مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست،

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست، به من نگو که چگونه بی تو
      زیستن را تمرین کنم، مگر ماهی بیرون از آب میتواند نفس بکشد، مگر میشود هوا
      را از زندگیم برداری و من زنده بمانم،بگو معنی تمرین چیست، بریدن از چه چیزی
      را تمرین کنم، بریدن از خودم را، مگر همیشه نگفتم که توهم پاره ای از منی، از
      من نپرس که برای چه اشک هایم به پروانه ها هدیه می دهم، همه میدانند که دوری
      تو روحم را می آزارد، تو خود پروانه ها را به من سپردی که میهمان لحظه های بی
      کسیم باشند، نگاهت را از چشمم بر ندار، مرا از من نگیر، هوای سرد اینجارا
      دوست ندارم، مرا عاشقانه در آغوش بگیر که سخت تنهایم....

  • ۸۷/۱۰/۱۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۵۳)

  • مامانی عاشق
  • سلام
    خیلی زیبا نوشتید
  • صدای سکوت
  • سلام خیلی زیبا بود



    خسته نباشی

    ممنون میشم به ما هم سری بزنی
    خوش به حال تو
    خوش به حال قلبت
    خوش به حال کسی که در قلب توست...
    سلام
    دلنوشته های فوق العاده ای بودن، تبریک میگم به کسی که تونسته این چنین دل تورو مل خودش بکنه.
    سلام وسلامتی به شما

    قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد
    مطالب وب شما را خواندم،پست نوشته های خوب وقشنگی دارید ازشما دعوت می کنم تا از وبلاگ من دیدن کنید وبا عضویت در خبر نامه از مزایای بسیاری برخوردار شوید.
    سلام،
    زیبا بود
    مرا عاشقانه در آغوش بگیر که سخت تنهایم
    زیباترین جمله ای بود که نظرم رو به خودش جلب کرد
    سلام
    مطلبی خیلی زیبایی نوشتین خوشحال شدم خبرم کردید و بیشتر هم خوحال می شم اگه به من هم سری بزنید. موفق باشید بای
    انتظار!؟!؟!؟!
    تا به کی!؟ آن هم برای نسیم!
    منتظر طوفان باش، که اگه باخود نبردت، لااقل ویرانت کند.
    مسافر باش و منتظر ....
    روزی نو
    آغازی نو
    جغرافیای بوسه من کجایی؟؟؟
    موفق باشید.
    گمان کرد که در سینۀ ما جا تنگ است
    / رفت وبرگشت سراسیمه که دنیا تنگ است
    محرم امد دعایم کن
    سلام وبلاگت واقعا عالیه به منم سربزن
    بهترین کیلاگر دنیا با قابلیت اتصال به سیستم قربانی
    بهترین سی دی هک در ایران
    کلاسهای فوق العاده ویژوال بیسیک از مبتدی تا حرفه ای
    برنامه تبلیغ در بلاگفا
    و 100 ها برنامه تووووپ دیگر همگی در
    www.m0rtalKombat.com
    www.MortalKombat.ir
    با قراردادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و سپس ثبت لینک خود آمار وبلاگ خودتون رو 10 برابر کنید
    www.Padash.Mihanblog.com

    بهترین برنامه ها و آموزشها در
    www.m0rtalkombat.com
    www.MortalKombat.ir

    بهترین لینک باکس
    www.Padash.Mihanblog.co
    m
  • مریم ادیب (من مشاورم)
  • سلام دوست عزیزم ممنون که به ماسرزدی .بازم تشریف بیار .
  • مریم ادیب (من مشاورم)
  • با تبادل لینک موافقم منو با نام مشاور جوان و خانواده لینک کنید /ممنون.
    سلاااااااااااااام












    به روزم









    منتظرم
    سلام اره میدونم وبم یه خرده کم داره خودم که خیلی کم دارم

    مرسی که سر زدی
    فعلا
    سلام
    همربون
    یادت
    باشه که دیدنمون
    نیومدی
    دلمون
    یه
    ذره شده
    منتظریم.
    پس
    با بای.
    سلام من آپم بدو بیا.
    سلام
    من اپم خوشحال می شم با حضورت شمع وجودم رو روشن کنی.
    موفق باشید
    سلام
    عالی بود
    سلام ، کی تو دل تو اینجوری جا خوش کرده ؟ هان
    خوش باشی برادر
    وبلاگ زیبایی دارید .
  • سید محمد حسینی
  • با سلام
    با هم بودن مان همیشه بامزه است
    عزیز هر که هستی باش
    اما دوستم داشته باش
    گفتنی ها کم نیست
    من و تو کم گفتیم
    من از شهر سرخی تشباد ،
    خارک و نخل های سر به آسمان کشیده
    تو در کدامین پیاله آب می نوشی
    من عاشق
    و تو بحق مرا متولد می کنی
    که زنده باشم و زندگی کنم
    اگر مرا به خود سنجاق کنی
    مرا به تحسین خود می بخشی
    مرا به خود پیوند بزن
    اگر خوب بود لینک وبلاگ
    من را در وبلاگ خودتان قرار دهید
    و عنوان لینک وبلاگ من این است
    زیباترین سخن از کیست؟
    دوستدار شما سید محمد حسینی از جنوب
    اشک بهترین پدیده ی دنیاست ولی تا زیبا ترین چیز ها رو از انسان نگیره خودشو تقدیم نمیکنه...
    وبت قشنگ بود..
    بازم سلام
    ممنون که خیلی سریع اومدی!!
    میتونی منو با اسم کاش باد آرزوها را نمی برد..
    لینک کنی..
    من تو رو با چه اسمی لینک کنم؟
  • درد و رنج
  • درود سپاس آن پارسا را که گیتی آفرید و مارا

    زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
  • مامان سارا
  • مرسی عزیزم
    نظر لطفت
    وبلاگ خیلی قشنگی داری
    من آپم بدو بیا.
    خوب بود ادامه بده ممنون میشم منو لینک کنی یه سری هم به من بزن
  • من زن ایرانی ام
  • سلام بسیار زیبا مینویسد حض کردم
    سلام
    صبح بخیر
    وبلاگ خوبی داری...
    موفق باشی
    موفق باشی
    سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم به منم سر بزنییییییییییییییییییییی111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
    سلام مطالب وبتو خوندم فراتر از عالی بود منتظرم پیش ما هم بیای
    سلامممممممم دوست عزیز
    ممنونم از حضورت
    وب زیبایی داری موفق باشی


    فهلا
    سلام
    یه آپ خفن من منتظرم بدو تا تموم نشده......................
    آن شب
    آنشب هم مثل امشب از سر صبح باران سر باریدن گرفته بود با این تفاوت که تنها نبودم و در کنار همین پنجره خیس دختری پا به پای من پیک های داغ مشروب را به سلامتی هر آنچه که بود و نبود سر میکشید.گرچه از روز اول که در خیابان این دانشجوی پزشکی بیست و هشت ساله چشم و ابرو مشکی و گندم گون را دیدم می دانستم آنچه که اورا کنار من قرار داده جز شهوت متورم شده بزیر مانتوی تنگ خاکستری اش چیزی نخواهد بود اما هیچ وقت فکر نمی کردم که اوهم پابه پای من به دنبال حس پنهان جنون و روابط غیر منتظره در سکس هست.این اتفاق رو از وقتی فهمیدم که برای بار دوم رابطمون به جای نازو نوازش ازم خواست که مث سگ کتکش بزنم و بعد با ناله های هیستریکی ارضا شد.داشتم میگفتم که آن روز هم باران بی وقفه می بارید.شمارش استکان ها از دستمان خارج شده بود و او برهنه در آغوش من با هیجان کودکی دبستانی به رقص قطره های آب بروی شیشه خیس پنجره نگاه میکرد.دستانم را بروی
    ++++++++++++++++
    ××××××××××××××××
    ××××××××××××××××××
    ××××××××××××××××
    ××××××××××××××
    سلام
    وبلاگ بسیار زیبایی دارین و مطالبتون خیلی زیباست .
    امیدوارم که همواره موفق باشین .
    مخصوصا مطلب آخرتون خیلی خیلی زیبا بود .
    سلام
  • جاده خاکی
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگ جالب داری
    اگه دوست داشتی یه سری هم به من بزن و من و لینک کن
    با تشکر
    خیلی قشنگگگگگگگگگگ بود چه با احساسی خوش به حال کسی که توقلبته............
    من آپ کردم خوشحال میشم بهم سر بزنید.

    و همچنان دستهایم را رو به آسمان بلند میکنم و برای باریدن لطفت دعا میکنم
    سلام
    وبلاگ قشنگی داری شعر کودکی ها حرف نداره ...
    بازم بهم سر بزن خوشحال می شم
    من لینکتون می کنم شما اگه خواستین لینک کنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی