده روی تبلیغات 700 ریال به حساب شما افزوده میشود.
    اگه دوست داشتی بیشتر راجع به این سایت و فعالیتش بدونیدیه سر بهم بزنید.
    مطمئن باشید امتحان کردنش ضرر نداره
  • دکی بارونی
  • سلام
    می خوام پیشنهاد بدم شاعر شعرایی رو که می نویسی پایینش بنویسی.
    قشنگ بود.



    مدیر وبلاگ:
    من معمولا شعرهای خودم توی وبلاگم می نویسم .
    این شعر هم از شعر های خودم بود .
    سلام.لینکتون کردم.منتظر شعرهای قشنگ و جدیدتون هستم.
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    7 sob up kardi
    che sahar khiz
    ey val






    www.baharkojayi.blogfa.com











    www.baharkojayi.blogfa.com





    ghamgin vali kheyli ziba va pormohteva bood
    estefade kardam
    mer30 ke khabar dadi






    www.baharkojayi.blogfa.com











    www.baharkojayi.blogfa.com






    ta bad bye
    سلام وبلاگتون جالبه خوشحال میشم بهم سربزنین ممنون
    سلام مسافر
    با تو می مانم
    بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم
    زیرا می دانم فردا بیش از امروز
    دوستت خواهم داشت

    برات بهترین ها رو ارزو دارم.
    بالا بردن بازدید کننده وبلاگ و سایت
    همانطور که مستحضرید برای افزایش بیننده سایت ، موتورهای جستجو از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. و یکی از روشهای بسیار مهم و از همه جالبتر رایگان، برای افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
    سایت محور با PageRank سه مشتاق تبادل لینک با شماست.
    به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
    را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
    سایت نیازمندیها
    نیازمندیها
    آگهی رایگان
    فروشگاه اینترنتی
    حراجی اینترنتی
    لینکستان
    قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

    نکته ضروری
    با توجه به اینکه بعضی از دوستان هنگام تکمیل فرم ثبت لینک به قسمت کلمات کلیدی توجه خاصی ندارند و یا نام خود و یا کلماتی غیر مرتبط با سایتشان را قرار می دهند، حال آنکه این قسمت، چون توسط موتورهای جستجو ایندکس می شود از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار هست. خواهشمندیم برای دریافت نتیجه مطلوبتر از ثبت لینکتان در سایت محور کلمات کلیدی سایتتان را که می خواهید افراد با جستجوی انها به سایت شما هدایت شوند حتما در این قسمت درج نمایید.
    شما دوست عزیز میتوانید تبلیغات متنی خود را در قسمت نیازمندیهای سایت محور به صورت رایگان و مدت دلخواه ثبت نمایید.
    ارادتمند یوسف نیا
    با سلام خدمت دوست عزیز.
    دوست عزیز اگر میخواهید وبلاگ شما هر روز به روز گردد و در موتورهای جستجو رتبه بهتری کسب کنید، پیشنهاد میکنیم از لینکس باکس سایت تخصصی دانلود در وبلاگ خود استفاده نمایید.
    این لینک باکس حاوی جدیدترین اخبار دنیای وب می باشد و هرگز در آن لینکهای تبلیغاتی و غیراخلاقی قرار نمیگیرد.
    شما می توانید جهت مشاهده لینک باکس و دریافت کد ویژه آن به آدرس :
    www.p30site.com/links/p30links.php
    مراجعه فرمایید.
    موفق باشید.
  • خسروانیان
  • عالی بود درود بر شما
    عضویت در بزرگترین سایت کسب درآمد ایرانی.از دیروز تا حالا.
    این سایت به اندازه ای بزرگه که همه سایتهای تبلیغاتی کوچیک برای این سایت تبلیغ می کنن!
    دیگه لازم نیست پورسانت این سایتهای کوچک تبلیغات رو بدی بلکه سود خالص و زیاد دریافت کنید.
    می تونی قیمتها رو ببینی و ببینی که چقدر قیمتها فرق می کنه!
    برای مثال با گذاشتن تبلیغ "طراحی وب سایت" در سایت خود و جذب بازدید کننده برای این سایت، در صورتی که بازدید کننده شما به ان سفارش دهد. شما نیز 10درصد پورسانت خواهید گرفت. در سایت نوشته تا حداکثر 1,000,000 ریال.
    می تونی قیمت های محصولات دیگر رو هم در سایت ببینی!
    من و تو مسافریم مثل خورشید تو نگاه پنجره


    با تو هستم ای مسافر

    ای به جاده تن سپرده

    ای که دل تنگی غربت

    منو از یاد تو برده

    هنوزم هوای خونه

    عطر دیدار تو داره

    گل به گل. گوشه به گوشه

    تو رو یاد من میاره

    با تو من . چه کرده بودم

    که چنین مرا شکستی

    بی وداع و بی تفاوت

    سرد و بی صدا شکستی

    به گذشته بر میگردم

    به سراغ خاطراتم

    تازه میشود دوباره

    از تو داغ خاطراتم

    به تو می رسم همیشه

    در نهایت رسیدن

    هر کجا باشی و باشم

    به تو بر میگردم حتما

    این تویی همیشه من

    توی ایینه تدبیر

    با همه شکستم از تو

    نیستم از دست تو دلگیر

    با تو من چه کرده بو دم

    که چنین مرا شکستی

    بی وداع و بی تفاوت

    سرد و بی صدا شکستی


    با آرزوی بهترینها برای تو دوست عزیزم

    یا علی
    سلام عزیز
    زیبا بود و دلنشین
    من مسافرم و تو همچنان می مانی

    بمان که روزگار سرنوشت ما را اینگونه رقم زده است vayyyy kheili ghashang bood...
    kheiliiiii ziyaad
  • فرزانه مامان هستی
  • سلام وبلاگ جالبی دارین
    موفق باشین
    متن خیلی قشنگی بود.
    سلام !
    ممنون از حضورت !
    وبلاگ ِ قشنگــــــــــــ ی داری !
    :)
    بازم بیا !
    SeeYOu
    bYE
  • مامان مریم
  • سلام
    بسیار جذاب و زیبا
    راستی این وبلاگ جدید منه
    blogfars
    که بیای اسمش اینه

    بازدید جهت عموم آزاد است
    جالبه بیا ببین
  • مامانی عاشق


  • سلام واقعا زیبا بود

    شعرات خیلی قشنگه
    سلام مسافر
    خوبین؟خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم.امیدوارم موفق باشی.در ضمن شعرتونم مثل همیشه حرف نداره.
    من مسافرم و تو همچنان می مانی

    بمان که روزگار سرنوشت ما را اینگونه رقم زده است
    سلام .
    قابل تحسین بود .
    موفق باشید
    سلام دوست خوبم .
    خسته نباشی
    .
    .
    .
    خیلی خوب بود
    salaaaaaaaaaaaaaaaaaam
    ~~~~~~~~beroozam~~~~~~~~
    ~~~~~~~~beroozam~~~~~~~~
    ~~~~~~~~beroozam~~~~~~~~
    ~~~~~~~~beroozam~~~~~~~~

    ________________b0d0 biya___________________
    mo0ntazerama
    لام بلاگم به روز شد منتظرتون هستیم
  • خواهران دو قلو
  • سلام سلام
    شعرایی که نوشتین خیلی قشنگه تبریک میگم
    راستی ممنون که به ما سرزدین
    خوشحال میشیم بازم پیشمون بیاین
    موفق باشید
  • دکی بارونی
  • سلام
    شعر خیلی قشنگی بود
    ببخشید اگه دیر شد
    منم شمارو لینکوندم
  • مجله اینترنتی دینو
  • سلام
    وبلاگ خوبی داری ادامه بده

    اگه ممکنه یه سری به ما هم بزن خوش حالم می کنی.
    درضمن اگه دوست داشتی مارو با عنوان : مجله اینترنتی دینو لینک کن
    خوشحال میشیم خودتم عضوشی
    ممنون
  • سیستم کلیکی وارشال
  • مژده مژده... از وارشال به طور تصاعدی پول در آورید ... مژده مژده

    در این سایت ایرانی و با زبان فارسی به تمامی دغدغه های شما عزیزان پاسخ داده شده است:

    1) چگونه به وارشال اعتماد کنیم؟ به جهت جلب اعتماد شما عزیزان، برای اولین بار در ایران از سیستم پیشرفتهء انجمن های مدرن، با مدیریت مدیران مجرب استفاده کردیم تا به طور دقیق از تمامی جزئیات سیستم کسب در آمد وارشال آگاه شوید، به همین خاطر لیست تمامی پرداختی های سایت را در انجمن قرار می دهیم تا شما با مشاهدهء این مدارک از نزدیک به وارشال ایمان بیاورید.

    2) عضویت در وارشال چه سودی دارد؟ با عضویت در سایت وارشال و فقط برای ثبت نام در این سایت معتبر، تا سقف 700000 هفتصد هزار ریال به شما جایزهء عضویت داده می شود!

    3)معرفی وارشال به دیگران چه سودی دارد؟ با معرفی کردن سایت وارشال به دیگران، می توان تا سقف 90000 نود هزار ریال در آمد کسب کرد. تنها در نظر بگیرید که سایت را روزانه به طور میانگین به 20 نفر معرفی نمائید... روزی 18000000 یک میلیون و هشتصد هزار ریال از این قسمت در آمد دارید.

    4)چگونه وارشال تا این اندازه پول می دهد؟ دوست عزیز، اینها تنها بخش اندکی از جوایز بی نظیر وارشال بودند و شما با فعالیت در سایت کلیکی وارشال می توانید به ازای کلیک بر روی تبلیغات خود، مبالغ هنگفت بسیاری نیز کسب نمائید.

    موارد بالا تنها قسمت اندکی از سرمایهء هنگفت قابل کسب در وارشال بوده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر و شروع فعالیت خود به آدرس ذیل رجوع فرمائید:

    http://www.varshal.ir/publisher.php

    با تشکر مدیریت سیستم تبلیغاتی وارشال
  • رزیتا خوشگله
  • سلام عزیزم وبلاگت خیلی نازه مرسی من که لذت بردم اگه دوست داری پیش منم بیا. آخه تو وبلاگم یه عالمه اس ام اس جدید دارم . ارسال اس ام اس هم روزی 3تا مجانی میتونب به موبایل بفرستی
    شعر قشنگی بود.این روزا روزگار به خیلیا بهانه ی گریه کردن داده.
  • غمگین ترین دختر دنیا
  • ´´´´´´´´´ ´´´¶
    ´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
    ´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
    ´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
    ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
    ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶
    ´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶
    ´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶¶¶
    ´´¶¶¶¶¶´´´´´´``´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶¶¶
    ´´¶¶¶¶¶´´´````´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´ ´ ´´´´´¶¶¶¶
    ´´´¶¶¶¶´´´´´``´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
    ´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´SALAM´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
    ´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´EYDET MOBARAK´´´´¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´´´´´*¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶*
    ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶¶
    ´´´´´´¶´´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶
    ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
    ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
    ´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
    ´´´´¶¶¶´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    salaaaaaaaaaaaam
    kho0biiiiiiiiiii
    o0madam begam upidam
    montazeret hastam
    zo0d biya

    سلام خیلی ممنون.بازم قول می دم که شاگرد خوبی باشم آقا معلم.
    سلام.من اهل تهرانم یعنی اهل پایتخت هستم.
    همین جوری.
    فکر کردم آقا هستین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یعنی آقا نیستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با سلام
    شما می توانید با دریافت نمایندگی از ما اقدام به فروش vpn کنید.
    و در وبلاگ یا سایت خودتون کسب درآمد کنید.
    قیمت های بسیار بسیار ارزان ما شما رو به سود سرشار خواهد رساند.
    اکانت ها را از ما خریده و به هر قیمتی که خواستید بفروشید.
    قیمت های ساعتی : هر ساعت فقط و فقط 100 تومان با خرید بالای 100 ساعت هر ساعت 90 تومان محاسبه می شود.


    قیمت های ماهانه(بدون هیچ محدودیتی) : قیمت یک ماهه 2500 تومان با خرید 10 اکانت یک ماهه برای هر اکانت فقط 1500 تومان بپردازید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر با آی دی زیر تماس بگیرید:

    Mohammad_assistant_computer









    سیمبولای دوس جون جون جون جووووووووووووونمممممم . . .
    بلاگت خیلی جیگمل نانازیه به جوووووووون وروجکی جون . . .
    دیدی من اومدم بلاگت ؟
    حالا تو هم بیا . . .
    باااااااااااااش ؟؟؟؟؟؟؟
    قوووووول ؟؟؟؟؟؟
    میسی دوس جووووووووووون . . .
    اگه با تبادل لینک هم موافق بودی حتما بگیااااااا . . .
    دوستت دارم یه دنیا . . .
    منتظرتماااااااااااااااا . . .
    بابااااااااااااااااااااااای








    salam
    man upam
    mamnoon misham sar bezani
    سلام اپ شد بلاگم اگه دوس داشتی یه سر بزن خوشحال میشم
    سلام اتفافا تهرانی ام بدجور.
    واسه چی گفتی تهرانی نیستم.
    راستی آقا معلم از راهنمایت خیلی ممنونم.شما هم اسم برادر منین که متاسفانه وقتی یه روزش بود به خاطر ناراحتی قلبی فوت کرد.
    شما زنده باشین.آقا معلم.(ببینم می تونی جای خالی برادر رو برام بگیری.)

    ببخشید امروز اصلا حالم خوب نیست.
    راستی جند سالته آقا معلم.
    آقا معلم اینقدر دلم گرفته که دوست دارم گریه کنم.
    سلام.

    خوبی؟
    اگه شعر خودت بود جای کار داری وگرنه اسم نویسنده رو بنویس.به من هم سر بزن . خوشحال می شم.



    مدیروبلاگ
    مهم نیست کار داره یا نه مهم اینه که من حرف دلمو می زنم
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم واقعا" خسته نباشی خیلی قشنگهدوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی