مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مسافر خسته من یه عمره که مسافره...

مسافر خسته من بار سفر رو بسته بود

تو خلوت آیینه ها به انتظار نشسته بود


می خواست که از اینجا بره اما نمی دونست کجا


دلش پر از گلایه یود ولی نمی دونست چرا


دفتر خاطراتشو رو طاقچه جا گذاشت و رفت


عکس های یادگاریشو برای ما گذاشت ورفت


دل که به جاده می سپرد کسی اونو صدا نکرد


نگاه عاشقونه ای برای اون دعا نکرد


حالا دیگه تو غربتش ستاره سر نمی زنه


تو لحظه های بی کسیش پرنده پر نمی زنه


باکوله بارخستگی تو جاده های خاطره


مسافر خسته من یه عمره که مسافره...

  • ۸۷/۰۸/۲۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۷)

سلام ... شعر بسیار زیبا انتخاب کردی ... پیش من هم بیا ... بای
سلام .. من با تبادل لینک موافقم ... با شمع وجود ورا لینک کنید .. بای
دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری وبلاگ من هم آپ شد یه نگاه بندازی ضرری نداره

موفق باشی
سلام
مثل همیشه شعرت قشنگ بود.
خسته نباشی
بای
سلام.
گوشی رایگان ( باور کنید ، امتحانش رایگانه )


عضو شوید ، n95 و ... رایگان هدیه بگیرید.
گوشی همراه مجانی ؟!
هر کسی که گوشی مجانی می خواد زود دست به کار شه !
هر کسی که بدنبال گوشی مدل بالا و عالی مثل ( nokia n95) –( w950 ) و یا ( iphone ) میگرده میتونه با کمی حوصله یکی از این گوشیها یا مدلهای دیگرش رو برای خودش انتخاب کنه

برای اطلاعات ثبت نام به وبلاگ زیبای خفته بیایید

  • غمگین ترین دختر دنیا
  • __________#####______##_______##
    _________#____##_____##________##
    _________#____##_____##________##
    __________#___##_____##________##
    ____________#_##_____##________##
    ______________##______.##______##
    ______________##_______.#######
    ______________##
    سلام
    من می خواستم با شما تبادل لینک کنم من شما رو لینک کردم شما هم با نام " دانلود بهترین کلیپ های موبایل فیلم عکس برنامه آهنگ و اخبار ایران و جهان"
    باتشکر
    www.jencity.com
    درود
    درود
    درود درود درو د درووووووووووووووووود
    ددر درود ! ( با ریتم پلنگ صورتی خوانده شود بی زحمتی )

    از اینکه نبودم شرمنده ! ( البته اگه براتون مهم باشه )
    از بابت حضورتون ممنونم ! ( البته اگه سر زده باشید )

    خوشحال میشم بیاین پیشم ...
    به مطالب وبلاگم یه موضوع جدید اضافه شده ( یه نی نی مطلب که به احتمال
    99 درصد باعث خواهد شد از جمع 4 تا دوستم 5 تاشون قیدمو بزنن ! )

    10 کیلو منتظرتم !

    یاحق ...
  • مامان مریم
  • سلام

    مثل همیشه شعری قشنگ و با مفهوم

    ممنون
    سلام

    نمیدونم من رو یادت هست یا نه ولی ممنون از خبرت موفق باشی
    یا حق
    سلام
    مرسی که سر زدی
    شهر جالبی رو انتخاب کردی
    لینک شدی
    سلام شعر قشنگی بود خوشحال می شم پیش منم بیاییاحق
    سلام نانسی اهوازی به روز شد اگه دوس داری یه سری بزن
    ضرر نمیکنی
    سلام دوستان جوان خوش مرام!

    وبلاگ رو به روز نکردم فقط به خاطر انتظاری که میکشیدم. سه شنبه ی همین هفته در ساعت ۹ جلسه ای با معاون محترم صدا تشکیل میدیم و راجع به برنامه (طرح جدید) صحبت میکنیم. برای همین میخواستم برای اعلام نتیجه وب رو به روز کنم. اما از محبت زیاد شما شرمنده شدم... شما هم اگه چیزی به ذهنتون می رسه حتما بگین تا اعلام کنیم.

    سایه تون مستدام
    در یکی از روستـاهای ایتالیـا، پسر بچه شـروری بود که دیگران را با سخنـان زشتش خیلی ناراحت می کرد.

    روزی پدرش جعبه ای پر از میخ به پسر داد و به او گفت: هر بار که کسی را با حرفهایت ناراحت کردی، یکی از این میخها را به دیوار انبار بکوب.

    روز اول، پسرک بیست میخ به دیوار کوبید. پدر از او خواست تا سعی کند تعداد دفعاتی که دیگران را می آزارد ، کم کند. پسرک تلاشش را کرد و تعداد میخهای کوبیده شده به دیوار کمتر و کمتر شد.

    یک روز پدرش به او پیشنهاد کرد تا هر بار که توانست از کسی بابت حرفهایش معذرت خواهی کند، یکی از میخها را از دیوار بیرون بیاورد.

    روزها گذشت تا اینکه یک روز پسرک پیش پدرش آمد و با شادی گفت: بابا، امروز تمام میخها را از دیوار بیرون آوردم!

    پدر دست پسرش را گرفت و با هم به انبار رفتند، پدر نگاهی به دیوار انداخت و گفت: آفرین پسرم! کار خوبی انجام دادی. اما به سوراخهای دیوار نگاه کن. دیوار دیگر مثل گذشته صاف و تمیز نیست. وقتی تو عصبانی می شوی و با حرفهایت دیگران را می رنجانی، آن حرفها هم چنین آثاری بر انسانها می گذارند. تو می توانی چاقویی در دل انسانی فرو کنی و آن را بیرون آوری، اما هـزاران بـار عذرخواهـی هم نمی تواند زخم ایجاد شده را خوب کند
    OVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVE
    OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO
    OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY
    YOUIL *************** *************** YOUIL
    UILO *********************************** VE
    EI ************************************* IL
    V *************************************** O
    O *************************************** L
    E *************************************** U
    YO ************************************* IL
    YOUI *********************************** EY
    OVEYO ******************************* LOVEY
    OVEYOUIL *************************** ILOVEY
    UILOVEYOU *********************** UILOVEYOU
    VEYOUILOVEYOU ***************** YOUILOVEYOU
    YOUILOVEYOUILOV ************* LOVEYOUILOVEY
    UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU
    LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI
    EYOUILOVEYOUILOVEYOU *** YOULOVEYOUILOVEYOU
    VEYOUILOVEYOUILOVEYOU * VEYOUILOVEYOUI


    upidaaaaaaaaam

    montazeram
    OVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVE
    OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO
    OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY
    YOUIL *************** *************** YOUIL
    UILO *********************************** VE
    EI ************************************* IL
    V *************************************** O
    O *************************************** L
    E *************************************** U
    YO ************************************* IL
    YOUI *********************************** EY
    OVEYO ******************************* LOVEY
    OVEYOUIL *************************** ILOVEY
    UILOVEYOU *********************** UILOVEYOU
    VEYOUILOVEYOU ***************** YOUILOVEYOU
    YOUILOVEYOUILOV ************* LOVEYOUILOVEY
    UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU
    LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI
    EYOUILOVEYOUILOVEYOU *** YOULOVEYOUILOVEYOU
    VEYOUILOVEYOUILOVEYOU * VEYOUILOVEYOUI


    upidaaaaaaaaam

    montazeram
    و من برای 100 امین بار سر زدم اما دریغ از یه سر زدن شما
    یادت باشهههههههههههههههههه
    سلام.
    شروع کردیم .
    یک شروع دوباره برای با هم بودن و تبادل افکار و نظرها.
    یا علی رو بگو و بیا.
    مثل همیشه سبز باش و جوان.
    منتظر کامنتت هستم.
    یا حق
    -----------
    اختصاصی:نمیای؟
  • غمگین ترین دختر دنیا
  • __________#####______##_______##
    _________#____##_____##________##
    _________#____##_____##________##
    __________#___##_____##________##
    ____________#_##_____##________##
    ______________##______.##______##
    ______________##_______.#######
    ______________##
    قشنکه
    لینک شدی
    سلام
    من
    .
    .
    .
    من آپم خوشحال می شم به من سری بزنید
    بای
    فاصله‌ی میان من و خودم، شعاع دایره‌ای است به طول تنهایی. من در محیط دایره ایستاده‌ام و خودم، نقطه‌ای در مرکز دایره. برای به خود رسیدن، گذر باید کرد از شعاع تنهایی.به سکوت پناه می‌برم و به قلم تکیه می‌دهم.
  • لیلی_مجنون
  • شبی در محفلی ذکر علی بود
    شنیدم عارفی فرزانه فرمود
    اگر آتش به زیر پوست داری
    نسوزی گر علی را دوست داری
    خورشید شکفته در غدیر است علی
    باران بهار در کویر است علی
    بر مسند عاشقی شهی بی همتاست
    بر ملک محمدی امیر است علی
    سلام
    خوب بود منم مسافرم اونم مسافر توراه
    ممنون که سر زدی
    اره اخه هنوز تازه درس کردم
    اگه دوس داشتی تبادل لینک میکنیم








    خداحافظ مسافر....
    khodahafezmosafer.blogfa.com
    غصه نخور مسافر اینجا ما هم غریبیم

    از دیدن نور ماه یه عمره بی نصیبیم

    ***

    فرقی نداره بی تو بهارمون باپاییز

    نمی بینی که شعرام همه شدن غم انگیز

    ***

    غصه نخور مسافر اونجا هوا که بدنیست

    اینجا ولی آسمون باریدن هم بلد نیست

    ***

    غصه نخور مسافر فدای قلب تنگت

    فدای برق ناز اون چشمای قشنگت

    ***

    غصه نخور مسافر تلخه هوای دوری

    من که خودم می دونم که تو چقدر صبوری

    ***

    غصه نخور مسافر بازم میآی بزودی

    مارو بگو چه کردیم از وقتی تونبودی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی