مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

به اندازه تمام انتظارها بی قرارت هستم .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن،وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو! کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن، کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام، در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است، پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام.......... به اندازه تمام انتظارها بی ‌قرارت هستم

  • ۸۷/۱۰/۲۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۷۶)

سلام دوست عزیز
"زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه برای حفظ تعادلت باید همیشه در حرکت باشی"
وبلاگ خوب وجالبی داری
به من هم سر بزن خوشحال می شم
موفق باشید
یا حق
آرام بخواب مسافر غریبم

ارامتر

ارام

که در آرامش خواب توست

تعبیر هزاران هزار رویای رنگی نور
سلام وبلاگ زیبایی دارین لذت بردم . بازم بهتون سر میزنم .
راستی تا یادم نرفته به سایت هواداران محسن چاووشی هم یه سری بزنین منتظرتون هستیم .
سلام
زندگی به جز زیبایی نیست.
بد نیست یادی هم از محل زندگیت بکنی.
  • دخترتنها
  • سلام
    خوبی
    خوب مینویسی خیلی خوب
    به من هم سر بزن خوشحال میشم
    چشم من چشمه ی زاینده ی اشک

    گونه ام بستر رود

    کاشکی همچو حبابی بر آب

    در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود !


    از : حمید مصدق
    سلام
    خسته نباشید
    اندازه ی دل یه مورچه شده دل تنگم
    پیشم بیا مهربونم
    سلام بد نبود
    سلام.شاد و پاینده باشید.
  • مینو بدیعی - نویسنده بهار
  • سلام دوست عزیز مسافر
    همه ما مسافر هستیم . مسافران صحنه زندگی .عشق تنها امید ما برای این سفر کوتاه است اما بسیاری ازما نمی دانیم که سفر چیست ؟ وعشق کدامست ؟ ژان پل سارتر می گوید در سفرزندگی باید امیدوارم باشیم با مفهوم شادی وامید. اوکه فیلسوف بزرگی بود عشق بزرگ زندگیش سیمون دوبوار را یافت و هردو تا پایان عمر به هم به شدت وفادار بودند بدون اینکه حتی بین انها سند قانونی ازدواج به سبک بورژوازی ! ردو بدل شود !
    دوست عزیز دید شما به زندگی بسیار عمیق است و این تنهایی ژرف شما قابل درک ... امیدوارم همواره اینگونه باشید
    سلام با اینکه قبلاً شنیده بودم این متنو ولی با این حال بسیار زیبا بود
    سلام
    آفرین به تو ای مسافر .
    وبلاگت واقعا بی نظیره .
    امشب که بگذرد ...
    ...
    نمی دانم میشود چند روز !!!
    ولی نمی گذرد!
    چشم خشکیده داره به ناودون کوچه حسادت میکنه مابه این بغض غریب گفته بودیم ابر بهاریم ماروباش
    به یاد داشته باش که امروز طلوع دیگری ندارد.
    سلام دوست جدید
    وب جالبی دارید،بهتون تبریک میگم
    مطالبتون جالبن
    شما رو به کلبه ی مهربانی دعوت میکنم
    موفق باشید
    سلام علیکم
    عزاداری های شما قبول باشد .
    به وبلاگ این بنده هم سری بزنید خوشحال می شوم .
    امیدوارم همیشه خدایی باشید .
    یا علی مدد
    ببخشید یک اشکالی پیش اومد .....
    این وبلاگ منه .
    salam ba marefat
    ye do sali mishe ke bem sar nemizani shayadam faramshemoon kardi na
    سلام
    سبد سبد گل یاس
    نثار راه مهدیعج
    سبد سبد ستاره
    به روی ماه مهدیعج


    سلام

    ممنون از حضورتان در شهره عشق
    سلام . از اینکه به من سر زدی ممنونم. مطالب وبلاگت واقعا زیباست . ذخیرش کردم تا به موقع و با دقت بخونم.
    وب قشنگی داری.
  • حمیدالدوله
  • زیبا بود ....
  • یوسف رستمی
  • درود
    زیبا و با نگاه تازه می نویسی
    به مطالب من هم سری بزن و بگو نظرت چییه؟
    بدرود

    روز های بهانه و تشویش........

    روز گار سکوت و تنهایی

    جغدها را به شاخه ها دیدن

    روزگاری که نیست دیگر هیچ

    در کف مرد ها پلنگیدن
    شاد باشی
    سلام مسافر جان
    مطلب زیبایی نوشته ای.دستت درد نکنه
    سلام ... وااای که چقدر این برایم آشناست ... آری وقتی داشتم وبلاگم که هر پستش 300 نظر داشت را میبستم نوشتم و آخرین آپم بود ... یادش بخیر ... وبلاگ قشنگی داری ... پیش منم بیا ... با بای
  • hejab-diary.blogfa.com
  • hejab-diary.blogfa.com
  • عاشق گناهکار
  • چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی
    جهانی عشق در من آفریدی
    دریغا،با غروب نابهنگام
    مرا در کام ظلمت ها کشیدی!
    .
    سلام
    خیلی قشنگ بود
    موفق باشی
    به منم سر بزن
  • مامان کیارش
  • موفق و پیروز باشی.
    سلام
    پیش ما بیا.
    منو یادت هست یا نه..؟
    واقعا آدما چه زود فراموش می شن..
    خوب نگاهت میکنم

    برادر شهیدم!!

    با همین چشمان از گناه لبریزم!!

    اما براستی چهره عاشقانه ات

    بر مسلخ کدامین یار طنین انداخت

    که سر کشیدی جام اهورایی وصال

    معشوقت را؟؟!!

    سلام
    ببخشید
    رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

    راهی به جز گریز برایم نمانده بود

    این عشق اتشین پر درد بی امید

    در وادی گناه وجنونم کشانده بود
    سلام
    خیلی قشنگ بود . واقعا لذت بردم
    همه مطلبایی که توی وبلاگت گذاشتی خواندنی و جذاب هستن .
    خوشحال میشم بیای پیش منم .
    منتظرتم ........
    سلام وبلاگ زیبایی دارین لذت بردم . بازم بهتون سر میزنم

    زیبا بود عین[[گل]گل]
    هنوز مونده تا گلستون بشه
    سلا م دوست عزیز وبلاگ خوبی داری مطالبت هم واقعا عالیه همین طور ادامه بده
    دوست عزیز من تو وبلاگم جدید ترین آهنگها رو میزارم به همرا جدید ترین عکسهای خوانندها
    همچنین آرشیو کامل آهنگهای خواننده ها
    سر بزن حتما خوشت میاد
    خوشحال میشم منو با نام ( پدر وبلاگهای رپ فارس)لینک کنی
    سلام
    خوبی
    خوب مینویسی خیلی خوب
    به من هم سر بزن خوشحال میشم
    وبلاگ قشنگی دارید
    امیدوارم موفق باشید
    سلام وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن بای
    وبلاگ قشنگی دارین
    میشه به من سر بزنید
  • کافر خدا پرست(محسن)
  • زیباست !!!!!
    سلام مسافر جان ! منم فانوس قدیمی . ببخشید سرم خیلی شلوغ بود و نتوانستم بهت سری بزنم
    حال به وبلاگ جدید من بیا و آسمانی ام کن
    سلام . من تنها نیستم . خدا با منه. اگه تو هم خدا رو دوست داری و بهش اعتقاد داری پس تو هم تنها نیستی.
    اینو برام فرستادن ببین بدرد می خورد
    ye site hast ke server e irancell ro hackide va etebare 5000 tomani mide ( albate har 24 saat 1 bar )

    man test kardam va etebar gereftam toam hatman zood test kon chon in bug momkene teye roozhaye ayande bartaraf beshe va dige nashe sharj gereft .

    adrese site ine : http://www.geocitie s.com/parsian. parsian
    شعرهایی که بوی هیچ کس نمی دهد ....

    می گویند "وبلاگم به روز است " اما برای من روز و شب فرقی نمی کند....
  • مجید(تنهاترین سردار)
  • ____________ســــــــــــــــــلا ــــــــــــــــم______
    ________$$$$$$$$________$$$$$$$$$_______
    _______$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$_______
    _______$$$دوستای$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
    _______$$$$$$$$خوب$$$$$$$$$$$$$$$$$________
    ________$$$$$$$$$$$$جاشون$$$$$$$$$$________
    _________$$$$$$$$$$$$$$$اینجاست$$$$__________
    ___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____________
    ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______________
    ______________$$$$$$$$$$$$$$______________
    ________________$$$$$$$$_________________
    _________________$$$$________________
    __________________$$_____________
    __________________$____________
  • مجید(تنهاترین سردار)
  • ______________________________________________________________
    __________________ooooooooooooooooooooooooooo_________________
    ______________oooooooooooo__________oooooooooooo______________
    ____________oooooooo______________________ooooooooo___________
    _________oooooooo_____________________________ooooooo_________
    ________oooooo__________________________________ooooooo_______
    ______ooooooo_____________________________________oooooo______
    _____oooooo________ooooooo____________oooooo________ooooo_____
    ____oooooo________oo__ooooo_________ooo__oooo________ooooo____
    ___ooooo__________oooooooooo________oooooooooo________ooooo___
    ___ooooo__________oooooooooo________oooooooooo_________ooooo__
    __ooooo___________ooooooooo_________oooooooooo_________ooooo__
    __ooooo____________ooooooo___________oooooooo___________oooo_
    __ooooo______o_______ooo_______________oooo_____________oooo_
    __ooooo______oooo____________________________oooo_______oooo_
    __oooo________oooo__________من آپیدم__________ooooo_______oooo_
    __oooo_________ooooo________زود بیـا__________oooooo________oooo_
    ___oooo_________oooooooo______________oooooooo_________ooooo__
    ___ooooo_________oooooooooooooooooooooooooooo__________ooooo__
    ____ooooo________oooo__oooooooooooooooo__oooo_________ooooo___
    _____ooooo________oooo__________________ooo__________ooooo____
    ______ooooo________ooooo_______________ooo_________oooooo_____
    _______oooooo________ooooooo__________ooo_________oooooo______
    ________ooooooo________ooooooooooooooooo_______ooooooo________
    __________oooooooo_________ooooooooooo_______oooooooo_________
    ____________ooooooooo____________________ooooooooo____________
    _______________ooooooooooooooooooooooooooooooooo______________
    ___________________ooooooooooooooooooooooooo__________________
    سلام. باز آپ کردی ولی خبر ندادی؟
    من آپم بدوبیا.
    منتظرتم.
    چون دلم سیاهه
    سلام مرسی وبلاگ زیبایی داری موفق باشی گلم
    سلام قشنگم.وبلاگ نازی داری.
    خوشحال میشم بهم سر بزنی.
    اگه دوس داری منو با اسم You & I بلینک بعد اسم بده بلینکمت.
    منتظرم.فعلا
    ارزو دارم شبی عاشق شوی
    ارزو دارم بفهمی درد را
    تلخی برخوردهای سرد را...
    سلام دوست عزیز وبلاگه زیبایی داری ارزو میکنم همیشه موفق باشی اگه خواستی یه سر به وبلاگه من بزن
    مدیر محترم وبلاگ وهمه ی دوستانی که از این وبلاگ دیدن مکنند میرسانم بسیار مشتاق به تبادل لینک میباشم NICNET.BLOGFA.COM و با عنوانه یک نفر دل تنگ است
    سلام
    وبلاگت خیلی قشنگه
    سلام
    ممنون از اینکه سر زدید
    من موافقم
    لینکتون می کنم
    در ضمن وبلاگ نازی داری



    فعلا"
    سلام خوبین

    وبلاگ بسیار جذاب و جالبی دارین

    امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید دوست عزیز
    salam
    har vaght delet gereft bia in ahangaro goosh kon
    bye
    salam
    har vaght delet gereft bia in ahangaro goosh kon
    bye
    سلام سایت خوبی دارین .خوشحال میشم سری هم به سایت من بزنید
    سلام.
    گله دارم .از خودمون , از ...
    یه سر بیا روی دور .
    وبلاگ قشنگی دارین
    میشه به من سر بزنید
    ____________ســــــــــــــــــلا ــــــــــــــــم______
    ________$$$$$$$$________$$$$$$$$$_______
    _______$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$_______
    _______$$$دوستای$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
    _______$$$$$$$$خوب$$$$$$$$$$$$$$$$$________
    ________$$$$$$$$$$$$جاشون$$$$$$$$$$________
    _________$$$$$$$$$$$$$$$اینجاست$$$$__________
    ___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____________
    ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______________
    ______________$$$$$$$$$$$$$$______________
    ________________$$$$$$$$_________________
    _________________$$$$________________
    __________________$$_____________
    __________________$____________
    سلام دوست عزیز وبلاگه زیبایی داری ارزو میکنم همیشه موفق باشی .
    نکنه لگد شه ساقه ات زیر پای هر غریبه

    ساده دل نباش گل من که دنیا پر از فریبه

    نکنه یه وقت شکستی آخ داره اشکام می ریزه

    نمی دونی خاطر تو واسه من چقدر عزیزه
  • نسیم صبحگاهی
  • خدایا
    از تو برای همسایمان که نان ما را ربود نان
    برای یارانی که دل ما را شکستند مهربانی
    برای عزیزانی که روح ما را آزردند بخشش
    وبرای خویشتن خویش
    آگاهی
    عشق
    عشق
    عشق
    و عشق مطلبیم

    آمین

    برایت موفقیت آرزومندم امید باغ ارم
    سلام
    ای ول دمت گرم . خسته نباشی
    مایل به تبادل لینک هستم . خبرم کن
    خدانگهدار
    سلام وب خوبی داری
    منم مسافـــــــــــــــــــــرم
    خوشحال میشم تو وبم ببینمت
  • شما دعوتی به وبلاگ مسئله ای به نام حجاب
  • ̅
    ســلام………………………………… ۞ …………………ـ۞
    ………………………………………//__̅)) … ـ۞ …………………ـ۞
    ……………………………… ………//…………ـ۞ …………………ـ۞
    ………………… ۞… ۞… ۞ـ……………… ۞ …۞ـ۞ـ۞ـ …ـ۞…… ۞ـ۞ـ۞
    … ـ۞ـ۞ـ۞ …۞… ۞… ۞……۞……… ۞ …۞……۞ … ۞ …………… ۞
    …ـ۞………۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞……۞ … ۞……۞۞۞۞………۞
    … .۞……۞………………………………………………………………۞……۞…………………ـ۞
    …… ـ۞.۞ـ……………………………………………………….۞……………ـ۞۞۞۞۞۞۞
    ………………………………ـ…………………………ـ……………۞
    ………………………۞۞۞۞………… ۞۞۞۞…………۞
    …………………….۞۞……۞۞ ……۞۞……۞۞ ……ـ۞.…….۞ ……………… ۞
    بــــه نــــام……۞۞…………………۞۞.……………………ـ۞.…….۞…………………ـ۞
    ………………ـ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞.…….۞۞۞۞۞۞۞

    ……………………………………………………………۞……………………………


    …ـ…ـ… | یک سیلی به صورت استاد!
    …ـ…ـ… |
    ̲ ̲ ̲ ̲ ̲ ̲ ̲ ̲ ̲ ̲̲ ̲| احساس خفگی می کردم؛ دلم می خواست اول یک سیلی محـکم به
    ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅̅| صورت استادم می زدم و بعد تا هر کجای دنیا بدون روسری می دویدم
    …ـ…ـ… |
    …ـ…ـ… | جمله بالا قسمتی از درد دل یکی از خوانندگان وبلاگ «مسئله ای به نام حجاب»
    …ـ…ـ… | است که به ایمیلم ارسال کرده. شما را به خواندن تجربه ای که این دوست عزیز
    …ـ…ـ… | با یک استاد داشته و همچنین نوشتن تجربه های خودتان برای انتشار
    …ـ…ـ… | در این وبلاگ دعوت می کنم.


    ۝۞۝
    ۞۝۞ـ… HEJAB-DIARY.blogfa
    ۝۞۝ﮯﮯﮯﮯﮯﮯﮯﮯﮯﮯﮯﮯ………………………………………………………………………


    … ●—————————————{ نظر سنجی }———————————————●
    ……… چرا قانون رعایت حجاب اسلامی در همه مکانهای عمومی یادآوری می شود؟

    … ⃞ حفظ ظاهر اسلامی جامعه
    … ⃞ اهمیت آن نسبت به قوانین دیگر
    … ⃞ عدم رعایت آن توسط زنان
    … ⃞ سایر

    … ●—————————————{… جــایــزه ‼ }———————————————●
    …… بهترین کامنتی که از دوستـام ب جا بمونه «با ذکر نـام و مشخصات نویسنده ش»
    ……… در تبلیغات بعدیم قرار میدم. پیش پیش مرسی که وقت میذاری و نظرتو میگی
    .………… و بهترین کامنت وبلاگ من تا این لحظه مربوط است به: کیمیا
    ………… آدرس: ELEXIR.blogfa.com

    □ کیمیا:
    ………… منع همراه داشتن نشانه های مذهبی یعنی یک مسلمان با حجاب، یک یهودی با
    ………… کلاه مخصوص و یک مسیحی با صلیب حق نداره وارد مدرسه دولتی بشه. اونم
    ………… فقط در مدارس دولتی. ببینید کسانی که موافق حجاب هستند چقدر منطق
    ………… مسخره ای دارند. میگن چرا فرانسه آزادی نیست؟ اما خدا رو شکر ایران زوره!


    ̲
    سلام خوبی پسر دایی؟
    سلام گلم من آپم بدو
    خداحافظ مسافر...
    یه سر بزنیدkhodahafezmosafer.blogfa.com
    سلام خیلی قشنگ بود لذت بردم
    به منم سر بزن خوشحال میشم
  • عاشق کوچولو
  • سلام
    وبلاگ دلنشینی دارین
    موفق باشین و برقرار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی